Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10441/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mielestäsi ruma?

Et, olet söpön ja persoonallisen näköinen :)

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
10442/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa täysin nauttia yhdestäkään hetkestä ilman sinua. Kaipuu sinuun elää minussa. Tunnetko sinä merkillisen yhteyden välillämme? Jotain telepatiaa? Minusta tuntuu, että kaipaan, rakastan ja haluan sinua päivä päivältä yhä enemmän.

Tunnen yhteyden välillämme, se yhteys on ollu vahva jo ihan ensi katseista lähtien. Rakastan ja haluan sinua myös, enkä jaksaisi enää odottaa että tapaamme.

Voi kun saisin jo tavata oman kaivattuni. Vielä pitää jaksaa odottaa.

Kuinka pitkään joudut vielä odottamaan?

Monta viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10443/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komistus, soita mulle videopuhelu, haluan nähdä sut nyt!

Mitä jos ihan pistäisit hänelle viestiä ja pyytäisit sitä videopuhelua? :D

Miks? En mä haluu mitää pyydellä!! Jumakekka pitää ite tajuu soittaa. :)

Mitäs jos se komistus ei haluu soittaa, oisko vähä noloo pyydellä. Parempi tääl palstalla avautuu.

Vierailija
10444/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ajatellen nukahdan ja sinua ajatellen herään.

Vierailija
10445/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisipa elämän palauttaa yhden vuoden taaksepäin. Tekisin moniakin asioita toisin, mutta ennen kaikkea nauttisin kunnolla kaikista niistä hetkistä, joita olen saanut viettää kanssasi. Yrittäisin myös paremmin osoittaa sen, kuinka tärkeä olet minulle, kun en voi sitä suoraankaan sanoa.

Miksi et voi vain kertoa sitä minulle suoraan? Mitä siinä häviäisit? Ehkä saisit edes jotain korjattua niistä monista tosi ikävistä asioista, jotka minulle teit.

Vierailija
10446/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kauhean paksut jalat ja kaksoisleuka.

Niinhän virtahevoilla kuuluukin olla : 0

Vierailija
10447/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kauhean paksut jalat ja kaksoisleuka.

Niinhän virtahevoilla kuuluukin olla : 0

Ihanainen Gloria -virtahepo / Madagaskar (piirretty elokuva)

Vierailija
10448/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mielestäsi ruma?

Miehelle vai naiselle?

Naiselle.

Vierailija
10449/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että olen ollut niin avomielinen ja kertonut aivan liikaa tunteistani. Olen ollut varmasti suunnattoman rasittava ja typerä. En enää tee niin, vaikenen kokonaan, ja pysyn tyystin pois sinun näköpiiristäsi.

Sinä olet silti suunnattoman ihana. Kiitos kaikesta.

Vierailija
10450/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että olen ollut niin avomielinen ja kertonut aivan liikaa tunteistani. Olen ollut varmasti suunnattoman rasittava ja typerä. En enää tee niin, vaikenen kokonaan, ja pysyn tyystin pois sinun näköpiiristäsi.

Hä? Jo sulla on puheyhtesy häneen, kun olet kerran tunteistasikin kertonut niin miksi tämän viestin sitten tänne lykkäsit etkä kerro tuotakin hänelle suoraan?

Vierailija
10451/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maannut kainalossasi tai edes vieressäsi. En voi kuin kuvitella millaista se olisi. Sanoin sinulle niin paljon inhottavia asioita ja puhuin kaikesta muusta, kun olisi pitänyt kertoa tämä sinulle, että ei mene päivääkään eikä varmaan tuntiakaan ilman ettekö olisi mielessäni. Näin monen viikon jälkeen en vaan uskalla enää kirjoittaa tai soittaa sinulle.

Puhuit inhottavia asioita? Eikös siinä olisi hyvä syy ottaa yhteyttä, anteeksipyyntö. Vai et halua kuitenkaan pyörtää puheitasi?

Vierailija
10452/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö sinä enää täällä, noheva tyttö?

Enpä taida enää käydä, en vaan pysty, ja sinä tiedät miksi en.

Vierailija
10453/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mielestäsi ruma?

Miehelle vai naiselle?

Naiselle.

Tämä on varmaan siltä mieheltä, joka viime viikolla kertoi ettei pidä kaivattunsa ulkonäöstä ja sanoi ettei kyseessä ole kaunotar. Mainitsi kuitenkin hänessä olevan jotain söpöä.

Vierailija
10454/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisipa elämän palauttaa yhden vuoden taaksepäin. Tekisin moniakin asioita toisin, mutta ennen kaikkea nauttisin kunnolla kaikista niistä hetkistä, joita olen saanut viettää kanssasi. Yrittäisin myös paremmin osoittaa sen, kuinka tärkeä olet minulle, kun en voi sitä suoraankaan sanoa.

Miksi et voi vain kertoa sitä minulle suoraan? Mitä siinä häviäisit? Ehkä saisit edes jotain korjattua niistä monista tosi ikävistä asioista, jotka minulle teit.

Minulle ei ole vaikeaa puhua tunteista, mutta en lähde sotkemaan kenenkään elämää avautumalla yhtäkkiä tällaisesta asiasta. Jos tietäisin, että hän haluaa sitä, kertoisin tietysti kaiken. Kaikki ikävät asiat johtuivat siitä, että välitin hänestä niin paljon, enkä osannut käsitellä omia tunteitani oikein. 

Vierailija
10455/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mielestäsi ruma?

Miehelle vai naiselle?

Naiselle.

Tämä on varmaan siltä mieheltä, joka viime viikolla kertoi ettei pidä kaivattunsa ulkonäöstä ja sanoi ettei kyseessä ole kaunotar. Mainitsi kuitenkin hänessä olevan jotain söpöä.

Mies, joka on varmasti sanonut sille naiselle irlissäkin jotain tökeröä, ja nainen on antanut fudut.

Vierailija
10456/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on suuri. Odotan vaan, että laitat viestiä. Se on nyt sinun vuorosi laittaa ja ilmoittaa itsestäsi. Ehdottaa tapaamista. Minä en viitsi enempää tyrkyttää itseäni.

Vierailija
10457/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Jo sulla on puheyhtesy häneen, kun olet kerran tunteistasikin kertonut niin miksi tämän viestin sitten tänne lykkäsit etkä kerro tuotakin hänelle suoraan?

Kun se puheyhteys ei aina ole niin suoraviivaista eikä helppoa ollenkaan. Kai myös tänne silti saa kirjoittaa?

Joskus tekee hyvää voida sanoa jonnekin ensin ikään kuin ajatuksiaan ilmaan sanoen, näin anonyymisti varsinkin.

Vierailija
10458/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhun tosi ihastunut. Tajuat sen kyllä, ei kukaan käyttäydy niin hömelösti ja sekavasti kuin palavasti ihastunut.

Vierailija
10459/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mielestäsi ruma?

Miehelle vai naiselle?

Naiselle.

En valitettavasti ole. Tänään ensimmäistä kertaa kirjoitin ketjuun, vaikka olen tätä kyllä seurannut aikaisemmin.

Vierailija
10460/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Ihanin 💕

Ketju on lukittu.