Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10361/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatus kanssasi rakastelemisesta on niin kaunis. Rakkautemme tekee siitä kauniin. Suudella sinua kaikin tavoin, tunnustellen, hitaasti nauttien, hellästi vartalosi salaisia sopukoita etsien. Maistaa sinut, humaltua tuoksustasi, kosketuksestasi, iloita nautinnostasi, valmiina kaikkeen, joka saisi sinut rakkaani nauttimaan, hehkumaan rakkauden lämpöä. Katsoa silmiisi, sukeltaa niiden syvyyteen, tuntea ihosi kosketus ihoani vasten, rakastelun jälkeinen lämpö toistemme sylissä. Tuntea henkinen ja fyysinen läheisyys kanssasi. Näistä minä haaveilen ja olen usein untakin nähnyt. Pelkkä ajatus sinusta virittää minut seksuaalisesti. Rakastan sinua koko sydämestäni. Hyvää yötä. Nuku hyvin.

"vartalosi salaisia sopukoita etsien" tarkoittako tuo selvällä suomella sitä, että haluat nuolla pil*ua ja peppureikää?

Tarkoittaa. Pesemättöminä.

Vierailija
10362/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T😍😍😍😍😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10363/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatus kanssasi rakastelemisesta on niin kaunis. Rakkautemme tekee siitä kauniin. Suudella sinua kaikin tavoin, tunnustellen, hitaasti nauttien, hellästi vartalosi salaisia sopukoita etsien. Maistaa sinut, humaltua tuoksustasi, kosketuksestasi, iloita nautinnostasi, valmiina kaikkeen, joka saisi sinut rakkaani nauttimaan, hehkumaan rakkauden lämpöä. Katsoa silmiisi, sukeltaa niiden syvyyteen, tuntea ihosi kosketus ihoani vasten, rakastelun jälkeinen lämpö toistemme sylissä. Tuntea henkinen ja fyysinen läheisyys kanssasi. Näistä minä haaveilen ja olen usein untakin nähnyt. Pelkkä ajatus sinusta virittää minut seksuaalisesti. Rakastan sinua koko sydämestäni. Hyvää yötä. Nuku hyvin.

"vartalosi salaisia sopukoita etsien" tarkoittako tuo selvällä suomella sitä, että haluat nuolla pil*ua ja peppureikää?

Älä nyt, salaisen solan syövereistä humaltuminen kuulostaa paljon paremmalta......

Vai miten hän sanoikaan, jotenkin muuten

Vierailija
10364/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä voit antaa mun vaan mennä.

Voin pitää kättäni käteni päällä ja kuvitella että se on sinun käsi.

Tässä kommentissa se on itserakkaus huipussaan -> "miten sä voit antaa mun mennä".

Universumin lahjanko joku on antanut mennä?

Vierailija
10365/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla peilisi takana tirkistelemässä kun katselet siitä muotojasi, lukea ajatuksesi siitä millaisena vartalosi näet ja lopuksi anonyyminä ja umpirehellisenä kumota sen turhan kritiikin jota itsestäsi viljelet. Toivoisin myös miehenä että saisin sinulta vastaavan.

Olet hyvännäköinen mies kasvoiltasi ja kroppasi saa pulssini kiihtymään, miehekäs, seksikäs olet.  En tiedä ikääsi, mutta sillä ei ole väliä, aikuinen olet. Haluaisin että kosketat minua ihanilla käsilläsi.

Vierailija
10366/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kommentissa se on itserakkaus huipussaan -> "miten sä voit antaa mun mennä".

Mun mielestä tuossa on luopumista ja surua, ei itsekeskeisyyttä. Se, että sinua ärsyttää se, että toinen haluaa kokea olevansa toisen silmissä tärkeä, on kummallista. Kuulostat ikävältä ja oudolta ihmiseltä. (sivusta)

Vierailija
10367/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakas. Olisi ollut ihana herätä vierestäsi.

Niin sinunkin vierestäsi, rakas. Voisiko ihanammin aamun enää alkaa. Rakastan sinua. Olisiko sinulla tänään aikaa?

Vierailija
10368/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luit sen kieroutuneessa päässäsi, joten tulkinta oli sen mukainen. Viesti ei koskettanut sua, joten ÄLÄ sekaannu. Sun sairaita tulkintoja ei kukaan täällä kaipaa. Olet itse todellinen ass hole.

Vierailija
10369/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä oot sitte mustasukkanen?

Vierailija
10370/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Ootko vaihtanut työpaikkaa? Vai ootko sairaslomalla, isyyslomalla? Missä? Sua ei ole kesän jälkeen näkynyt.. 😔

Vierailija
10371/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi vaan jättää vastaamatta jos ei joku juttu miellytä. Vittuilla ei tarvi kellekään eikä bessrewisseröidä, se on lapsellista myös palstoilla.

Vierailija
10372/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luit sen kieroutuneessa päässäsi, joten tulkinta oli sen mukainen. Viesti ei koskettanut sua, joten ÄLÄ sekaannu. Sun sairaita tulkintoja ei kukaan täällä kaipaa. Olet itse todellinen ass hole.

Voi kun meni sulla urpolla taas tunteisiin, kun vastaus osui kuin piikki lihaasi ;D

Vierailija
10373/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voi vaan jättää vastaamatta jos ei joku juttu miellytä. Vittuilla ei tarvi kellekään eikä bessrewisseröidä, se on lapsellista myös palstoilla.

Liian herkkien ei kannata tänne mitään kirjoitella, eikä lueskella kun viestit menee noin henkilökohtaisesti perille ;D

Vierailija
10374/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä oot sitte mustasukkanen?

TÄH? Mistä vi tusta sä sen mustasukkaisuuskortin tähän oikein kehittelit? Sulla on ainakin lukemisen ymmärtämisessä pahasti vikaa. 

Vierailija
10375/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis mesta, jossa "me" voitaisiin olla ihan kahdestaan ja tutustua toisiimme syvällisemmin.

Minkälaisia ajatuksia tämä herättää sinussa nainen?

Vierailija
10376/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis mesta, jossa "me" voitaisiin olla ihan kahdestaan ja tutustua toisiimme syvällisemmin.

Kerro vaan milloin ja missä niin tulen sinne.

Vierailija
10377/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin unelmani toteutuma. Kahden sinun kanssasi ilman häiriötekijöitä. Saisin rauhassa tutustua suhun, ja sinä minuun. Eka kertamme olisi varmasti unieni kaltainen.

Vierailija
10378/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähe, jos ei oo Coronaa.

Vierailija
10379/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. lisää vielä, että pullo kuohuvaa on jo kylmässä odottamassa ja muistakin juomista saa esittää toivomuksia, kuten myös ohjelman suhteen.

Vierailija
10380/16650 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. lisää vielä, että pullo kuohuvaa on jo kylmässä odottamassa ja muistakin juomista saa esittää toivomuksia, kuten myös ohjelman suhteen.

Mites ruoka, onko mitään muuta tarjottavaa kuin juomiset?

Ketju on lukittu.