Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Sano mistä et minussa niin pidä? Mikä on huono puoleni.[/quote
Olet ailahtelevainen ja helposti itseesi ottava ainakin silloin olit en tiedä johtuiko se minusta vai oletko muutenkin sellainen. Voin kuvitella että olet itsepäinen myös ja vähän kontrolloiva.
Olen luullut että muillakin se mielitietty kaunistuu/komistuu silmissä kun tulee tunteita häntä kohtaan. Kuinka väärässä olenkaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
En ole onnellinen ilman sinua. En pysty enää nauttimaan elämästä kun en saa olla sinun kanssasi. Haluaisin tehdä sun kanssa juttuja, sinun kanssasi olisin onnellinen. Miehelle.
Minäkään en ole onnellinen ilman sinua. Kaipaan sinua niin paljon, etten uskonut sen olevan edes mahdollista. Janoan viettää aikaa kanssasi. Olet vienyt sydämeni. Naiselle.
Oishan se nyt aika pinnallista ihastua jonkin ulkonäköön ja aika lapsellista myöskin kuvitella että oma ihastus pitäisi itseä maailman kauneimpana. Kuinka nuorta porukka täällä oikein on, kun kuvittelee näin? Aikuisten ihmisten pitäisi jo olla hyväksynyt se ettei näytä kaunottarelta tai komistukselta, jos ei näytä siltä kaunottarelta tai komistukselta.
Vierailija kirjoitti:
En ole onnellinen ilman sinua. En pysty enää nauttimaan elämästä kun en saa olla sinun kanssasi. Haluaisin tehdä sun kanssa juttuja, sinun kanssasi olisin onnellinen. Miehelle.
Milloin erositte?
Vierailija kirjoitti:
Oishan se nyt aika pinnallista ihastua jonkin ulkonäköön ja aika lapsellista myöskin kuvitella että oma ihastus pitäisi itseä maailman kauneimpana. Kuinka nuorta porukka täällä oikein on, kun kuvittelee näin? Aikuisten ihmisten pitäisi jo olla hyväksynyt se ettei näytä kaunottarelta tai komistukselta, jos ei näytä siltä kaunottarelta tai komistukselta.
Mutta kun täällä parikymppiset kuvittelevat olevansa kuolemattomia ja pysyvänsä kauniina ja hoikkina kuolemaansa saakka 😂. Tervetuloa todellisuuteen. Aikuiset ihmiset toki tämän ymmärtävät.
Vähän säälittävää sanoa, että en tiedä ihastukseni huonoja puolia, mutta haluaisin oppia tuntemaan ne. Kukaan ei ole täydellinen, mutta kukapa sellaista haluaisikaan. Jos pitäisi arvata "huono puoli" niin luulisin että heikohko itsetunto, joka on helposti kehitettävissä terveeksi itsetunnoksi kun saa huomiota ja tuntee itsensä arvostetuksi/tärkeäksi. Jos on hyvä luonne niin silloin ihminen puhkeaa kunnolla kukkaan kun saa huomiota.
Haluan korostaa tuossa hyvää luonnetta. Katkerat ja itsekkäät huono itsetuntoiset (mm. osa kommentoijista parilla viime sivulla) nauttimalla nauttivat huomiosta mitä eivät ole koskaan saaneet esimerkiksi huomioivalta mieheltä. Ovat kuitenkin rumasti sanottuna iilimatoja, jotka imevät energiaa itseensä ja tosi helposti käyttävät hyväkseen noustakseen seuraavalle levelille. Ja tämä on siis ihan fakta, että katkerille ihmisille asiassa tai toisessa nousee keltainen neste päähän kun itsetunto paranee (ei muutu koskaan terveeksi itsetunnoksi). Esimerkiksi voisin sanoa, että yleensä nämä "suurimmat pudottajat" jotka ovat koko elämänsä olleet lihavia yleensä paljastuvat aika mädiksi ihmisiksi. Ei sen takia, että lihavat olisivat luonteeltaan mätiä mutta katkeruus maailmaa kohtaan on vioittanut egoa. Onneksi on poikkeuksiakin, mutta tuollaisen havainnon olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en mitenkään erityisemmin pidä hänen ulkonäöstään. On hän toki monella tavalla söpö, muttei mikään kaunotar. Olen tosin itse vielä rumempi. Ulkonäkö ei kuitenkaan todellakaan ole tärkeimpiä asioita. Sisin on tärkeämpi.
Väitän, ettei yksikään ihastunut/rakastunut mies puhu naisestaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en mitenkään erityisemmin pidä hänen ulkonäöstään. On hän toki monella tavalla söpö, muttei mikään kaunotar. Olen tosin itse vielä rumempi. Ulkonäkö ei kuitenkaan todellakaan ole tärkeimpiä asioita. Sisin on tärkeämpi.
Miten on mahdollista pitää häntä monella tavalla söpönä ja samalla rumana? Vertaat häntä johonkin standardiin? Mutta kyllähän SÄ pidät hänen ulkonäöstään, jos pidät häntä söpönä?
Vierailija kirjoitti:
En ole kovin nuori enää, enkä ihastu ulkonäköön, koskaan ole ihastunut. Enkä pidä itseäni erityisen kauniina, vaikka minuun tykästyneet tuollaista ovatkin väittäneet. Olen vain luullut että muidenkin silmissä se oma ihastus näyttää erityisen viehättävältä, vaikkei muun maailman silmissä olisikaan varsinaisesti prinsessa tai prinssi. Samalla logiikalla olen selittänyt itselleni nämä ihastuneiden kehut kauneudestani. Täytyy laittaa uusiksi tämäkin oletus.
Tottakai sitä ihastuu eniten ihmisen sisimpään, mutta valehtelisin jos väittäisin, etteikö ihastukseni olisi ollut ulkoisestikin viehättävin olento maan päällä. En oikeastaan tavallaan edes osaa erotella hänen ulkonäköään hänen muusta persoonastaan.
Poissa silmistä, poissa mielestä. Tämä alkaa vähitellen pitää paikkansa. Vielä kolme viikkoa ja pääsen lomalle, sitten en ainakaan näe sinua. Hiljalleen taas unohdut.
Minä en edes haluaisi sellaista todella hyvännäköistä ihmistä, kun en ole itsekään. Tuntisin itseni riittämättömäksi koko ajan ja häpeäisin ulkonäköäni. Mukavempi ja rennompi olla ihmisen kanssa, joka ei ole ulkoisesti täydellinen, kun en ole itsekään. En ole ikinä edes ihastunut sellaisiin joita pidän todella hyvännäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut että muillakin se mielitietty kaunistuu/komistuu silmissä kun tulee tunteita häntä kohtaan. Kuinka väärässä olenkaan ollut.
Kyllä se meillä normaaleilla, tervepäisillä niin onkin, en tiedä mitä mielensairautta nuo potee jotka näkee kaipaamassaan ihmisessä rumuutta. Vai onko käänteistä psykologiaa-mollata kaipaamaansa jotta tämä alkaisi uskoa olevansa ruma eikä alkaisi silmäillä muita miehiä. Siinä tapauksessa mollaajasta kannattaa pysyä vähintään kilometrin verran kaukana koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se meillä normaaleilla, tervepäisillä niin onkin, en tiedä mitä mielensairautta nuo potee jotka näkee kaipaamassaan ihmisessä rumuutta. Vai onko käänteistä psykologiaa-mollata kaipaamaansa jotta tämä alkaisi uskoa olevansa ruma eikä alkaisi silmäillä muita miehiä. Siinä tapauksessa mollaajasta kannattaa pysyä vähintään kilometrin verran kaukana koko ajan.
Taitaa olla yksi ja sama ihminen viestien takana. Haluaa satuttaa jotain kaipaavaa, jonka olettaa tätä ketjua lukevan.
Just, kyllä ihastuksen pitää olla myös ulkoisesti silmää miellyttävä ja sellainen että tuntee seksuaalista himoa, vaikka luonteeseen aina ihastunkin. Pitää tietenkin olla realisti, mutta joku raja sentään. Kauneus on katoavaista joo, mut kyllähän siinä tunteet kuolisi kun saisi tietää, että toinen ei ole IKINÄ tuntenut seksuaalista vetoa sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yksi ja sama ihminen viestien takana. Haluaa satuttaa jotain kaipaavaa, jonka olettaa tätä ketjua lukevan.
Ei ole yksi ja sama kun minä olen yksi kirjoittajista ja minun lisäksi tänne on kirjoittaneet muutkin. Itse en osaa edes kuvitella sellaista tilanetta että ihastus näkisi minut hyvännäköisenä (jos olisi ihastunut) Tiedän itsekin peiliin katsomalla etten sitä ole ja jos joku minulle niin väittäisi, niin olettaisin heti että hän valehtelee. Mielummin kuulisin sellaisia kehuja, jotka voisivat pitää paikkansakin.
Oletko kertonut minusta miehellesi? Jos olet, niin mitä? Naiselle.