Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9981/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J:ltä kirjoitti:

Törmätään huomenna "sattumalta" kaupungilla?

Missä kaupungissa tämä törmäys tapahtuisi?

Huomioiden että ollaan av-palstalla tässä kaikkien epätoivoisten rakkauksien ketjussa, niin > Porvoossa. (sivusta)

Vierailija
9982/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko sinä sitä kikattelevaa nuoruusrakkautta, kerro. Häntäkö sinä kaipaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9983/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa.

Vierailija
9984/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääköönsanomatta kirjoitti:

Älä uskottele itsellesi mitään mitä et ole irl voinut todeta toisesta todeksi. Älä lähestymisiä, älä ihastumista, älä mitään. Ei ole mitään. On vain sinun kuvitelmasi, lukemasi palstalta, haaveesi, sairas kiinnostuksesi.

Valitse jo joku muu pakkomielteeksi.

😂

Voi tota kirjottaja parkaa, kukaan ei ole pakkomielteisesti kiinnostunut sinusta, se on ihan oman pikku pääsi kuvitelmaa. Pääsit taas tämän ”muka muun kirjoittajan ” viestillä diagnosoimaan skitsofreniaa.

Hulluja on montaa sorttia!

Vierailija
9985/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä uskottele itsellesi mitään mitä et ole irl voinut todeta toisesta todeksi. Älä lähestymisiä, älä ihastumista, älä mitään. Ei ole mitään. On vain sinun kuvitelmasi, lukemasi palstalta, haaveesi, sairas kiinnostuksesi.

😂

Voi tota kirjottaja parkaa, kukaan ei ole pakkomielteisesti kiinnostunut sinusta, se on ihan oman pikku pääsi kuvitelmaa. Pääsit taas tämän ”muka muun kirjoittajan ” viestillä diagnosoimaan skitsofreniaa.

Sama suomeksi, kiitos? Väitätkö siis, että minä joka esitti skitsofrenian mahdollisuuden olen tuo sama pakkomielteestä syyttäjä? Tähän on paras vastaus lainata suoraan viestistäsi, että "hulluja on montaa sorttia!" :D

Vierailija
9986/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa.

Onko kaivattusi nainen vai mies?

Vierailija
9987/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko sinä sitä kikattelevaa nuoruusrakkautta, kerro. Häntäkö sinä kaipaat?

Kikatteleva nuoruusrakkaus :D

Vierailija
9988/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vielä tohon aikaisempaan, että vaikuttaa siltä että mitään fyysistä lähestymistä ei ollut edes tapahtunut kun ei halunnut enempää avata. Yksi hullu taas joka kuvittelee koko lähipiirinsä kirjoittelevan foorumille. Suomi24 Ikävä palstalla on samanlaisia sekopäitä.

Sulavasti sinäkin sitten molemmilla palstoilla viihdyt.

Vierailija
9989/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Sama suomeksi, kiitos? Väitätkö siis, että minä joka esitti skitsofrenian mahdollisuuden olen tuo sama pakkomielteestä syyttäjä? Tähän on paras vastaus lainata suoraan viestistäsi, että "hulluja on montaa sorttia!" :D

En väitä, tiedän. Siinä on ero: aika tasan normaalin ja hullun välinen!

Jatkahan sinä sitten ”kaipailujasi”.

Vierailija
9990/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä se päivä, jonka muistaisimme aina päivänä, jolloin sai jatkoa se, joka joskus alkoi ja jota kumpikaan meistä ei voinut unohtaa?

Päivä, jona kohtasimme toisemme kuunnellen ja ihmetellen, vailla ennakko-odotuksia.

Haluatko sinä selvittää, mitä tämä meidän välillämme oleva on?

Kenelle tämä?

Vierailija
9991/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

En väitä, tiedän. Siinä on ero: aika tasan normaalin ja hullun välinen!

Jatkahan sinä sitten ”kaipailujasi”.

No en valitettavasti ole sama henkilö... Miten sä tollaista edes päättelet? Skitsofrenia sanan käyttö nähtävästi triggeröi sut ja nyt kun aloit haastamaan joudun olemaan se kusipää joka kertoo, että skitsofreenikot kirjoittavat aivan sekavia (fakta joka pätee sinuun) ja esimerkiksi yhdistelevät harhoissaan mitä ihmeellisempiä asioita (fakta joka päteen sinuun). Katso vaikkapa sellainen elokuva kuin Kaunis mieli ja varaa aika lääkäriin.

Vierailija
9992/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastitko minua edes koskaan? Vaikuttivatko tunteesi siihen, miten arjessa kommunikoimme?

Rakastan sinua koko loppuelämäni ajan. Tunteet vaikuttivat kommunoikointiini enemmän kuin olisin tahtonut, vaikka yritin kaikkeni, etteivät ne olisi vaikuttaneet. 

Vierailija
9993/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten, jotka kuvittelee että lähes kaikki viestit täällä on itselle, on kai jotenkin vaikea käsittää miten paljon Suomessa on ihmisiä ja miten samanlaisia tilanteita voi olla. Suurimmassa osassa viestejä ei ole edes muita tuntomerkkejä kuin että ne on miehille ja naisille. Monet tuntomerkeistä on hyvin yleispäteviä esim. alkukirjain tai jopa etunimi. Vaikka kirjoittaisi tarkkojakin tuntomerkkejä, niin ne voi silti osua tosi moneen. Jos keksisin tässä nyt vaikka hatusta, että kaipaan kaunista vaaleaaa naista, jonka näin tänään iltapäivällä. Sillä oli musta paita ja siniset silmät ja meidän katseet kohtasi hetkeksi. Veikkaan että tosi moneen osuu.

Vierailija
9994/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä vähän asioita. Kaiken muun elämän eteen tuoman mahdottomuuden lisäksi omat ominaisuueni aiheuttaisivat sen, että voisit huonosti kanssani. Olen kuitenkin ajoittain jäyhä ja vetäytyvä huolimatta siitä, että minua sanotaan hyvin sosiaaliseksi mieheksi. Koen myös, että en ole henkisesti kovinkaan hyvässä kunnossa, johtuen monesta monesta seikasta, mitä elämässäni ketään syyttelemättä on vuosien saatossa tapahtunut. Tämä ei ulospäin näy. Enkä nyt ole mikään suljetun osaston tapaus, vaan näen elämän nykyisin aika mollivoittoisena kokemusteni vuoksi. Et tästäkään syystä jaksaisi joskus hyvinkin mustaa huumoriani. Varmasti tuntisit välillä, että joutuisit vetämään kivirekeä perässäsi. Huolimatta siitä, että pidän matkoista ja tapahtumista, en kuitenkaan koko ajan jaksaisi olla liikkeessä. Olen saanut sinusta kuvan, että pidät siitä, että koko ajan tapahtuu. Itse taas haluan näitä kokemuksia pieninä annoksia, en luultavasti niin usein kuin sinä. Tämä varmasti turhauttaisi sinua. Ja olen jäärä. En vain pysty antamaan periksi, jos tunnen olevani oikeassa tai koen jonkin asian epäoikeudenmukaisena. Et jaksaisi sitä, että en välttämättä pysty niin hyvin tekemään kompromisseja, joten joutuisit tuskailemaan itsepäisyyteni kanssa. Vaikka olenkin saanut asioita aikaiseksi ja tykkään liikkua, niin silloin tällöin haluan heittäytyä laiskaksi. Haluan kuljeskella pari päivää sisätiloissa löhöten sohvalla tms. Sinä et sitä luultavasti sietäisi, sillä olet luultavasti paljon energisempi kuin minä. Voin kuvitella, että sinusta vapaapäiviäkään ei saa heittää hukkaan lähäilemiseen. Tässä nyt näitä muutamia asioita, mitä tuli mieleen miksi on parempi pysyä erossa minusta. Niin, että terveisin täältä p*rseestä, enkä tällä mitään sympatiaa hae. Kunhan koitan ajatella asioita realistisesti. Toivotan sinulle onnea ja hyvää elämää.

Miksi et antaisi tälle ihmiselle mahdollisuutta valita itse? Pidän asetelmasta, jolla viestisi on kirjoitettu - et analysoi ihastuksesi kohdetta vääränlaiseksi sinulle vaan itseäsi sopimattomaksi hänelle, mikä on sinänsä aika harvinainen perspektiivi ihastuneelle katsoa asioita - mutta kyllähän sinä nyt kaikella tällä oletusten määrällä suljet oven toisenkin puolesta.

Aktiivisuuserojen osaa en edes ymmärrä, ei kai kaikkea olisi pakko yhdessä tehdä? Jos ihastuksesi menee ja tekee kaikenlaista kaiken aikaa nytkin, miksei hän voisi jatkaa sen kaiken tekemistä entisellä kokoonpanolla vaikka suhteessa olisikin? Anna sen juosta vapaapäivät ja köki itse sisätiloissa sillä välin, mikä tässä on ongelma? Ja täytyy myös muistaa, että tyhjään elämään sitä sisältöä hankitaan, eli osa tekemisestä voi korvautua pelkällä parisuhteen olemassaololla - onhan se suhdekin ”tekemistä”.

Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä, joten mikset nyt vaan katsoisi tätä korttia etkä päättäisi etukäteen, että se on patamuija.

Vierailija
9995/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten, jotka kuvittelee että lähes kaikki viestit täällä on itselle, on kai jotenkin vaikea käsittää miten paljon Suomessa on ihmisiä ja miten samanlaisia tilanteita voi olla. Suurimmassa osassa viestejä ei ole edes muita tuntomerkkejä kuin että ne on miehille ja naisille. Monet tuntomerkeistä on hyvin yleispäteviä esim. alkukirjain tai jopa etunimi. Vaikka kirjoittaisi tarkkojakin tuntomerkkejä, niin ne voi silti osua tosi moneen. Jos keksisin tässä nyt vaikka hatusta, että kaipaan kaunista vaaleaaa naista, jonka näin tänään iltapäivällä. Sillä oli musta paita ja siniset silmät ja meidän katseet kohtasi hetkeksi. Veikkaan että tosi moneen osuu.

Näin on.

Ja tässä on tämän ketjun suurin terapeuttinen anti myös. Ketjua lukiessa tajua sen, miten oma tilanne ei ole ollenkaan ainutlaatuinen vaan tällaista tämä aina on ja on aina ollut ja tulee aina olemaan, eikä ihmiset kuole siihen että ihastus ei vastaa tunteisiin.

Vierailija
9996/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä V-mies löytänyt kesän aikana jonkun uuden ihastuksen, kun ei olla nähty. Harmittaa jos niin on, koska ois ollut kiva tutustua vähän paremmin.

Vierailija
9997/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä V-mies löytänyt kesän aikana jonkun uuden ihastuksen, kun ei olla nähty. Harmittaa jos niin on, koska ois ollut kiva tutustua vähän paremmin.

Olet vain yksi lukuisista.

Vierailija
9998/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
9999/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Enkä pärjää ilman sinua. :/

Vierailija
10000/16650 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa.

Onko kaivattusi nainen vai mies?

Nainen, olen mies.

Ketju on lukittu.