Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9901/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi rakas oot niin ihana seksipeto

Vierailija
9902/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on kyllä niin totaalinen mindfuck, tai ei varmaan olisi, jos ei mun pään tilalle olisi päässyt kasvamaan jättikurpitsan kokoinen hattara.

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on kyllä niin totaalinen mindfuck, tai ei varmaan olisi, jos ei mun pään tilalle olisi päässyt kasvamaan jättikurpitsan kokoinen hattara.

Tää on kyllä totta. Siitä syystä en esimerkiksi aikaisemmin tänään lukenut/kirjoittanut kun oli lähes pakottava tarve vaan avasin vasta nyt tylsyyksissäni ja luin pari viimeistä sivua. Muutenkin olen tullut siihen tulokseen, että en halua millään tavalla kommunikoida "ihastuksen" kanssa näillä nettifoorumeilla.

Samaa mieltä kuin joku aikaisemmalla sivulla, että mitä enemmän kuluu aikaa sen vaikeammaksi se puhuminen/lähestyminen menee. Nykyään ei tiedä käyttäytyykö itse jotenkin kylmästi, pitääkö se ihastus jotenkin iljettävänä vai onko niin että on molemminpuoleisia tunteita ja kun kumpikaan ei saa suutaan aika niin siihen väliin on kasvanut jäävuori? Jos joskus haaveilin, että saisin katsoa silmiin ja keskustella useita tunteja putkeen niin nyt se on jo muuttunut siihen että haluaisin vaan repiä vaatteet pois ja keskustella myöhemmin kun kaikki seksuaalinen turhautuminen olisi poissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9903/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä teille milleniaaleille jokin esileikki? 

Vierailija
9904/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkin hupaisa mua vaan kiihottaa

Vierailija
9905/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me oltais kyllä täysi katastrofi yhdessä.

Et kai sinä vaan niin ajattele? Minä jumaloisin sinua ja pitäisin sinut täysin tyytyväisenä kaikin puolin. Seksuaalisesti meillä olisi varmaan ihan mahtavaa ja varmasti hauskaakin sängyssä. Tyyni ulkokuoreni ei kerro totuutta minusta, eikä varmasti sinustakaan. Me olisimme varmaan kuin kanit, kun pääsisimme tutustumaan toisiimme. Taitaisimme molemmat pitää hellyydestä ja siitä, että voisimme olla seksuaalisesti täysin paljaina toistemme edessä puhuen kaikesta seksissä.

Tunnut niin kiihkeältä. Olisi ihana kuulla lisää mitä tekisit kanssani kun rakastelisimme. Ei kuitenkaan varmaan tässä ketjussa?

Vierailija
9906/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä teille milleniaaleille jokin esileikki? 

Tätä huonompaa esileikkiä saa kyllä hakea.

No ehkä joku ”hoitsuasussa hihittelen tuhmia puhuvalle palomiehelle letku hehe”-leikki vetäisi tästäkin pohjat.

Ja vetäisikin, ihan kympillä.

Vierailija
9907/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai sinä vaan niin ajattele? Minä jumaloisin sinua ja pitäisin sinut täysin tyytyväisenä kaikin puolin. Seksuaalisesti meillä olisi varmaan ihan mahtavaa ja varmasti hauskaakin sängyssä. Tyyni ulkokuoreni ei kerro totuutta minusta, eikä varmasti sinustakaan. Me olisimme varmaan kuin kanit, kun pääsisimme tutustumaan toisiimme. Taitaisimme molemmat pitää hellyydestä ja siitä, että voisimme olla seksuaalisesti täysin paljaina toistemme edessä puhuen kaikesta seksissä.

Tunnut niin kiihkeältä. Olisi ihana kuulla lisää mitä tekisit kanssani kun rakastelisimme. Ei kuitenkaan varmaan tässä ketjussa?

Juu ei tässä ketjussa kiitos!

(Sivusta)

Vierailija
9908/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö ajattelin tänään, Undómiel?

En tunne edelleenkään Todellista Sinua. Joka tapauksessa harva se päivä tapahtuu jotain uutta. Ei mitenkään ihmeellisiä asioita, mutta yhtä kaikki sellaisia, jotka saavat silmäsi kirkastumaan. Tiedostatkohan sinä itse sen?

Silloin harvoin, kun olemme kahden, tuntuu todella hyvältä. Että olisi maailman luonnollisin asia, että istahtaisit syliini ja minä pitäisin sinua hyvänä. Että kuiskaisit minulle toiveesi ja minä tekisin parhaani.

Olen iloinen siitä, että vaikutat tätä nykyä hyväntuuliselta

ja tasapainoiselta. Tiedostan toki, mitä se voi tarkoittaa, mutta

jos tilanne on tämä, niin ei hätää. Muista joka tapauksessa minut,

jos elämäntilanteesi muuttuu. Ja vaikka meistä ei tulisi ikinä mitään,

aion kirjoittaa jonain päivänä tarinan, joka olisi voinut

olla meidän tarinamme.

Näin muuten unta, jossa me molemmat työskentelimme vankilassa.

En mene yksityiskohtiin, mutta juuri ennen kuin havahduin hereille, pidin sinua kainalossani ja kaikki tuntui täydellisen hyvältä.

Hyvää yötä ja levollisia unia!

- juuri se kirjain, joka pisti jostain syystä silmääsi -

Vierailija
9909/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muistaakseni ikinä ole kiihottunut täällä olevista viesteistä, että semmonen esileikki joo.

Kauniita viestejä on välillä ja hauskojakin joskus, seksiviestit täytyy vaan skippaa.

Vierailija
9910/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäkö ajattelin tänään, Undómiel?

En tunne edelleenkään Todellista Sinua. Joka tapauksessa harva se päivä tapahtuu jotain uutta. Ei mitenkään ihmeellisiä asioita, mutta yhtä kaikki sellaisia, jotka saavat silmäsi kirkastumaan. Tiedostatkohan sinä itse sen?

Silloin harvoin, kun olemme kahden, tuntuu todella hyvältä. Että olisi maailman luonnollisin asia, että istahtaisit syliini ja minä pitäisin sinua hyvänä. Että kuiskaisit minulle toiveesi ja minä tekisin parhaani.

Olen iloinen siitä, että vaikutat tätä nykyä hyväntuuliselta

ja tasapainoiselta. Tiedostan toki, mitä se voi tarkoittaa, mutta

jos tilanne on tämä, niin ei hätää. Muista joka tapauksessa minut,

jos elämäntilanteesi muuttuu. Ja vaikka meistä ei tulisi ikinä mitään,

aion kirjoittaa jonain päivänä tarinan, joka olisi voinut

olla meidän tarinamme.

Näin muuten unta, jossa me molemmat työskentelimme vankilassa.

En mene yksityiskohtiin, mutta juuri ennen kuin havahduin hereille, pidin sinua kainalossani ja kaikki tuntui täydellisen hyvältä.

Hyvää yötä ja levollisia unia!

- juuri se kirjain, joka pisti jostain syystä silmääsi -

Niin mikä sitten? Sinun pitäisi, jos olisit sinä, olla vähän vähemmän huolissaan, mistään.

-> trolli voikin jatkaa tästä sitten sujuvasti noin kymmenen sivua. Riittää pitämään paikan vireänä seuraavat kolme päivää.

Vierailija
9911/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Täällä toinen kurpitsahattarapää.

Vierailija
9912/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä kiitos. Nyt. Heti paikalla. Tule tänne.

Vierailija
9913/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut saa kovaksi jo se, kun kirjoitan tänne viestiä kaivatulleni. En ole huomannut vastaavaa vaikutusta kenenkään muun kohdalla aikaisemmin.

Vierailija
9914/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaita kaipuita 

Vierailija
9915/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä kiitos. Nyt. Heti paikalla. Tule tänne.

Jos olisit hän, niin ei tarvitsisi kahdesti kehoittaa.

Vierailija
9916/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Täällä toinen kurpitsahattarapää.

No moi, kanssahattara.

Vierailija
9917/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut saa kovaksi jo se, kun kirjoitan tänne viestiä kaivatulleni. En ole huomannut vastaavaa vaikutusta kenenkään muun kohdalla aikaisemmin.

Oikeasti? Millainen hän oikein on?

Vierailija
9918/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä sinä rakastat

Vierailija
9919/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketä sinä rakastat

Kuka

Vierailija
9920/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähäänköhän me muutes enää ikinä?

Sehän on paljon mahdollista, että ei nähdä.

Viimeisin olikin kyllä aika hyvästelymeininki.

Luulen että nähdään. Oli viimeisin, eli tänään, aika hyvästelymeininki, vaikka hienovarainen sellainen, eikä mitään taaskaan varsinaisesti keskusteltukaan kuhan vain huikkailtiin. Ja olen iloinen että olit iloinen ja että välimme jäi hyvä kohtaaminen. Se oli vähän kuin ympyrän sulkeutuminen, aika mielenkiintoista että juuri siinä paikassa, jossa katseeni/katseemme jäi kiinni silloin.. mutta tämä siis elämässäni. Tuntuu kaihoisalta kun ajattelen sinua, mutta kohtaamiset tuntuivat lopulta päätyvän hyvin. Tiedän että ajattelet minusta hyvää ja niin minäkin ajattelen sinusta hyvää. Jos luet tämän, niin tiedät että pidän sinua sydämessäni niin kauan kuin elän (ihan tosi-luulen ettei se ole liiottelua) Olet erityinen, vaikka en oikeastaan tiedä miksi.

Ketju on lukittu.