Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Olen taas haaveillut sinusta vaikka mitä , rakas. Aika kuumiakin haaveita.
Sinäkin olet mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen taas haaveillut sinusta vaikka mitä , rakas. Aika kuumiakin haaveita.
Kerro niistä vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varma että mun entinen ihastus on kertonut minusta miehelleen, näyttänyt kuvan ja kertonut nimen ja kaikki. Näin luulen siksi että kerran kauppakeskuksessa mua vastaan tuli joku suurinpiirtein ihastukseni ja minun ikäinen mies, joka minut huomattuaan tuijotti pitkään ja muuttui todella vihaisen näköiseksi kuin ois halunnut hyökätä päälle. En ollut koskaan aiemmin nähnyt kyseistä miestä missään. Se siis tunsi minut selvästi jostain, mutta minä en tuntenut sitä. Eipä oo paljon vaihtoehtoja. Pelkään että tuo entinen ihastus on kertonut minusta puolelle kaupungille. En ois edes ollut mikään uhka. Olin vain platonisesti ihastunut ja samaa sukupuolta, mutta eihän platonista ihastumista kukaan ymmärrä.
Tuskin se sinua uhkana pitikään.
Oli vaan tuohtunut kun olit avautimisillasi aiheuttanut hänen vaimolleen niin paljon ahdistusta.Tai sekoitti sinut johonkin toiseen.
Todennäköisin vaihtoehto.
Mua kaduttaa vieläkin etten ollut vain hiljaa. Minähän siis oletin että tuo nainen oli huomannut ihastumiseni ajat sitten ja päätin sitten selitellä käyttäytymistäni. En yrittänyt iskeä, mutta varmasti tuo mies ja puoli kaupunkia niin luulee. Jos olisin tiennyt ettei tuo nainen ole huomannutkaan koko ihastumista, niin olisin ollut hiljaa. Kaduttaa varmasti niin kauan kunnes muutan pois.
Aion löytää sut tai ainakin selvittää mitä sulle on tapahtunut elämässä. Siitä on melkein 30 vuotta, mutta muistelen sitä aikaa kuin eilistä. Ei koskaan tutustuttu, joten jos vielä olet tuolla jossain, niin tutustutaan nyt vihdoinkin!
Pidän kädet ristissä ja toivon, että olet ainakin elossa ja voi hyvin.
En haluaisi koskaan joutua sellaiseen tilanteeseen, ettemme enää näkisi toisiamme. Koitetaan järjestää asiat niin, ettei sellaista tule tapahtumaan. Rakastan sinua. Miehelle menee.
Vierailija kirjoitti:
Aion löytää sut tai ainakin selvittää mitä sulle on tapahtunut elämässä. Siitä on melkein 30 vuotta, mutta muistelen sitä aikaa kuin eilistä. Ei koskaan tutustuttu, joten jos vielä olet tuolla jossain, niin tutustutaan nyt vihdoinkin!
30 vuotta, eli, pitkä aika sitten on jotakin tapahtunut. Meneekö tämä viesti miehelle vai naiselle? Mitä silloin tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta, eli, pitkä aika sitten on jotakin tapahtunut. Meneekö tämä viesti miehelle vai naiselle? Mitä silloin tapahtui?
Meni pojalle, joka jäi ajatuksiini.
Haluatko pitää vielä yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Haluan, mutta vaikeaa se tulee olemaan kaiken jälkeen. En edes ymmärrä miten. Jokin minussa kuitenkin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan, mutta vaikeaa se tulee olemaan kaiken jälkeen. En edes ymmärrä miten. Jokin minussa kuitenkin haluaa.
Sopiiko näillä kahdella palstalla?
Itkin tällä viikolla ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. En ääneen, mutta kyyneleet valuivat, kun ajattelin sitä, etten enää näe sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole missään tapauksessa tarkoittamani ihminen, kunhan vastasin. Hän tavoittaa minut kyllä halutessaan. En usko tarpeeksi kovaan _haluamiseen_ - sitä ei ole häneltä minun suhteeni koskaan löytynyt, kaiken muun kyllä.
Olen aika rupsahtanut.... 😬 Ei sinua harmittaisi niin paljon, jos näkisit minut nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole missään tapauksessa tarkoittamani ihminen, kunhan vastasin. Hän tavoittaa minut kyllä halutessaan. En usko tarpeeksi kovaan _haluamiseen_ - sitä ei ole häneltä minun suhteeni koskaan löytynyt, kaiken muun kyllä.
Tavoittaa miten...? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiin katkeraa settiä taas. Eilen kirjoitin, että katkerat ja huono itsetuntoiset ihmiset saatuaan paremman itsetunnon ovat kaikkein mädimpiä ihmisiä. On tässä elämän aikana tullut itsekin epäonnistuttua niin monella eri tapaa, mutta positiivinen asenne tulevaisuuteen antaa kyllä paljon. Kauneus kumpuaa sisältä. Tutkikaa vähän egoa käsitteenä ja ymmärtäkää että vaikka teillä on omia ajatuksia niin niin on niitä myös jokaisella ihmisellä joka tallailee tällä maapallolla eli ette ole erikoisia. Minä-minä ihmiset eivät tee koskaan mitään pyytteetöntä hyvää. Auta armias kun joskus tekee hyvän teon niin haluaa siitä kunniamerkin tai muistuttaa vielä vuosiakin myöhemmin. Sosiaalinen media täynnä näiden ihmisten "huomioikaa kuinka hyvä ihminen olen" päivityksiä. Yrittäkää aluksi tehdä vaikka joka viikko jotain hyvää mistä ette kerro kenellekään. Kohdelkaa tuntemattomia ihmisiä kunnioituksella oli sitten olemukseltaan rännittävä narkkari tai miljonääri. Jossain vaiheessa huomaatte miten se muuttaa sitä miten muut ihmiset näkevät teidät.
Sinänsä samaa mieltä, mutta vähän häiritsee ylimielinen asenteesi jossa kuvittelet, etteivät muut täällä tajua näitä asioita eivätkä ole sydämestään avuliaita jne.
Ainakin omassa elinpiirissäni ihan perusjuttua.Pelkäsinkin vähän, että tosta voisi saada ylimielisen kuvan mutta ei tota oikein erilailla pystynyt kirjoittamaan ilman että viestin sanoma muuttuu. Mä taas olen huomannut oikeassa elämässäkin, että monilla on oikeasti vähän vaikeuksia ymmärtää noita asioita tai eivät ole koskaan edes miettineet. Itsetutkiskelua ei suoriteta ainakaan kovin usein ja syvällisin ajattelu liittyy kuolemaan (ja sen pelkoon) jossa asioita pohditaan omasta perspektiivistä.
No mutta hienoa, että sinä pidät palstan tasoa korkealla. Eilen arabian asiastojen nimiluetteloa, ja tänään nämä itsekehua tursuavat megalomaaniset selvitykset omasta älykkyydestä ja paremmuudesta, eihän ne teemaan liity mutta kiva että jaksat kirjoitella! Kaikkihan tosi kiinnostuneita palstapersun omakehusta, tietenkin.
Pakko puuttua sivusta sen verran, että eilen Arabian astiastosta kirjoitelleella ei ole mitään tekemistä tämän päivän keskustelujen kanssa. Minä nimittäin kirjoitin Arabian astiastosta ja olen aivan eri ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiin katkeraa settiä taas. Eilen kirjoitin, että katkerat ja huono itsetuntoiset ihmiset saatuaan paremman itsetunnon ovat kaikkein mädimpiä ihmisiä. On tässä elämän aikana tullut itsekin epäonnistuttua niin monella eri tapaa, mutta positiivinen asenne tulevaisuuteen antaa kyllä paljon. Kauneus kumpuaa sisältä. Tutkikaa vähän egoa käsitteenä ja ymmärtäkää että vaikka teillä on omia ajatuksia niin niin on niitä myös jokaisella ihmisellä joka tallailee tällä maapallolla eli ette ole erikoisia. Minä-minä ihmiset eivät tee koskaan mitään pyytteetöntä hyvää. Auta armias kun joskus tekee hyvän teon niin haluaa siitä kunniamerkin tai muistuttaa vielä vuosiakin myöhemmin. Sosiaalinen media täynnä näiden ihmisten "huomioikaa kuinka hyvä ihminen olen" päivityksiä. Yrittäkää aluksi tehdä vaikka joka viikko jotain hyvää mistä ette kerro kenellekään. Kohdelkaa tuntemattomia ihmisiä kunnioituksella oli sitten olemukseltaan rännittävä narkkari tai miljonääri. Jossain vaiheessa huomaatte miten se muuttaa sitä miten muut ihmiset näkevät teidät.
Sinänsä samaa mieltä, mutta vähän häiritsee ylimielinen asenteesi jossa kuvittelet, etteivät muut täällä tajua näitä asioita eivätkä ole sydämestään avuliaita jne.
Ainakin omassa elinpiirissäni ihan perusjuttua.Pelkäsinkin vähän, että tosta voisi saada ylimielisen kuvan mutta ei tota oikein erilailla pystynyt kirjoittamaan ilman että viestin sanoma muuttuu. Mä taas olen huomannut oikeassa elämässäkin, että monilla on oikeasti vähän vaikeuksia ymmärtää noita asioita tai eivät ole koskaan edes miettineet. Itsetutkiskelua ei suoriteta ainakaan kovin usein ja syvällisin ajattelu liittyy kuolemaan (ja sen pelkoon) jossa asioita pohditaan omasta perspektiivistä.
No mutta hienoa, että sinä pidät palstan tasoa korkealla. Eilen arabian asiastojen nimiluetteloa, ja tänään nämä itsekehua tursuavat megalomaaniset selvitykset omasta älykkyydestä ja paremmuudesta, eihän ne teemaan liity mutta kiva että jaksat kirjoitella! Kaikkihan tosi kiinnostuneita palstapersun omakehusta, tietenkin.
Pakko puuttua sivusta sen verran, että eilen Arabian astiastosta kirjoitelleella ei ole mitään tekemistä tämän päivän keskustelujen kanssa. Minä nimittäin kirjoitin Arabian astiastosta ja olen aivan eri ihminen.
Täällä joku "osaa" muka samaan henkilöön kytkeä monta kommenttia. Varmaan kuvittelee, että useempi kommentti on samalta ihmiseltä, kaikki.
Kyllä se on ihan o.k. silloin, jos ei ole uutta kuvioissa.