Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis mesta, jossa "me" voitaisiin olla ihan kahdestaan ja tutustua toisiimme syvällisemmin.
Minkälaisia ajatuksia tämä herättää sinussa nainen?
Hopeakettu jäänyt amistasolle. Solukämppä, mopoauto ja snägäri. Ja pussikaljat sipsien kanssa.
En ollut koskaan ainoa sinulle vaan yksi monista, tiesin sen koko ajan. Nyt voit etsiä taas yhden lisää jolle valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas. Olisi ollut ihana herätä vierestäsi.
Vain sinä puutut.
Tänään mulla on taas realistinen päivä. Ei meistä voi tulla ystäviä ikinä, koska oon niin luuseri. Mun pitäis olla edes töissä. Eikä missä tahansa töissä, vaan oikeasti jossain hyvässä työpaikassa. Ei tuu koskaan tapahtumaan. Mun pitäis myös olla terveempi. Sitäkään ei tuu erittäin todennäköisesti tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas. Olisi ollut ihana herätä vierestäsi.
Vain sinä puutut.
Ja sinä puutut tästä vierestäni. Kuinka pitkään joudun vielä odottamaan sinua?
Miksi olet ihastunut minuun, vaikka sinulla on mukavan oloinen kumppani? Tuonko elämääsi jotain mitä olet kaivannut? Voisitko saada sen ilman minua? Oletko oikeasti edes ihastunut minuun ihmisenä, vai vaan siihen että piristän elämääsi ja että saman piristymisen voisit kokea myös muulla tavalla?
Miehelle menee.
Koko ajan sellainen tunne, että minulta puuttuu jotain. Sinä puutut. Sitä on niin vaikeaa hyväksyä, etten saa edes nähdä sinua. Kaikki ilo on hävinnyt elämästä.
Tylsää. Laittaisitpa viestiä minulle ruskeasilmäinen mies.
Naiselle kirjoitti:
Koko ajan sellainen tunne, että minulta puuttuu jotain. Sinä puutut. Sitä on niin vaikeaa hyväksyä, etten saa edes nähdä sinua. Kaikki ilo on hävinnyt elämästä.
Miksi et saa häntä nähdä?
Muistit jopa kotikaupunkini väärin, uskomatonta.
Onko sulla ollut kiva viikonloppu lapsesi kanssa? Uskon niin, koska hän on sinulle kaikki kaikessa. Arvostan sitä ja mielestäni sen pitääkin olla niin. Olenkin sanonut sinulle, että katsot, ettei kukaan nainen voi mennä lapsesi edelle.
Toivottavasti pääsen viikolla syliisi. Olet aika ihana. Senhän sulle kerroinkin jo aikaisemmin tällä viikolla. Harmi, kun silloin en päässyt luoksesi tulemaan. Suukko sinulle😘
Näkisinpä joskus nimeni täällä... silloin ehkä toimisin oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis mesta, jossa "me" voitaisiin olla ihan kahdestaan ja tutustua toisiimme syvällisemmin.
Minkälaisia ajatuksia tämä herättää sinussa nainen?
Ap. lisää vielä, että pullo kuohuvaa on jo kylmässä odottamassa ja muistakin juomista saa esittää toivomuksia, kuten myös ohjelman suhteen.
Sä lähdit nyt ihan väärille raiteille tuo yhden höhlän takia joka siteerasi Sannin biisiä Coronasta mainiten. Minä en kaipaa mitään muuta kuin sinut/ hänet, jos tapaisimme kahden.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla todella erikoinen nimi vai mistä ajattelit tunnistaa, että nimi tarkoittaa juuri sinua?
Käytkö sinä enää täällä, noheva tyttö?
Vierailija kirjoitti:
En käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla todella erikoinen nimi vai mistä ajattelit tunnistaa, että nimi tarkoittaa juuri sinua?
Ei ole harvinainen, mutta ei ole näkynyt täällä koskaan. Piti ihan tarkistaa ja meitä on näemmä yli 50 tuhatta. Hyvin menee.
Mikä oli se hetki, kun tajusit että tunteesi ovat syvemmät mitä olit luullut? Kun tajusit että rakastat häntä?
Vierailija kirjoitti:
Ketä nohevaa typsyä sä kaipaat? Millaista, onks se palstarakkaus vai irl-rakkaus?
Hyvää iltapäivää E-naiselle entiseen kotikaupunkiinsa. Ajattelen sinua.