Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko nyt Chatcrypt.com? Voisimme keskustella syvällisemmin, rakas.
Onko sulla mitään muuta kanavaa kuin tuo?
Esim wa tai mese pakottaa sen tosiasian äärelle, että kyseessä ei olekaan HÄN. Anonyyminä voi elää kuvitelmissa.
Itse haluat säilyttää vain kasvosi. Et myöntäisi mitään ennen häntä. Voisit kiistää kaiken. Epävarmuus hallitsee elämääsi. Mitä muita asioita pakenet kun tunteitasi? Otatko elämässäsi mitään riskejä?
Olen ottanut häneen yhteyttä irl, (wa ja sähköposti), jotta olisimme voineet puhua tunteista kasvokkain. Tähän ei tuntunut silloin olevan valmiutta. Olisin kertonut tunteistani ensimmäisenä kasvokkain, jos tilaisuus olisi tarjoutunut. En kirjoittanut suoraan täydellistä rakkaudentunnustusta, koska mielestäni hän ansaitsee kuulla sen silmästä silmään, jos niin haluaa. Lienee aika yleistä, että ensin kysellään kuulumisia ja sovitaan tapaamisesta, eikä ensimmäisessä viestissä kerrota koko tunteiden kirjoa. Jos hän kysyisi minulta edes kuulumisia irl, niin vastaisin luonnollisesti ja asiat voisivat edetä. Hän ei ottanut koppia ehdotuksesta, ei kysellyt edes kuulumisia ja minä en ole ahdistelija. Jos hänen ajatuksensa olisivat muuttuneet niin, että hän haluaisi tutustua minuun edes ystävänä, niin kuulumisten kyselyn irl ei luulisi olevan mahdotonta. Minä olen riskin jo ottanut. Nyt olisi hänen vuoronsa, jos hän niin haluaa.
Sain kyllä sinusta käsityksen ettet halua kanssani mitään enempää ja että siirrytään elämässä eteenpäin?
Aloin taas miettimään miten lähellä se aika on kun ei nähdä enää ikinä ja tulin tosi surulliseksi. Alle vuosi enää. En millään haluaisi lähteä eräästä paikasta pois, mutta ei ole vaihtoehtoja.
Nähäänköhän me muutes enää ikinä?
Sehän on paljon mahdollista, että ei nähdä.
Viimeisin olikin kyllä aika hyvästelymeininki.
En ehkä osaa sulle puhua. Jos annetaan ajan kulua.
Kaipaan sinua. Ei sinua vaan voi unohtaa. Olet niin rakas. Entä sinä? Mitä tunnet?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan.
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Ei sinua vaan voi unohtaa. Olet niin rakas. Entä sinä? Mitä tunnet?
Saadaanko me koskaan tilaisuutta puhua siitä mitä meidän välillä on?
Tää ketju on kyllä niin totaalinen mindfuck, tai ei varmaan olisi, jos ei mun pään tilalle olisi päässyt kasvamaan jättikurpitsan kokoinen hattara.
rakas. voi että kadotin tunteen suhun ja taas kadotan ajatuksen kaipuusta. Olet ihana mutta aina vaan kadotaan. Sinä senkin.
Vierailija kirjoitti:
En ehkä osaa sulle puhua. Jos annetaan ajan kulua.
Juu ei anneta, enää yhtään. Ja sen yhden neuvon annan teille nuoremmille, että vaikka puhuminen itsessään helpottuisikin iän myötä, niin kynnys ottaa yhteyttä kasvaa koko ajan kun aikaa kuluu!
Pitkästä aika taas älytön ikävä. Vaikea ymmärtää sitä miten mun kokema kemia oli vain yksipuolista. Tuntuu että vain sun seurassa olin aidosti onnellinen. En kuitenkaan saa olla koskaan sun seurassa. Olen kai sitten loppuelämäni onneton.
voi senkin Kooo.... mä en tiädä
Vierailija kirjoitti:
voi senkin Kooo.... mä en tiädä
Mitä sä et tiedä?
Me oltais kyllä täysi katastrofi yhdessä.
Mies, mitä olet jäänyt eniten kaipaamaan meissä ja minussa?
Vierailija kirjoitti:
Et kai sinä vaan niin ajattele? Minä jumaloisin sinua ja pitäisin sinut täysin tyytyväisenä kaikin puolin. Seksuaalisesti meillä olisi varmaan ihan mahtavaa ja varmasti hauskaakin sängyssä. Tyyni ulkokuoreni ei kerro totuutta minusta, eikä varmasti sinustakaan. Me olisimme varmaan kuin kanit, kun pääsisimme tutustumaan toisiimme. Taitaisimme molemmat pitää hellyydestä ja siitä, että voisimme olla seksuaalisesti täysin paljaina toistemme edessä puhuen kaikesta seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tää mulle, mun kaivatultani. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tää mulle, mun kaivatultani. :)
Ihanan koomista. :) Viesti ja vastaus, vakka ja kansi ja silleesti. (sivusta)
Oon tuon alkup. Viestin kirjoittaja en yp vaikka vastaankin näin nopeesti, just tulin vilkaisemaan ketjuun! Joku kuitenkin huomauttaisi...
En tiedä ollaanko väleissä, tavallaan, mutta esim puheväleistä en tiedä. Moikkausväleissä ehkä. Instassa molemmat seurataan toisiamme, siinä ne välit. On joitakin selvittämättömiä asioita ja väärinymmärryksiä taustalla.
Mistä sä ajattelet samoin? Ootteko kaivattusi kanssa tekemisissä?