Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sinä nainen minut ihan oikeassa elämässä? Minä haluaisin sinut.
Tottakai haluan mutta sinun pitää ensin osoittaa minulle että sinä haluat minut.
Millä tavalla, miten? Tulisiko se kertoa vai osoittaa jotenkin teoilla?
Hullu rakkaus. Olet minulle kuin huumetta. Janoan sinua lisää ja lisää.
Olen rakastunut sinuun. Miten tässä oikein näin pääsi käymään?
Tulen järkiini sinusta. Kaikki äänet mun päässä hiljenee kun olet lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Tulen järkiini sinusta. Kaikki äänet mun päässä hiljenee kun olet lähellä.
Millaisia ääniä siellä normaalisti on?
Vierailija kirjoitti:
Hullu rakkaus. Olet minulle kuin huumetta. Janoan sinua lisää ja lisää.
Niin sinäkin minulle, olet kuin huumetta. Haluan sua aina vaan mutta turhaudun kun en saa. Kärsin vieroitusoireista.
Sulla on sun mutat ja mulla on mun mutat ja yhdessä olemme yksi iso mutta.
Ei olla nähty reiluun kuukauteen, eikä olla oltu yhteyksissä. Ehkä näin tunteet pikkuhiljaa kuolee. Jäljelle jää vain katkeruus ja tunne, kuinka olin sulle vain seksilelu.
Voitaisiinhan me nähdä välillä ja pitää vähän hauskaa?
Sellaiset lojaalit, emotionaalisesti turvalliset ja kunnioitettavat miehet on anyway eri homma etkä ole sellainen, niin aivojen helppo blokata minkään ns. vakavamman ajattelu.
Tietysti kunnioitus ym. näkyy myös seksin laadussa, mutta voihan ilman kunnioitusta jne. kuitenkin PANNA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sinä nainen minut ihan oikeassa elämässä? Minä haluaisin sinut.
Tottakai haluan mutta sinun pitää ensin osoittaa minulle että sinä haluat minut.
Millä tavalla, miten? Tulisiko se kertoa vai osoittaa jotenkin teoilla?
Molemmat käy, kunhan jotenkin osoitat välittäväsi.
Ei ole mitään kiirettä. Haluan sen kestävän ikuisesti 💕
Henna, mä halusin niin olla sun kanssa, suudella sua, panna sua kun oltiin nuoria, mut mä olin niinkun siinä Katri Ylanderin laulussa ja sä katoit ujosti kauniilla silmilläs, kysyit joskus jotenkin , haluisit sä olla mun kaa, ja mä menin ihan lukkoon, mietin joskus vieläkin mitä olis tapahtunut, miten meidän elämä olis mennyt jos oltais oltu yhdessä... Rakkaudella
Kaksi teoriaa miksi oot nainen mun mielessä. Jäin kiinni sinuun, koska en saanut vahvistusta tunteilleni tai koska olemme syntyessämme toisille määrätyt. Vaikka olen muiden sanomana erityisen järkevä ja looginen mies, uskon jälkimmäiseen vaihtoehtoon. Tähän on tultu. Siksi kaipaan sua joka päivä ja jo hyvin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
xDDDDDDDDFFF
Vielä kerran: tämä ei ole psykiatrinen päivystys.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi teoriaa miksi oot nainen mun mielessä. Jäin kiinni sinuun, koska en saanut vahvistusta tunteilleni tai koska olemme syntyessämme toisille määrätyt. Vaikka olen muiden sanomana erityisen järkevä ja looginen mies, uskon jälkimmäiseen vaihtoehtoon. Tähän on tultu. Siksi kaipaan sua joka päivä ja jo hyvin pitkään.
Ei tuo nyt ihan tavatonta ole. Itsellekin on oman kärvistelyn keskellä tullut pari kertaa mieleen, että tässä on nyt vähän isompia voimia liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut kirjoittaa tämän viestin sanasta sanaan.