Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Näkisinpä joskus nimeni täällä... silloin ehkä toimisin oikeassa elämässä.
Se on Matt..
En osaa täysin nauttia yhdestäkään hetkestä ilman sinua. Kaipuu sinuun elää minussa. Tunnetko sinä merkillisen yhteyden välillämme? Jotain telepatiaa? Minusta tuntuu, että kaipaan, rakastan ja haluan sinua päivä päivältä yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
En osaa täysin nauttia yhdestäkään hetkestä ilman sinua. Kaipuu sinuun elää minussa. Tunnetko sinä merkillisen yhteyden välillämme? Jotain telepatiaa? Minusta tuntuu, että kaipaan, rakastan ja haluan sinua päivä päivältä yhä enemmän.
Täällä sama. *Syvä huokaus*
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen jotain hauskaa ja otin siitä kuvankin sinulle, koska tiedän että se olisi naurattanut sinua. En uskaltanut lähettää sitä.. Menin myöhään nukkumaan ja jostain syystä minua pelotti nukahtaa. Kuvittelin makaavani sinun vieressäsi ja siihen ihanaan ajatukseen nukahdin.
Olen muuten kertonut muutamalle työkaverille,
että minulla on meneillään eroprosessi.
En tiedä, onko asia kantautunut koskaan sinun korviisi.
Ei varmaankaan.
Tavallaan helpotti, tavallaan kadutti.
Halusin joka tapauksessa heidän ymmärtävän,
miksi olen toisinaan sellainen kuin olen.
Hyvää yötä ja kauniita unia. Olet rakas.
Miten on mahdollista että kun ei pariin päivään pidetä yhteyttä tulee hirvee kaipuu.
Haluisin nähdä sun ihanat silmät ja katsella kuinka sä hymyilet ja naurat. Kuunnella sun pehmeää ääntä ja olla vaan sun vieressä. Sä oot ihana.
Tykkäätköhän sä musta vai mikä tää juttu nyt oli? Ehkä vaan ymmärsin jotain väärin. Harmi jos niin on, sun ois pitänyt heti sanoa.
En ole koskaan maannut kainalossasi tai edes vieressäsi. En voi kuin kuvitella millaista se olisi. Sanoin sinulle niin paljon inhottavia asioita ja puhuin kaikesta muusta, kun olisi pitänyt kertoa tämä sinulle, että ei mene päivääkään eikä varmaan tuntiakaan ilman ettekö olisi mielessäni. Näin monen viikon jälkeen en vaan uskalla enää kirjoittaa tai soittaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Pienenpieni itseparodia ja melekone sotku.
Etkö itse tunne voimaasi? 😁
Mulla on kauhean paksut jalat ja kaksoisleuka.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se hetki, kun tajusit että tunteesi ovat syvemmät mitä olit luullut? Kun tajusit että rakastat häntä?
Joskus vuonna 2015 se minullakin oli. Totesin, että se violetti (väri ei ole vinkki) roihu, joka mussa heräsi kun katsonkin sitä ihmistä on niin...sitä on vaikea kuvailla. Samoin saatoin arvata rakastavani, koska tuo samanlainen roihu tuntui, mutta vain paljon hurjemmin ja suojelevasti raivoten, jos ajattelin että häntä jokin sattuisi. Minulle on edelleen vaikea katsoa, jos häntä jokin satuttaa. Edelleen rakastan. Mukaan kuitenkin on noista ajoista vielä tullut tuo "haluan hänelle kaikkea hyvää ja parasta vaikkei se olisi minun kanssani"-aspekti. Toivoisin vain, että hän olisi onnellinen. Riippumatta siitä kuinka paljon itseäni tämä kaiho raastaa.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mielestäsi ruma?
Et, olet söpön ja persoonallisen näköinen :)
Vierailija kirjoitti:
Olenko mielestäsi ruma?
Minulle olet hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhteyden välillämme, se yhteys on ollu vahva jo ihan ensi katseista lähtien. Rakastan ja haluan sinua myös, enkä jaksaisi enää odottaa että tapaamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhteyden välillämme, se yhteys on ollu vahva jo ihan ensi katseista lähtien. Rakastan ja haluan sinua myös, enkä jaksaisi enää odottaa että tapaamme.
Voi kun saisin jo tavata oman kaivattuni. Vielä pitää jaksaa odottaa.
Komistus, soita mulle videopuhelu, haluan nähdä sut nyt!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ihan pistäisit hänelle viestiä ja pyytäisit sitä videopuhelua? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ihan pistäisit hänelle viestiä ja pyytäisit sitä videopuhelua? :D
Miks? En mä haluu mitää pyydellä!! Jumakekka pitää ite tajuu soittaa. :)
Sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisin jo tavata oman kaivattuni. Vielä pitää jaksaa odottaa.
Kuinka pitkään joudut vielä odottamaan?
Nuo sopis minuun.