Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Hali ihanalle E:lle.
Hali takaisin aivan yhtä ihanalle E:lle.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua mies ja haluaisin olla kanssasi ihan koko ajan....
Rakastan sinua nainen ja haluan olla kanssa kaiken aikaa, ja tämä järjestyy vielä.
Vierailija kirjoitti:
Hali ihanalle E:lle.
Elisalle? Unelmoinkin pitkästä ja lämmittävästä halauksesta yhden miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen ja haluan olla kanssa kaiken aikaa, ja tämä järjestyy vielä.
Lupaatko?
Hei vaan ja nyt lujaa karkuun *sexipalstalta* ;) EOxD
Vierailija kirjoitti:
Minäkin rakastan sinua nainen. Olen tänäänkin ajatellut, mitä kaikkea kivaa voisimme yhdessä tehdä. Enkä millään osaa olla ajattelematta, millaista olisi suudella ja rakastella kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin rakastan sinua nainen. Olen tänäänkin ajatellut, mitä kaikkea kivaa voisimme yhdessä tehdä. Enkä millään osaa olla ajattelematta, millaista olisi suudella ja rakastella kanssasi.
Millaista ajattelet noiden olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xDDDDDDDDFFF
Vielä kerran: tämä ei ole psykiatrinen päivystys.
Aivan oikein!
Hyvä huomio, joskin sen funktio jäi hieman epäselväksi.
Luulen, että rakastelumme olisi ihanaa ja hyvin luonnollista, niin kuin yhdessäolomme muutenkin on. Minusta olisi helppoa riisuutua ja olla alastomana edessäsi. Olisi ihanaa hyväillä sinua ja tuottaa sinulle nautintoa. Luottaisin sinuun täysin ja voisin antautua kokonaan nautinnolle kanssasi. Tiedän, että olisit minulle hyvä ja että rakastaisimme toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista ajattelet noiden olevan?
Mukana olisi niin paljon rakkautta ja suuria tunteita, että kanssasi olisi varmasti ihanaa rakastaa ja kokea kaikki tuo.
E:stä kyselijoille. Valitettavasti viestini ei ollut Elisalle eikä sitä lähettänyt toinen E vaan A. Olen pahoillani, jos tuotin pettymyksen. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xDDDDDDDDFFF
Vielä kerran: tämä ei ole psykiatrinen päivystys.
Aivan oikein!
Hyvä huomio, joskin sen funktio jäi hieman epäselväksi.
Oletettavaa.
Näin a i v a n sulle sopivan naisen juuri!!!
Siitä tuli heti sinä mieleen.
Tuli noista seksi-palstan kimppaseksialoituksista mieleen, että olisiko sinusta hauskaa olla minun ja vaimosi kanssa sängyssä? Se voisi olla melko erikoinen tilanne.
Toivottavasti tästä ei nyt tule mikään seksiketju kuitenkaan.
Seksiseksiseeeeksii pimppa haluaa kimppaa tarvisin mä mieheeen jonka kanssa ajautua liemeeen
Miksi ihmeessä tämä on seksi-osiossa????? Tämän palstan moderointi alkaa mennä jopa minun hilseeni yli.
Minulla ei ole edes mitään sanottavaa juuri nyt kaipaamalleni. Paitsi että ikävöin sinua, kun en voi olla sinuun yhteydessä nyt vähään aikaan. Mutta ehkä tämä joskus helpottaa.