Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Hyvää yötä, rakas. Minä kirjoittelin sinulle aikanaan paljon runoja tänne. Ne olivat usein varmaan kömpelöitä, tajunnanvirtaa syvältä sydämestä. Ne saivat innoituksensa rakkaudesta sinuun. Rakkauteni sinuun on edelleen vain vahvistunut, kaipuu kasvanut järjettömiin mittasuhteisiin. Rakastan sinua sydämestäni. Saisinpa nähdä sinut rakkaan muusani. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisipa elämän palauttaa yhden vuoden taaksepäin. Tekisin moniakin asioita toisin, mutta ennen kaikkea nauttisin kunnolla kaikista niistä hetkistä, joita olen saanut viettää kanssasi. Yrittäisin myös paremmin osoittaa sen, kuinka tärkeä olet minulle, kun en voi sitä suoraankaan sanoa.
Miksi et voi vain kertoa sitä minulle suoraan? Mitä siinä häviäisit? Ehkä saisit edes jotain korjattua niistä monista tosi ikävistä asioista, jotka minulle teit.
Minulle ei ole vaikeaa puhua tunteista, mutta en lähde sotkemaan kenenkään elämää avautumalla yhtäkkiä tällaisesta asiasta. Jos tietäisin, että hän haluaa sitä, kertoisin tietysti kaiken. Kaikki ikävät asiat johtuivat siitä, että välitin hänestä niin paljon, enkä osannut käsitellä omia tunteitani oikein.
Mieluummin annat hänen uskoa, että hän on mielestäsi arvoton? Että sinusta oli ok tehdä hänelle niin?
Peukutukset tällä kommentille
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Minä kirjoittelin sinulle aikanaan paljon runoja tänne. Ne olivat usein varmaan kömpelöitä, tajunnanvirtaa syvältä sydämestä. Ne saivat innoituksensa rakkaudesta sinuun. Rakkauteni sinuun on edelleen vain vahvistunut, kaipuu kasvanut järjettömiin mittasuhteisiin. Rakastan sinua sydämestäni. Saisinpa nähdä sinut rakkaan muusani. Nuku hyvin.
Tiedätkö että käykö tuo kaivattusi täällä, onko hän saanut lukea kauniita runojasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mielestäsi ruma?
Et, olet söpön ja persoonallisen näköinen :)
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
Tämä on varmaan siltä mieheltä, joka viime viikolla kertoi ettei pidä kaivattunsa ulkonäöstä ja sanoi ettei kyseessä ole kaunotar. Mainitsi kuitenkin hänessä olevan jotain söpöä.
Av-mammoille ei mikään riitä. Jos mies sanoo söpöksi, niin se on loukkaus, riidan ja jättämisen aihe. Av-mamma kun on aina jumalainen kaunotar! 😂
Rakkaani. Hyvää yötä. Ihan suunnaton ikävä sua. Kiitos kun olet olemassa. ❤
Jännä juttu mutta en osaa kuvitella MIESTÄ joka käy täällä palstalla.
Jotenkin tulee naismaisuus mieleen.
Miksi me kohdattiin, miksi?!! Tämä tunne vie elämästäni onnen ja ilon. Mitä sitten jos me nähdään. Joko katsoisin vihaisesti tai suutelisin intohimoisesti.
Vierailija kirjoitti:
No noin 80% ketjussa kirjoittelijoista osaa kuvitella, koska ne kirjoittaa miehille ja vakaasti uskoo että se mies myös lukee ne viestit täältä.
Vierailija kirjoitti:
Joo tosi jännä juttu kyllä kun ottaa huomioon, miten typerää porukkaa täällä käy (mm. sinä)
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksen puutetta. Ei jatkoon.
"The shadow of your smile when you are gone
will color all my dreams and light the dawn.
Look into my eyes my love
and see all the lovely things you are to me."
Ikävöin kaikkia hetkiä, jotka olen saanut viettää kanssasi. Toivoisin niin paljon, että huomenna näkisin sinut ja kaikki jatkuisi kuten ennen. Mutta sitten kertoisin, miten paljon välitän sinusta. Kauniita unia ja hyvän yön halauksia. Nuku hyvin, rakas.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle mieheltä n.71km (linnuntietä) ja noin neljän kuntarajan takaa. Tykkään sinusta ja rakastankin. Jos olisit täällä hellisin ja lellisin siua. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Entisen kotikuntasi puh.liikenteen suuntanumeron kertomalla viidellä saadaan oman ex-kotikuntani vast.nro. Hyvää yötä rakas!
Vierailija kirjoitti:
Käyhän täällä monikin, joko huumori mielessä tai tosissaan. Ensimmäisenä tulee mieleen itsensä googlaavat julkkikset, ei varmasti tarvitse erikseen nimiä sanoa, varsinkaan jos palstaa on yhtään seurannut...
Nainen voi kirjoitella myös naiselle.
Vaikka kirjottelisin jollekin miehelle niin ei se ainakaan täällä käy.
Olen rakastunut sinuun. Tämä tunne vaan vie ja vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee naismaisuus mieleen.No noin 80% ketjussa kirjoittelijoista osaa kuvitella, koska ne kirjoittaa miehille ja vakaasti uskoo että se mies myös lukee ne viestit täältä.
Niinpä. Jos ajattelen miestä joka ei käy tällä palstalla, niin lähinnä tulee mieleen homomaisuus :D
Naisethan on mystisiä otuksia joita kukaan mies ei koskaan tule ymmärtämään täydellisesti :) On ihan hyvä että on tällaisia etupäässä neidoille suunnattuja foorumeita, joissa me miehetkin voidaan vierailla. Kenties ehkäpä hivenen paremmin opimme ymmärtämään teidän neitojen aivoituksia, jos ennakkoluulottomasti suhtaudumme elämään ja siihen mitä vastaan tulee :)
Elämällehän pitää olla utelias, jos kököttää jossain autotallissa tai poikien kanssa, niin siinä ei kehity, taantuu vaan :)
Jottei mene ihan off-topic'kiksi, niin yhtä hiton hankalaa äkäpussia, murua, on ikävä, tästä lähistöltä. Kalvat mieltäni kuin orava käpyä talven alla :)
Mieluummin annat hänen uskoa, että hän on mielestäsi arvoton? Että sinusta oli ok tehdä hänelle niin?