Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10001/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua. Enkä pärjää ilman sinua. :/

Kenelle?

Vierailija
10002/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M💖

Samoin sinulle <3

Kiitos viimeisestä

Ööö mistähän viimeisestä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10003/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M💖

Samoin sinulle <3

Kiitos viimeisestä

Illan seurasta

Vierailija
10004/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääköönsanomatta kirjoitti:

Älä uskottele itsellesi mitään mitä et ole irl voinut todeta toisesta todeksi. Älä lähestymisiä, älä ihastumista, älä mitään. Ei ole mitään. On vain sinun kuvitelmasi, lukemasi palstalta, haaveesi, sairas kiinnostuksesi.

Valitse jo joku muu pakkomielteeksi.

😂

Voi tota kirjottaja parkaa, kukaan ei ole pakkomielteisesti kiinnostunut sinusta, se on ihan oman pikku pääsi kuvitelmaa. Pääsit taas tämän ”muka muun kirjoittajan ” viestillä diagnosoimaan skitsofreniaa.

Hulluja on montaa sorttia!

Sama suomeksi, kiitos? Väitätkö siis, että minä joka esitti skitsofrenian mahdollisuuden olen tuo sama pakkomielteestä syyttäjä? Tähän on paras vastaus lainata suoraan viestistäsi, että "hulluja on montaa sorttia!" :D

En väitä, tiedän. Siinä on ero: aika tasan normaalin ja hullun välinen!

Jatkahan sinä sitten ”kaipailujasi”.

No en valitettavasti ole sama henkilö... Miten sä tollaista edes päättelet? Skitsofrenia sanan käyttö nähtävästi triggeröi sut ja nyt kun aloit haastamaan joudun olemaan se kusipää joka kertoo, että skitsofreenikot kirjoittavat aivan sekavia (fakta joka pätee sinuun) ja esimerkiksi yhdistelevät harhoissaan mitä ihmeellisempiä asioita (fakta joka päteen sinuun). Katso vaikkapa sellainen elokuva kuin Kaunis mieli ja varaa aika lääkäriin.

Miten olisi pieni realiteeti-hetki? En usko, että MINULLE kirjoitetaan täällä mitään. Tosiaan toivon, ettei. Mitäs jää jäljelle; sellainen itse itseään kaipaava ylläpito!

Harhat on vahvat! Lääkkeet otettu! Kännissä ollaan! Ja ehdottomasti lääkäriin ja osatohoitoon menossa.

Älä turhaa kommentoi. Et ole erityisen älykäs, luulla sopii!

Vierailija
10005/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M💖

Samoin sinulle <3

Kiitos viimeisestä

Se kirjoittelee itselleen

Vierailija
10006/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ylläpidon ”paljastanut” skitso menee heittämällä elämäni hämmentävimpien persoonien top-kolmoseen. Ja mäkin olen sentään jo yli 40.

Vierailija
10007/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ylläpidon ”paljastanut” skitso menee heittämällä elämäni hämmentävimpien persoonien top-kolmoseen. Ja mäkin olen sentään jo yli 40.

Ne on kaikkein pelottavampia hulluja, jotka ei itse ymmärrä olevansa hulluja.

Vierailija
10008/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M💖

Samoin sinulle <3

Kiitos viimeisestä

Illan seurasta

Jaa no ei osunut...

Vierailija
10009/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tykkäät minusta?

Vierailija
10010/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten, jotka kuvittelee että lähes kaikki viestit täällä on itselle, on kai jotenkin vaikea käsittää miten paljon Suomessa on ihmisiä ja miten samanlaisia tilanteita voi olla. Suurimmassa osassa viestejä ei ole edes muita tuntomerkkejä kuin että ne on miehille ja naisille. Monet tuntomerkeistä on hyvin yleispäteviä esim. alkukirjain tai jopa etunimi. Vaikka kirjoittaisi tarkkojakin tuntomerkkejä, niin ne voi silti osua tosi moneen. Jos keksisin tässä nyt vaikka hatusta, että kaipaan kaunista vaaleaaa naista, jonka näin tänään iltapäivällä. Sillä oli musta paita ja siniset silmät ja meidän katseet kohtasi hetkeksi. Veikkaan että tosi moneen osuu.

Näin on.

Ja tässä on tämän ketjun suurin terapeuttinen anti myös. Ketjua lukiessa tajua sen, miten oma tilanne ei ole ollenkaan ainutlaatuinen vaan tällaista tämä aina on ja on aina ollut ja tulee aina olemaan, eikä ihmiset kuole siihen että ihastus ei vastaa tunteisiin.

Ja sen, että itse ei ole ainoa, joka luuli kuohuvien saavuttamattomien rakkauksien jääneen teinivuosiin, kunnes löysikin kirpeitä haavoja sielustaan, hyvinkin aikuisena. Tein teinimäisen virheen ja stalkkasin somea. Siellä ne onnellisina hymyili. Itsekin yritän, tämäkin suhde on kai pelastamisen arvoinen. Joku täällä tunnistaa kipuni.

Vierailija
10011/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tykkäät minusta?

En tiedä. Jotenkin ymmärrän sinua.

Vierailija
10012/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä koskaan varmasti mitään tule, mutta olet silti ainoa kenen kanssa olen tuntenut niin kuin tunsin. Haluaisin tuntea sen vielä, edes kerran, mutta en usko että meille sellaista mahdollisuutta tulee. Nähdäänköhän me edes enää missään?

Vierailija
10013/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö kanssani perjantaina Tanssi vieköön-festivaaleille. Nähtäisiin 17.45 messukeskuksen eteläisen sisäänkäynnin ulkopuolella.

Vierailija
10014/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja levollisia unia, Tinúviel.

Ja kaikkea hyvää sinulle ja rakkaillesi.

Mietin äsken, milloin minä oikeastaan havahduin.

Se tapahtui varmaankin jossain vaiheessa toukokuuta.

Vai huijaankohan minä itseäni?

Vierailija
10015/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T ❤💋

Vierailija
10016/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A..

Mä kuulin että voit huonosti. Huolestutat mua tosissaan. Mä Rakastan sua. Luulin, että vain sillä olis ollut merkitystä, että se olis riittänyt ja ajan kanssa asiat järjestynyt. Mutta haluat kai valita toisen tien.. miks et jää luokseni? Rakastatko mua vielä?

Saat sä tohon A:han yhteyttä IRL? Oletko sä A:n kaipaaja nainen vai mies? Missä yhteydessä olette ekan kerran tavanneet, onko siitä pitkä aika?

Mun rakas on mies, kaipaajana nainen. Saisin häneen yhteyden vaikka heti, mutta hän on päättänyt jättää minut pois elämästään. Hän kokee, että ei kuulu tähän yhteiskuntaan, eikä parisuhteeseen. Joten en soita. En ota yhteyttä. En vaan voi.

Me tavattiin mun ystävällä. Kyllä me heti rakastuttiin. tiiättekö kun joillakin on vaan se katse kuin luotu toiselle, meille kävi niin. Samat sielut kohtasi.. Voikun sä A ymmärtäisit, että mä oikeasti ymmärrän sua. Ihan oikeasti. Mä tiedän sun sydämen, sun pelot ja tuskat. Ja ymmärrän niitä. Älä pidä mua jotenkin ylempänä itseäs, älä pelkää mua. Onko joillekin miehille liikaa, kun nainen johtaa orkesteria? Siitähän sä myös nautit, tiedät mistä puhun..

Mä rakastan sua. Ei mun silmissä, sydämessä eikä unelmissa ole toista kuin Sä.

L

Vierailija
10017/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö kanssani perjantaina Tanssi vieköön-festivaaleille. Nähtäisiin 17.45 messukeskuksen eteläisen sisäänkäynnin ulkopuolella.

Lähtisin, jos kysyisit minulta.

Vierailija
10018/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit poistaa ne lainausmerkit ensin, ja loppu olikin tarina sekopäiset sinusta.

Laitan muillekin tiedoksi tuonnempana, miten stereotyyppinen nettiöyhö palstapersu on. Sen saa ”julkkis” vauvalla osakseen, mollausta, sinusta tarvi keksiä, soljuu kuin rasvattu salama!

Ai niin, pusi pusi.

Vierailija
10019/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meistä koskaan varmasti mitään tule, mutta olet silti ainoa kenen kanssa olen tuntenut niin kuin tunsin. Haluaisin tuntea sen vielä, edes kerran, mutta en usko että meille sellaista mahdollisuutta tulee. Nähdäänköhän me edes enää missään?

Minäkään en ole tuntenut samanlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta ketään muuta kohtaan. Ei sellaista voi koskaan unohtaa, mutta ehkä sen kanssa voi oppia elämään. Ehkä elämä kuljettaa meidät vielä joskus yhteen, eihän sitä tiedä. Jos se minusta olisi kiinni, nähtäisiin vaikka aina välillä ihan kahdestaan, mutta ei se ole kuitenkaan mahdollista.

Vierailija
10020/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisuus on niin tylsää. Kaikki on varattuja, joten sinkkuna ei saa edes ystäviä enää sellaisista ihmisistä joista oikeasti pitää. Nuorena ihmiset oli sentään vähän rennompia.

Ketju on lukittu.