Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9601/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampsuilet 😊

Vierailija
9602/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kärsit läheisriippuvuudesta, passiivis-aggressiivisuudesta, misogyniasta, välttelevästä kiintymistyylistä ja heikosta itsetunnosta. Olet fiksu, joten voit käsitellä ongelmiasi rakentavin keinoin niin, ettet tuntisi jatkuvaa tarvetta satuttaa ongelmiisi syytöntä ja ulkopuolista. Sanasi loukkaavat mutta eivät vaikuta syvemmin, koska kykenen pitämään etäällä kaltaisesi huonokäytöksiset, loukkaavasti puhuvat ihmiset. Itsesi vuoksi toivon, että pääsisit jo kaunoistasi ja löytäisit omat rajasi. Niin minäkin teen ja sysään sinut jälleen syrjään. En pidä ystävänäni ihmistä, joka kerta toisensa jälkeen puhuu mitä mieleen tulee tarkoituksenaan satuttaa toista kykenemättä kontrolloimaan tunnetilaansa, kuten aikuisen jo pitäisi.

Miten voi samassa persoonassa olla läheisriippuvuus ja välttelevä kiintymystyyli?

Helposti.

Läheisriippuvainen joka tarvitsee jatkuvasti tekemistä, seuraa ja huomiota, mutta ei osaa/uskalla kiintyä ja luoda syviä ihmissuhteita, joten vaihtaa seuralaisia/kavereita usein.

Ei todellakaan mikään harvinaisuus tuollainen.

Sivusta

Hei taas kerran ”ovelasti” ulkopuolelta kommentoiva ( alle puolen tunnin & vänkäämässä ) The Sivusta tyyppi. Olet väärässä. Läheisriippuvuus on naistenlehti -tyylinen termi, ihmistiede ei tunne käsitettä. Sen idea on olla olemassa vain muiden kautta, tarvitsevuus kertaa tuhat, muuten minuus katoaa. Välttelevä EI kykene tarvitsemaan toista, koska ei luota.

Sulkevat toisensa pois ja toista termiä voi verrata sanaan misogynia ( ei tieteellinen käsite).

Olet tyhmä, mutta vängätä pitää, kuten pikku kakarat yleensä.

Mitäs sinä täällä päivystät?

En ole väärässä, mutta senhän varmaan jo ymmärsitkin ja siksi alennuit yksinkertaiseen nimittelyyn täysin neutraalin viestini pohjalta......

Enkä jaksa vängätä kanssasi, hyvää viikonloppua!

Lähden tästä tyttöjeniltaan, sinä voit vapaasti kuluttaa jälleen elämäsi tunnit höyryämällä pakkomielteisesti netissä jostain ”palstapersusta” ja elää m#deharhoissasi joissa vauvapalsta on yhden ihmisen hallussa, tunnistella ”vanhoja tuttuja” ja muuta yhtä absurdia.:)

Liikuttavaa huolenpitoa ajankäytöstäni, älä huolehdi ( tulitkin jo allekirjoittaneeksi kuka olet, oho, viestissäsi), saat kaiken kunnian ihan nimellä jatkossa av:lla! Sekö painaa? Julkkista saa kato mollata ja trollata ja vihjailla ihan nimellä;). Ses!

...................................Huoh, huoh, huoh

............,...

Olet kyllä tosiaan harhainen, ja no-life

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9603/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän se tuli. Emilia on kaivattuni. Erästä Emiliaa kaipaan, joka on yhtä ihastuttava kuin nimeään kantava sarjakin.

Vierailija
9604/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltähän se tuli. Emilia on kaivattuni. Erästä Emiliaa kaipaan, joka on yhtä ihastuttava kuin nimeään kantava sarjakin.

Hienoa. Olin jo ehdottamassa Lilja.

Keto, Lilja

Vierailija
9605/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia-sarja on kyllä ihana.

Vierailija
9606/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin sä tapasit hänet ekan kerran?

Vierailija
9607/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies miten sä taas olet ollut mun mielessä?!

Voitaisiinko yrittää uudelleen ja aloittaa puhtaalta pöydältä? Keräilen rohkeutta pistää sulle viestiä, ei me kuitenkaan sattumalta missään tavata.

Jos olet hän, niin sanon, että laita viestiä. Olen sekaisin sinusta, rakas.

Tuskin olen :/ en usko että hän käy täällä

Vierailija
9608/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies miten sä taas olet ollut mun mielessä?!

Voitaisiinko yrittää uudelleen ja aloittaa puhtaalta pöydältä? Keräilen rohkeutta pistää sulle viestiä, ei me kuitenkaan sattumalta missään tavata.

Jos olet hän, niin sanon, että laita viestiä. Olen sekaisin sinusta, rakas.

Miksi sinä et voisi laittaa?

Vierailija
9609/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...en usko että hän käy täällä

Siis jos tämä on miehelle tarkoitettu niin hämmästyisit :D Teillä naisillahan on täällä keskustelupalstalla myöskin seksi-osio joten kyllä miehetkin täällä pyörivät. Mikäpäs meillä mikään muu mielessä kuin pipari ja kaiho piparittareen :D

Vierailija
9610/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen näistä mielestäsi eniten?

Hauska, älykäs vai kaunis?

Kaikkia noita, mutta eniten kaunis.

Vierailija
9611/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan sua.

Minäkin sinua.

Vierailija
9612/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos tämä on miehelle tarkoitettu niin hämmästyisit :D Teillä naisillahan on täällä keskustelupalstalla myöskin seksi-osio joten kyllä miehetkin täällä pyörivät. Mikäpäs meillä mikään muu mielessä kuin pipari ja kaiho piparittareen :D

No en lähinnä usko että ikävöisi mua samalla tavalla. Ehkä sit noin niinkuin kuvasit, piparitar :D

Vierailija
9613/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mistä et minussa niin pidä? Mikä on huono puoleni.

Vierailija
9614/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäluotettavuus ja se että oot kova valehtelemaan.

Vierailija
9615/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan on surullista, että en voi kertoa kenellekään sinusta tai tunteistani sinua kohtaan, enkä kaikista niistä hassuista asioista, joita teet ja teemme. Olen kyllä jo tottunut siihen, mutta silti olisi joskus hauska kertoa jollekulle, kuinka hölmö ja ihana sinä olet. 

Vierailija
9616/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekeskeisyys

Vierailija
9617/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan on surullista, että en voi kertoa kenellekään sinusta tai tunteistani sinua kohtaan, enkä kaikista niistä hassuista asioista, joita teet ja teemme. Olen kyllä jo tottunut siihen, mutta silti olisi joskus hauska kertoa jollekulle, kuinka hölmö ja ihana sinä olet. 

Huokaus näiden varattujen/varatuilla pelaajien kanssa! :(

Vierailija
9618/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäluotettavuus ja se että oot kova valehtelemaan.

Ja kaipaat sitä silti?

Vierailija
9619/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis sellainen Cosmopolitan-naisen miesvastine!

Vierailija
9620/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuisit minuun vaan, niin kyllä ne tunteet siitä aika äkkiä katoaisi. Sitten voitais olla kavereita ja voisit puhua minusta kuten muistakin kavereista.

Ketju on lukittu.