Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Minut saa kovaksi jo se, kun kirjoitan tänne viestiä kaivatulleni. En ole huomannut vastaavaa vaikutusta kenenkään muun kohdalla aikaisemmin.
Olisitpa tässä, haluan sinua.
T: Hymyilen kun näen sinut. Yritän pitää tunteeni kurissa, ei pitäisi ihastua eikä mitään muutakaan. Silti joka kerta katsoessani sinua haluan yrittää nähdä mitä ajattelet, joskus hymyilet takaisin, mutta usein tuntuu että yrität välttää sitä että lukisin ajatuksiasi... samoista syistäkö?
Ja joskus tuntuu siltä että jos joku ilta onnistuttaisiin pakenemaan hetkeksi muilta, niin jotain voisi tapahtua. Jos niin käy, ehkä niin pitikin käydä. Ehkä kaikki sitten muuttuu. Näitkö katseestani silloin kerran että halusin lähteä mukaasi, kun päästiin hetkeksi irti muista? Halasit minua nopeasti, yllätyin ja... annoin sinun mennä.
Toisaalta haluan sanoa sinulle että älä jää tähän, siiretään tätä joko eteenpäin tai jätetään tämä unelmointi taaksemme, älä tuhlaa elämääsi. Voi olla myös että kuvittelen kaiken pääni sisällä, ihastuessa helposti kuvittelee samaa toisesta; siksikin minun on hankalaa tehdä liikettä eteenpäin.
voi hani mun niiii ikävä sua
Tänään en ajatellut sinua päivällä juuri ollenkaan. En ehtinyt. Tuntui hyvältä, kun elämä oli hetken normaalia.
Nyt illalla ikävä on taas sitäkin kovempi ja turhaudun tähän oloon. Haluan sinut niin kovasti, enkä voi tehdä asialle mitään.
Hyvää yötä, rakas. Sinussa on jotain erityistä, joka herkistää minut. Saat minut tuntemaan kaiken niin voimakkaasti, ilon ja onnen lähelläsi, sydäntä raastavan kaipuun, kun et ole lähelläni, sekä polttavan rakkauden ja intohimon aina, kun ajattelen sinua. Rakastan sinua. Nuku hyvin, rakas.
Mä olen ihan kaksijakoinen, yhtenä hetkenä yritän unohtaa suuret tunteeni sinuun ja toisena taas kaipaan sinua kiihkeästi.
Välillä en uskalla edes ajatella sinua, toisinaan heittäydyn kuitenkin täysillä haaveiden vietäväksi. Kaipaan sinua.
Olen loputtoman suunnattomasti ihastunut sinuun, enkä sitä enää yritä muuksi muuttaa ja väkisin poistaa, olet vienyt sydämeni täysin ja kokonaan, ja olen siitä äärettömän onnellinen.
Hyvää yötä sinulle, olet maailmankaikkeuden viehättävin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Sinussa on jotain erityistä, joka herkistää minut. Saat minut tuntemaan kaiken niin voimakkaasti, ilon ja onnen lähelläsi, sydäntä raastavan kaipuun, kun et ole lähelläni, sekä polttavan rakkauden ja intohimon aina, kun ajattelen sinua. Rakastan sinua. Nuku hyvin, rakas.
Tämän on oltava minulle sinulta, koska ajattelen juuri samoin. Kiitos <3 Nuku hyvin sinä rakkaani myös.
Hyvää yötä, rakkain. Miljoona halausta. Lempeitä unia, nuku hyvin.
Voi vitsi sua taas Villasukka. Ne sun katse ja eleet. Ja miten asetut mun lähelle ja muhun päin. Ja naurat mun tyhmille jutuille. Ei se kaikki voi olla vain mun kuvitelmaa. Sä oot täydellinen. Kirjota mulle tänne taas joskus jotain, jooko?
Olet vaikea ja epäempaattinen ihminen
A..
Mä kuulin että voit huonosti. Huolestutat mua tosissaan. Mä Rakastan sua. Luulin, että vain sillä olis ollut merkitystä, että se olis riittänyt ja ajan kanssa asiat järjestynyt. Mutta haluat kai valita toisen tien.. miks et jää luokseni? Rakastatko mua vielä?
Vierailija kirjoitti:
Olet vaikea ja epäempaattinen ihminen
Älä jauha pskaa
Sä lähdit sanomatta sanaakaan. Viimeisin kohtaaminen kun heilautit kättäs parkkiksella. Sitä aikaisemmalla kerralla et edes puhunu tai edes moikannu vaikka oltiin ihan lähekkäin.
Mä yritän haudata tän kaiken ja alottaa uudelleen katsomaan tätä kylää uusin silmin. Elin vuosia niin sun sumussas, umpirakastuneena hölmönä. On vaan vaikeaa ravistaa sut pois mielestä ja oppia uuteen.
Toivon että kohdataan vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
A..
Mä kuulin että voit huonosti. Huolestutat mua tosissaan. Mä Rakastan sua. Luulin, että vain sillä olis ollut merkitystä, että se olis riittänyt ja ajan kanssa asiat järjestynyt. Mutta haluat kai valita toisen tien.. miks et jää luokseni? Rakastatko mua vielä?
Saat sä tohon A:han yhteyttä IRL? Oletko sä A:n kaipaaja nainen vai mies? Missä yhteydessä olette ekan kerran tavanneet, onko siitä pitkä aika?
Voi mies, huomaatkohan, miten paljon haluisin suudella sua? Vie hirveästi energiaa pitää näppini irti sinusta, ihan en onnistukaan, ehkä luulet sitä vahingoksi. Ehkä enää et. Oothan säkin mua koskenut, epävahingossakin. En jaksaisi näitä haluja, ajatuksia, tunteita enää. Oon kiinni samassa kierteessä. Voitko tehdä asialle jotakin?