Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinua mies. En ketään muuta.
Minäkään halua ketään muuta kuin sinua, sinut nainen. Olemme samalla sivulla.
Minkä näköinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta rakas, kivaa lauantaita E:lle. Työpäivä tänään. Mies naiselle.
Mitä työtä teet? T. E
Lähinnä istun ja katselen ympärilleni. Juttelen ihmisille ja kävelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain miehistä on kai tuollainen tapa nolaamalla ihastustaan saada jotain kiksejä. Erikoista, vai onko se sellaista esileikkiä ennen kiihkeää antautumista.
Kenet anonyymilla nettipalstalla voi nolata? Viestit täällä ei mene henkilökohtaisesti kellekään eikä niitä kannata ottaa henkilökohtaisesti. Eikä rehellisyydessä ole mitään nolaamista. Anonyymina uskaltaa olla rehellinen. Ei kukaan todellisuudessa tuollaisia asioita mene päin naamaa sanomaan tietenkään.
Onhan se kieroutunutta, että olemalla vain söpö on jonkun mielestä ruma, koska ei ole täydellinen. Ja on vielä eri asia ajatella niin kuin kokea tarvetta ilmaista se, edes anonyymilla palstalla ja vieläpä ikävöimälleen ihmiselle. En pidä sellaista tunne-elämää aivan tavanomaisena. Kyllä siinä haetaan sen ihmisen tunnereaktiota, joka sen viestin lukee ja arvelee sen koskevan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinua mies. En ketään muuta.
Minäkään halua ketään muuta kuin sinua, sinut nainen. Olemme samalla sivulla.
Minkä näköinen nainen?
Ihana, vaalea, solakka.Vihreät silmät ja omien sanojensa mukaan omaa synnyttäjän lantion. Kaunis.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä, samoin kotikatumme. Hyv.yötä rakas!
Kauniita unia ja hyvää yötä sinulle. Miljoona halausta.
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni vika on se, että on liian haluttava.
*sulan, aaaaaaw* oispa toi kommentti mulle, mut ei oo, tiedän.
Huomenta mun rakkaalleni. <3
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mikä sinussa, rakas on kaikkein ihaninta. Sinä saat minut jollain tavalla kukoistamaan ihmisenä. Tuntuu niin hyvältä olla kanssasi. Sinun hymysi tarttuu minuunkin ja keskustelu kanssasi vie mennessään, eikä ajan kulumista huomaa. Luonteesi tuntuu kivalta ja meillä on varmaan vähän samanlainen huumorintaju. Olet niin kaunis ja seksikäs, että saat minut pyörryksiin. Ja sinun silmäsi, niitä ei voi unohtaa.
Ihana viesti. Minkälaisista asioista keskustelette hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut minusta miehellesi? Jos olet, niin mitä? Naiselle.
Olen kertonut että olen ihastunut. Ei ole puhuttu nimistä eikä kysynyt mitään. Ollaan kuin ei mitään ihmeellistä olisi tapahtunut. Eikä kyllä olekaan. Vastaavassa tilanteessa kyllä itse kyselisin ja ottaisin selvää.
Mulla ei ole kyllä tarvetta olla kenenkään silmissä (muka) maailman kaunein nainen.
Tiedän, etten ole eikä yhtä maailman kauneinta edes voi olla, joten sellaisen väittäminen olisi vain epärehellistä ja vaivaannuttavaa.
Miehiä pitäisi kyllä kehua enemmän.
Pitäisi sanoa enemmän hyvää ääneen etenkin miehille, kun tuntuu ettei niille ehkä sanota?
Vai sanotaanko?
Tuntuuko miehistä, että kehutaan ja sanotaan kivoja juttuja liian vähän?
Mulla on vähän sellainen käsitys, että naiset puhuu hyvät asiat miehestä muille naisille ja huonot suoraan miehelle?
Eli mies saa tietää pelkän negatiivisen.
Jos ajattelisit, ettet pitäisi ulkonäöstäni, en koskaan haluaisi kanssasi mitään.
En siksi, että minun pitäisi olla yleisesti ottaen kaunis, mutta mieheni silmissä kuitenkin.
Olen kertonut hänelle menneistä jonkin verran, mutta hän ei tiedä nimeäsi eikä tunnista sinua ulkonäöltä. Tai sitten hän vain esittää, ettei tunnista. Joka tapauksessa olet kai onnistunut antamaan itsestäsi "vaarattoman" kuvan.
Oletko kertonut minusta vaimollesi? Jos olet, niin mitä?
Taas yksi päivä edessä ilman sinua. Miten tämän ikävän kestää? Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelisit, ettet pitäisi ulkonäöstäni, en koskaan haluaisi kanssasi mitään.
En siksi, että minun pitäisi olla yleisesti ottaen kaunis, mutta mieheni silmissä kuitenkin.
Mä en vaan haluais kuulla sitä, sillä sen kertominen olisi merkki epäkunnioituksesta ja loukkaamishaluista.
Ja eihän se tarkoita ettei yhtään pitäisi toisen ulkonäöstä, vaikka ei hänen ulkonäköään parhaana puolena pitäisikään.:D
Mulle merkitsisi ainakin paljon enemmän kuulla olevani paha ihminen tms. kuin etten vastaa ulkonäöllisesti miehen ihanteita, mutta olen kuitenkin monin tavoin söpö (eli viehättävä).
Vierailija kirjoitti:
En ole kertonut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän tietää olemassaolostasi, muttei sitä mitä minulle merkitset.
Hyvää yötä ja kauniita unia, Tinúviel.