Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
"Sinuun tuhlaan
tolkutonta ikävääni turhanpäiten
sinuun tuhlaan
lieneekö tyhmyyttä jukuripäisen
kenen sydän enää yli kevään kestää
kun ei tätä paloa mikään voi estää"
Vierailija kirjoitti:
Olet vaikea ja epäempaattinen ihminen
Perustele.
Eilen myöhään illalla/alkuyön tunteina, tapahtuiko silloin jotain?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotain tapahtui. Tunsitko jotain siihen liittyen?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tämä se päivä, jonka muistaisimme aina päivänä, jolloin sai jatkoa se, joka joskus alkoi ja jota kumpikaan meistä ei voinut unohtaa?
Päivä, jona kohtasimme toisemme kuunnellen ja ihmetellen, vailla ennakko-odotuksia.
Haluatko sinä selvittää, mitä tämä meidän välillämme oleva on?
Haluan! Odotan yhteydenottoasi. Viimeinkin.
Hyvää huomenta E! Olin eilen iltavuorossa, enkä ehtinyt toivottamaan toivotuksiain rakkaalle. Sinulle. Naiselle mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta E! Olin eilen iltavuorossa, enkä ehtinyt toivottamaan toivotuksiain rakkaalle. Sinulle. Naiselle mieheltä.
Minä ajattelin sinua illalla kun kävin nukkumaan, ja toivotin telepaattisesti hyvää yötä. Mukavaa päivää sinulle A ❤
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin sinua illalla kun kävin nukkumaan, ja toivotin telepaattisesti hyvää yötä. Mukavaa päivää sinulle A ❤
Kiitos, mutta nyt viestini kaapattiin väärään osoitteeseen; en ole A. Viestini naiselle, E:lle, mieheltä, ei tullut A:lta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan on surullista, että en voi kertoa kenellekään sinusta tai tunteistani sinua kohtaan, enkä kaikista niistä hassuista asioista, joita teet ja teemme. Olen kyllä jo tottunut siihen, mutta silti olisi joskus hauska kertoa jollekulle, kuinka hölmö ja ihana sinä olet.
Huokaus näiden varattujen/varatuilla pelaajien kanssa! :(
Huokaus itsellesi vaan - kumpikaan meistä ei ole varattu. Ja se, miksi tilanteeni on tällainen, ei kuulu sinulle eikä kaltaisillesi huokailijoille pätkän vertaa. Huokaus näiden kaikkitietävien, väärien johtopäätösten tekijöiden kanssa :D :D :D
Sivusta kommentoin - Mikä tätä kommentoijaa oikein hieroo siinä, jos joku on ihastunut varattuun tai on itse varattu ja ihastunut johonkin? Eihän tunteissa tai ajatuksissa ole mitään pahaa tai väärää, sanoissa tai teoissa voi hyvinkin olla. Eikä sille välttämättä voi mitään, jos ihastuu varattuun - silloin vaan on hillittävä itsensä ja pidettävä ne tunteet itsellään ja omana tietonaan. Ja näköjään tässä tapauksessa tästä ei edes ole kyse. Ihmeellistä yritystä kontrolloida toisten tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tämä se päivä, jonka muistaisimme aina päivänä, jolloin sai jatkoa se, joka joskus alkoi ja jota kumpikaan meistä ei voinut unohtaa?
Päivä, jona kohtasimme toisemme kuunnellen ja ihmetellen, vailla ennakko-odotuksia.
Olen halunnut jo pitkään. Olen valmis jos sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Toivon niin. Nimenomaan vailla ennakko-odotuksia. Selvittäminen on se avain. Tosin tuskin juuri tänään kohtaamme, mutta alulle sen kohtaamisen voisi saada. Teknisesti sille ei olisi mitään estettä.
Viime yönä menin pitkästä aikaa eroottiseen transsiin ja sain sen päätteeksi syvän orgasmin.
En siis koskenut itseeni missään vaiheessa tai ajatellut mitään, tuli vaan yhtäkkiä sellainen ja siinä oli niinkuin Hän, siksi mietin muistiko hän olemassaoloni juuri viime yönä tai jotain.:D
Joskus noita tuollaisia ”kohtauksia” tuli aika säännöllisesti, mutta edellisestä kerrasta oli jo aikaa (se oli joskus viime talvena, ehkä maaliskuussa?).
En kestä! Inhoan ja vihaan sua, koska rakastan sua niin paljon. Eikä tästä voi tulla yhtään mitään. Koskaan. Miksi meidän piti tavata vasta nyt, kun molemmilla on jo valmiit elämät? Miksi sää pyörit koko ajan mun päässä? t. epätoivoinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Sinussa on jotain erityistä, joka herkistää minut. Saat minut tuntemaan kaiken niin voimakkaasti, ilon ja onnen lähelläsi, sydäntä raastavan kaipuun, kun et ole lähelläni, sekä polttavan rakkauden ja intohimon aina, kun ajattelen sinua. Rakastan sinua. Nuku hyvin, rakas.
Tapaisimmeko tällä viikolla? Sopisiko sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Sinussa on jotain erityistä, joka herkistää minut. Saat minut tuntemaan kaiken niin voimakkaasti, ilon ja onnen lähelläsi, sydäntä raastavan kaipuun, kun et ole lähelläni, sekä polttavan rakkauden ja intohimon aina, kun ajattelen sinua. Rakastan sinua. Nuku hyvin, rakas.
Sopii, jos olet hän. Minulla on aina aikaa sinulle. Kerro vain, milloin sinulle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii, jos olet hän. Minulla on aina aikaa sinulle. Kerro vain, milloin sinulle sopii.
En tiedä olenko hän, mutta voihan sitä ainakin yrittää. Milloin vain sopii. Ehdota jotain paikkaa?
Tulit ja istuit mun viereen kerran. Mun etkä kenenkään muun. Juteltiin ja aika pysähtyi. Ja mä tunsin siitä syyllisyyttä. Juttelemisesta. Jos paikalla on muita oot penseä. Kahdestaan olit jotain ihan muuta, kunnes se syyllisyys, mun puolelta, tuli väliin. Ehkä myös sun. Nyt ollaan korrekteja, tyhjiä kuoria. Se jokin, mistä näin vilauksen on poissa. Piilossa, kadonnut vai harhaa oli?
Onhan se turvallista... kait? Entä jos olisin antanut itselleni luvan nauttia sun seurasta, oltaisiin tultu ystäviksi.. ehkä se ois riittänyt. En antanut lupaa, ja nyt tilanne vaivaa kun on jo myöhäistä.
Törmätään huomenna "sattumalta" kaupungilla?