Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varvas ovenpieleen, kauanko tuo on kipeenä?

Vierailija
27.08.2026 |

Lekuri vaan sano että vääntyny, luut ok, ei rtg-kuvia tartte.

Tuosta osumasta 2 viikkoa ja vieläki kipeenä ku kävelee, levossa ei.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kait mikä varvas, mulla pikkuvarpaan viereinen oli puoli vuotta.  Välillä 10 vuotta terve ja nyt taas ollut jonkun vuoden kipeä, jäi mutkalle.  En vaivannut lääkäriä.

Vierailija
2/11 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla venähti nilkka 1983, vaivaa toisinaan vieläkin. En pysty vielä vastaamaan, mutta kerron heti kun vaiva helpottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä kamppailulajeissa naksahti isovarvas, kipeä vieläkin kun osuu johonkin eikä taivu kippuraan kunnolla !

Vierailija
4/11 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvarvas, tuo nivel hellänä, jos laittaa sukan niin käy kipeetä heti, mutta käveleen pystyy avojaloin jonku matkaa.

Vierailija
5/11 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On murtunut ja katkennut luita..nilkka useammin, ranne useammin, solisluu, sääriluu.  Kaikki nuo vaivaa ajoittain, ensimmäisestä aikaa 46 vuotta.

Vierailija
6/11 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta äidillä ollut jo varvas kipeä kun iski sen johonkin pöydän jalkaan.  Jatkuvasti  siitä valittaa. 

Vierailija
7/11 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maaliskuusta lähtien ollut vasemman jalan päkiä kipeä. Kävellessä ja toisinaan levossa tuntuu, nyt alkaa tuntua että paranee. Että päkiäkipu alkaa hellittämään 6 kk kuluttua.

Vierailija
8/11 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On murtunut ja katkennut luita..nilkka useammin, ranne useammin, solisluu, sääriluu.  Kaikki nuo vaivaa ajoittain, ensimmäisestä aikaa 46 vuotta.

Kannattas jättää alkoholi pois.

Vierailija
9/11 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kait mikä varvas, mulla pikkuvarpaan viereinen oli puoli vuotta.  Välillä 10 vuotta terve ja nyt taas ollut jonkun vuoden kipeä, jäi mutkalle.  En vaivannut lääkäriä.

Mulla ei jäänyt mutkalle mutta oli useamman kuukauden kipeä. Ja oli vaikea laittaa kenkä jalkaan.

Vierailija
10/11 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän murtunutta varvasta voi edes hoitaa muuten kuin käyttämällä jäykkäpohjaisia kenkiä. Minä mursin varpaani siten, että ostoskassin hihna oli valunut lattialle ja varvas jäi siihen kiinni. Ihminen riuhtoo vaistomaisesti varvastaan irti väärin ja siinähän se minullakin napsahti. Siitä on vuosi ja se on vieläkin kosketusarka. 

Sen jälkeen olen aina laittanut lattialle laitettujen kassien hihnat kassien sisäpuolelle. Tuo tilanne syntyi kun aloin vastata puhelimeen samalla kun purin ostoksiani keittiössä. 

Vierailija
11/11 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä varvas? Äitini teki jäätelötikusta lastan ja sitoi toiseen varpaaseen. Oli 3 kuukautta kipeä, sitten parani. Varvas jäi suoraksi, ei taivu, muuten ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan