Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10341/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoan kohta, kun ajattelen sinua niin paljon.

Minäkin ajattelen sinua koko ajan ja haluan sinua niin paljon että tuntuu etten enää kestä. Rakastan sinua.

Haluaisin saada sinut vaatteet päällä syliini ja suudella intohimoisen lempeästi samalla kun tunnustelemme käsillämme toistemme muotoja.

Vierailija
10342/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelen sinua koko ajan ja haluan sinua niin paljon että tuntuu etten enää kestä. Rakastan sinua.

Haluaisin saada sinut syliini ja suudella vaatteet päällä sinua intohimoisen lempeästi samalla kun kätemme tunnustelevat kiihkeän hellästi toistemme muotoja.

n -> n?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10343/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja nimeni alkaa E-kirjaimella.

Mikä on toisen etunimesi toinen kirjain?

T. Mies, jonka nimi alkaa E-kirjaimella.

Vierailija
10344/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin saada sinut syliini ja suudella vaatteet päällä sinua intohimoisen lempeästi samalla kun kätemme tunnustelevat kiihkeän hellästi toistemme muotoja.

n -> n?

m -> n

Vierailija
10345/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin saada sinut vaatteet päällä syliini ja suudella intohimoisen lempeästi samalla kun tunnustelemme käsillämme toistemme muotoja.

Voidaanko tehdä tästä totta?

Vierailija
10346/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa nyt kanssasi jossain. Nauttimassa meren rannalla elokuun pimenevistä illoista tai takkatulen lämmössä. Lempeitä unia sinulle. Nuku hyvin.

Vierailija
10347/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin seksiä, mutta vain sinun kanssasi mies. Seksi toisen kanssa on vain mekaaninen toimitus.

Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?

Minulla samanlaiset tuntemukset, nainen.

T: Mies

Vierailija
10348/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko tehdä tästä totta?

Jos vain jaksat etsiä ja löytää. :)

Vierailija
10349/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollinen mitä annoit. Elämämme jatkuvat erillään. Toivon että olet onnellinen. Muistan lämmöllä meitä, tunteet toivottavasti haalenee.. haikea tunne vain. Rakastan aina sinua.

Vierailija
10350/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus kanssasi rakastelemisesta on niin kaunis. Rakkautemme tekee siitä kauniin. Suudella sinua kaikin tavoin, tunnustellen, hitaasti nauttien, hellästi vartalosi salaisia sopukoita etsien. Maistaa sinut, humaltua tuoksustasi, kosketuksestasi, iloita nautinnostasi, valmiina kaikkeen, joka saisi sinut rakkaani nauttimaan, hehkumaan rakkauden lämpöä. Katsoa silmiisi, sukeltaa niiden syvyyteen, tuntea ihosi kosketus ihoani vasten, rakastelun jälkeinen lämpö toistemme sylissä. Tuntea henkinen ja fyysinen läheisyys kanssasi. Näistä minä haaveilen ja olen usein untakin nähnyt. Pelkkä ajatus sinusta virittää minut seksuaalisesti. Rakastan sinua koko sydämestäni. Hyvää yötä. Nuku hyvin.

Vierailija
10351/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että uskallat kohdella minua ensi viikolla sillä lämmöllä, jonka todella tunnet. Viileys ja etäisyys ovat vain suojakeinoja, etkä tarvitse niitä enää. Oletko valmis mies?

Vierailija
10352/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus kanssasi rakastelemisesta on niin kaunis. Rakkautemme tekee siitä kauniin. Suudella sinua kaikin tavoin, tunnustellen, hitaasti nauttien, hellästi vartalosi salaisia sopukoita etsien. Maistaa sinut, humaltua tuoksustasi, kosketuksestasi, iloita nautinnostasi, valmiina kaikkeen, joka saisi sinut rakkaani nauttimaan, hehkumaan rakkauden lämpöä. Katsoa silmiisi, sukeltaa niiden syvyyteen, tuntea ihosi kosketus ihoani vasten, rakastelun jälkeinen lämpö toistemme sylissä. Tuntea henkinen ja fyysinen läheisyys kanssasi. Näistä minä haaveilen ja olen usein untakin nähnyt. Pelkkä ajatus sinusta virittää minut seksuaalisesti. Rakastan sinua koko sydämestäni. Hyvää yötä. Nuku hyvin.

Ajattelen että tuollaista se olisi juuri hänen kanssaan. Huokaus... Kaipaan sinua M.

Vierailija
10353/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Kauniita unia ja jään haaveilemaan sinusta.

Vierailija
10354/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitollinen mitä annoit. Elämämme jatkuvat erillään. Toivon että olet onnellinen. Muistan lämmöllä meitä, tunteet toivottavasti haalenee.. haikea tunne vain. Rakastan aina sinua.

Minä myös rakastan sinua aina.

Vierailija
10355/16650 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Tänään kävin korttelissa,

Vierailija
10356/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nimeni alkaa samalla kirjaimella kuin kaipaamani miehen etunimi. Mutta ei hän täällä ole, vaikka välillä luulen niin.

-E

Vierailija
10357/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta mies. Näin unta meistä. Ja nyt tekisi mieli sinua..

Vierailija
10358/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Tänään kävin korttelissa,

Kuulostat hiukkasen pelottavalta, joka päivä enemmän. Olisiko aika tarkistaa tuota pakkomiellettäsi?

Vierailija
10359/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas. Olisi ollut ihana herätä vierestäsi.

Vierailija
10360/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"vartalosi salaisia sopukoita etsien" tarkoittako tuo selvällä suomella sitä, että haluat nuolla pil*ua ja peppureikää?

Ketju on lukittu.