Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Ihastukseni vika on se, että on liian haluttava.
Joillain miehistä on kai tuollainen tapa nolaamalla ihastustaan saada jotain kiksejä. Erikoista, vai onko se sellaista esileikkiä ennen kiihkeää antautumista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut minusta miehellesi? Jos olet, niin mitä? Naiselle.
En ole kertonut mitään. Entä sinä, oletko kertonut minusta vaimollesi? Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Me erottiin jokunen viikko sitten eli ei oo enää mun mies. Mutta kerroin joskus susta ympäripyöreästi kun kyseli. En halua draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Joillain miehistä on kai tuollainen tapa nolaamalla ihastustaan saada jotain kiksejä. Erikoista, vai onko se sellaista esileikkiä ennen kiihkeää antautumista.
Kenet anonyymilla nettipalstalla voi nolata? Viestit täällä ei mene henkilökohtaisesti kellekään eikä niitä kannata ottaa henkilökohtaisesti. Eikä rehellisyydessä ole mitään nolaamista. Anonyymina uskaltaa olla rehellinen. Ei kukaan todellisuudessa tuollaisia asioita mene päin naamaa sanomaan tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Erottiin jo hyvän aikaa sitten, mutta mitäpä susta olis ollut kerrottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en mitenkään erityisemmin pidä hänen ulkonäöstään. On hän toki monella tavalla söpö, muttei mikään kaunotar. Olen tosin itse vielä rumempi. Ulkonäkö ei kuitenkaan todellakaan ole tärkeimpiä asioita. Sisin on tärkeämpi.
Väitän, ettei yksikään ihastunut/rakastunut mies puhu naisestaan noin.
Ei puhukaan, vaan sadistinen kiusaaja. Kuvottava äijä. Aivan turha selitellä sanojaan omalla rumuudellaan - ihmisjätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me erottiin jokunen viikko sitten eli ei oo enää mun mies. Mutta kerroin joskus susta ympäripyöreästi kun kyseli. En halua draamaa.
Minkä takia erositte?
Mielenkiintoista että lähes kaikki naiset tässä ketjussa kuvittelee olevansa kaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että lähes kaikki naiset tässä ketjussa kuvittelee olevansa kaunottaria.
Ei toki, mutta rakkaalleen kaunein. Aina.
Sydämeni on suuri, lämmin ja sykkii sinulle. Olet minulle rakas, rakkain. Hyvää yötä. ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia erositte?
Syystä, että haluan erään toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän se tuli. Emilia on kaivattuni. Erästä Emiliaa kaipaan, joka on yhtä ihastuttava kuin nimeään kantava sarjakin.
Milloin sä tapasit hänet ekan kerran?
Noin vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia erositte?
Aika rohkeaa. Sun täytyi sitten olla tosi varma siitä että se toinen haluaa sut.
Mietin, mikä sinussa, rakas on kaikkein ihaninta. Sinä saat minut jollain tavalla kukoistamaan ihmisenä. Tuntuu niin hyvältä olla kanssasi. Sinun hymysi tarttuu minuunkin ja keskustelu kanssasi vie mennessään, eikä ajan kulumista huomaa. Luonteesi tuntuu kivalta ja meillä on varmaan vähän samanlainen huumorintaju. Olet niin kaunis ja seksikäs, että saat minut pyörryksiin. Ja sinun silmäsi, niitä ei voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut mikään Instagram-ketju. Joskus itseänsä pikkufiksuksi luuleva on vain iso v*ttupää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia erositte?
Aika rohkeaa. Sun täytyi sitten olla tosi varma siitä että se toinen haluaa sut.
No en ole varma tietenkään. Mutta parempi sitten ilman parisuhdetta kuin parisuhteessa haikailemassa toista miestä. Eihän sillon saa edes mahdollisuutta tähän kaipaamaansa. Nyt on sentään toivoa kun tästä nyt pöly laskeutuu eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mikä sinussa, rakas on kaikkein ihaninta. Sinä saat minut jollain tavalla kukoistamaan ihmisenä. Tuntuu niin hyvältä olla kanssasi. Sinun hymysi tarttuu minuunkin ja keskustelu kanssasi vie mennessään, eikä ajan kulumista huomaa. Luonteesi tuntuu kivalta ja meillä on varmaan vähän samanlainen huumorintaju. Olet niin kaunis ja seksikäs, että saat minut pyörryksiin. Ja sinun silmäsi, niitä ei voi unohtaa.
Ja unohtui vielä viestisä: "Hyvää yötä, rakas."
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinua mies. En ketään muuta.
Minäkään halua ketään muuta kuin sinua, sinut nainen. Olemme samalla sivulla.
Nyt sitä viestiä tai irl juttelemaan