Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko pitää vielä yhteyttä?
Haluan, mutta vaikeaa se tulee olemaan kaiken jälkeen. En edes ymmärrä miten. Jokin minussa kuitenkin haluaa.
Sopiiko näillä kahdella palstalla?
Et ole missään tapauksessa tarkoittamani ihminen, kunhan vastasin. Hän tavoittaa minut kyllä halutessaan. En usko tarpeeksi kovaan _haluamiseen_ - sitä ei ole häneltä minun suhteeni koskaan löytynyt, kaiken muun kyllä.
Miksi et itse halua?
Hän joka lähtee myös palaa - _halutessaan_. Pakko ei ole kuin kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa mä tietäisin sen ketä sä kaipaat eniten ja haluat eniten.
Sinua. Eikä mulla ole ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt tällaista täällä, vai ihanko oikeasti pidät täällä yhteyttä johonkuhun?
Mutta en tiedä sinusta haluatko edes nähdä. Tässä on kulunut jo useampi vuosi. Onko niin, ettei nähdä koskaan? Näkeminen olisi kiusallista tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt tällaista täällä, vai ihanko oikeasti pidät täällä yhteyttä johonkuhun?
Ehdotin vain kun en pysty enää palstailemaan joka päivä. Sitä paitsi tämä väsyttää ja olen jo ennestään tarpeeksi väsynyt. Voitaisiin jutella täällä vaikka kerran viikossa tai kahdessa viikossa?
Miksi alanuoli? En voi jättää kaikkea sen varaan, että haluaisit ehkä joskus nähdä.........
Mieti nyt itsekin. Ei tällaista enää jaksa.
Tuskin näitä koskaan luet, mutta yritän vielä kerran sanoa, että mun on tosi vaikea tulkita sua kun käyttäydyt niin ristiriitaisesti. Et tykännyt että tykkäsin sinusta, mutta et kuitenkaan tykännyt siitäkään että en tykännyt sinusta enää. Et tykännyt että viestittelin sulle ja ilmeisesti toivoit että en ois enää koskaan puhunutkaan sulle, mutta silti myöhemmin taas hymyilit entiseen tapaan ja yritit jutella. Silti et kuitenkaan tykännyt että oisin seurannut sua somessa. En ole ottanut sinusta aikoihin enää mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiin katkeraa settiä taas. Eilen kirjoitin, että katkerat ja huono itsetuntoiset ihmiset saatuaan paremman itsetunnon ovat kaikkein mädimpiä ihmisiä. On tässä elämän aikana tullut itsekin epäonnistuttua niin monella eri tapaa, mutta positiivinen asenne tulevaisuuteen antaa kyllä paljon. Kauneus kumpuaa sisältä. Tutkikaa vähän egoa käsitteenä ja ymmärtäkää että vaikka teillä on omia ajatuksia niin niin on niitä myös jokaisella ihmisellä joka tallailee tällä maapallolla eli ette ole erikoisia. Minä-minä ihmiset eivät tee koskaan mitään pyytteetöntä hyvää. Auta armias kun joskus tekee hyvän teon niin haluaa siitä kunniamerkin tai muistuttaa vielä vuosiakin myöhemmin. Sosiaalinen media täynnä näiden ihmisten "huomioikaa kuinka hyvä ihminen olen" päivityksiä. Yrittäkää aluksi tehdä vaikka joka viikko jotain hyvää mistä ette kerro kenellekään. Kohdelkaa tuntemattomia ihmisiä kunnioituksella oli sitten olemukseltaan rännittävä narkkari tai miljonääri. Jossain vaiheessa huomaatte miten se muuttaa sitä miten muut ihmiset näkevät teidät.
Sinänsä samaa mieltä, mutta vähän häiritsee ylimielinen asenteesi jossa kuvittelet, etteivät muut täällä tajua näitä asioita eivätkä ole sydämestään avuliaita jne.
Ainakin omassa elinpiirissäni ihan perusjuttua.Pelkäsinkin vähän, että tosta voisi saada ylimielisen kuvan mutta ei tota oikein erilailla pystynyt kirjoittamaan ilman että viestin sanoma muuttuu. Mä taas olen huomannut oikeassa elämässäkin, että monilla on oikeasti vähän vaikeuksia ymmärtää noita asioita tai eivät ole koskaan edes miettineet. Itsetutkiskelua ei suoriteta ainakaan kovin usein ja syvällisin ajattelu liittyy kuolemaan (ja sen pelkoon) jossa asioita pohditaan omasta perspektiivistä.
No mutta hienoa, että sinä pidät palstan tasoa korkealla. Eilen arabian asiastojen nimiluetteloa, ja tänään nämä itsekehua tursuavat megalomaaniset selvitykset omasta älykkyydestä ja paremmuudesta, eihän ne teemaan liity mutta kiva että jaksat kirjoitella! Kaikkihan tosi kiinnostuneita palstapersun omakehusta, tietenkin.
Pakko puuttua sivusta sen verran, että eilen Arabian astiastosta kirjoitelleella ei ole mitään tekemistä tämän päivän keskustelujen kanssa. Minä nimittäin kirjoitin Arabian astiastosta ja olen aivan eri ihminen.
Täällä joku "osaa" muka samaan henkilöön kytkeä monta kommenttia. Varmaan kuvittelee, että useempi kommentti on samalta ihmiseltä, kaikki.
Mäkin tajusin vasta myöhemmin, että syytti mua älykkyyden esille tuomisesta vaikka omassa viestissään harhaisena sekoitti minun olevan joku Arabiahemmo ja toi sen oikein ylimielisesti esille. "Kyllä minä tiedän kuka olet!"
Arabiahemmo, kirjoitatko VPN:n kautta? Ei tarvitse googlata jos et tiedä mikä se on, silloin se meinaa että et kirjoita. Jos et niin tykkäsitkö jostain noista viesteistäni? Haluisin tietää, että onko tämä harhainen älykkö se moderaattori. Itse kirjoitan Tor browserilla.
Olen odottanut vuosia. Onko sinulla aikomusta koskaan nähdä tai edes laittaa sp:a?
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt itsekin. Ei tällaista enää jaksa.
Aivan. Menee elämä pilalle. Jos ei pysty lähestymään mutta silti sina kohdataan ja kaikki kelaaminen alkaa alusta.
Jatkuuko tämä samanlaisena seuraavat vuodet vai onko tulossa muutosta?
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanut vuosia. Onko sinulla aikomusta koskaan nähdä tai edes laittaa sp:a?
Kihis, ei hänellä ole aikomusta!
Mikä sairaus estää yhden sp:n laittamisen? Mutta ei palstailua 24/7.....? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiin katkeraa settiä taas. Eilen kirjoitin, että katkerat ja huono itsetuntoiset ihmiset saatuaan paremman itsetunnon ovat kaikkein mädimpiä ihmisiä. On tässä elämän aikana tullut itsekin epäonnistuttua niin monella eri tapaa, mutta positiivinen asenne tulevaisuuteen antaa kyllä paljon. Kauneus kumpuaa sisältä. Tutkikaa vähän egoa käsitteenä ja ymmärtäkää että vaikka teillä on omia ajatuksia niin niin on niitä myös jokaisella ihmisellä joka tallailee tällä maapallolla eli ette ole erikoisia. Minä-minä ihmiset eivät tee koskaan mitään pyytteetöntä hyvää. Auta armias kun joskus tekee hyvän teon niin haluaa siitä kunniamerkin tai muistuttaa vielä vuosiakin myöhemmin. Sosiaalinen media täynnä näiden ihmisten "huomioikaa kuinka hyvä ihminen olen" päivityksiä. Yrittäkää aluksi tehdä vaikka joka viikko jotain hyvää mistä ette kerro kenellekään. Kohdelkaa tuntemattomia ihmisiä kunnioituksella oli sitten olemukseltaan rännittävä narkkari tai miljonääri. Jossain vaiheessa huomaatte miten se muuttaa sitä miten muut ihmiset näkevät teidät.
Sinänsä samaa mieltä, mutta vähän häiritsee ylimielinen asenteesi jossa kuvittelet, etteivät muut täällä tajua näitä asioita eivätkä ole sydämestään avuliaita jne.
Ainakin omassa elinpiirissäni ihan perusjuttua.Pelkäsinkin vähän, että tosta voisi saada ylimielisen kuvan mutta ei tota oikein erilailla pystynyt kirjoittamaan ilman että viestin sanoma muuttuu. Mä taas olen huomannut oikeassa elämässäkin, että monilla on oikeasti vähän vaikeuksia ymmärtää noita asioita tai eivät ole koskaan edes miettineet. Itsetutkiskelua ei suoriteta ainakaan kovin usein ja syvällisin ajattelu liittyy kuolemaan (ja sen pelkoon) jossa asioita pohditaan omasta perspektiivistä.
No mutta hienoa, että sinä pidät palstan tasoa korkealla. Eilen arabian asiastojen nimiluetteloa, ja tänään nämä itsekehua tursuavat megalomaaniset selvitykset omasta älykkyydestä ja paremmuudesta, eihän ne teemaan liity mutta kiva että jaksat kirjoitella! Kaikkihan tosi kiinnostuneita palstapersun omakehusta, tietenkin.
Pakko puuttua sivusta sen verran, että eilen Arabian astiastosta kirjoitelleella ei ole mitään tekemistä tämän päivän keskustelujen kanssa. Minä nimittäin kirjoitin Arabian astiastosta ja olen aivan eri ihminen.
Täällä joku "osaa" muka samaan henkilöön kytkeä monta kommenttia. Varmaan kuvittelee, että useempi kommentti on samalta ihmiseltä, kaikki.
Mäkin tajusin vasta myöhemmin, että syytti mua älykkyyden esille tuomisesta vaikka omassa viestissään harhaisena sekoitti minun olevan joku Arabiahemmo ja toi sen oikein ylimielisesti esille. "Kyllä minä tiedän kuka olet!"
Arabiahemmo, kirjoitatko VPN:n kautta? Ei tarvitse googlata jos et tiedä mikä se on, silloin se meinaa että et kirjoita. Jos et niin tykkäsitkö jostain noista viesteistäni? Haluisin tietää, että onko tämä harhainen älykkö se moderaattori. Itse kirjoitan Tor browserilla.
Nyt meni vähän yli ymmärrykseni. Kirjoitin eilen puhelimella ja mahdollisesti myöhemmin tietokoneellakin ja sen enempää en tiedä. En myöskään muista, mistä viesteistä olen tykännyt.
Lopetan tältä illalta. En vain jaksa enää. 😞
Vierailija kirjoitti:
Jatkuuko tämä samanlaisena seuraavat vuodet vai onko tulossa muutosta?
Kyllä tämä jatkuu niin kauan kuin Vauva-palsta on pystyssä ja varmasti vielä senkin jälkeen. Kymmenet ellei sadat ihastuneet naiset ja muutama mies kirjoittaa tähän ketjuun terveisiään, kun ei tosielämässä uskalla tehdä mitään. Välillä joidenkin ihastus hiipuu tai jotain tapahtuu ja ne poistuu ketjusta, mutta tilalle tulee uusia ihastuneita naisia ja muutamia miehiä. Ketju on jo levinnyt Kaksplussalle, suomi24:seen ja jopa ajoittain Jodeliin, joten edes sen poistaminen tältä palstalta ei enää auta. Ketju on ikuinen ja kuolematon.
Hyvää yötä ja uuden viikon alkua samalla. 😊
Kunpa mä tietäisin sen ketä sä kaipaat eniten ja haluat eniten.