Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Löytääköhän tätä ketjua kukaan täältä?
Nähdäänkö me enää koskaan? Mitä jos ei?
Vierailija kirjoitti:
Löytääköhän tätä ketjua kukaan täältä?
Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tämä on seksi-osiossa????? Tämän palstan moderointi alkaa mennä jopa minun hilseeni yli.
Minulla ei ole edes mitään sanottavaa juuri nyt kaipaamalleni. Paitsi että ikävöin sinua, kun en voi olla sinuun yhteydessä nyt vähään aikaan. Mutta ehkä tämä joskus helpottaa.
Minusta on ainakin mukavampi ajatus, että tämä on seksikeskusteluiden seassa kuin tuolla vihaa pursuavalla ”Aihe vapaa”-palstalla.
Haluaisitko kanssani lapsen mies? Jos olisimme yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö me enää koskaan? Mitä jos ei?
Miksi epäilet, että ette enää näe?
Olen ihastunut sinuun mies. Katselemme toisiamme aina nähdessämme, mutta olemme liian etäällä toisistamme edelleen. Haluaisin tutustua, olla edes ystävä, jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut, miltä meidän lapsemme mahtaisi näyttää. Meidän piirteemme yhdistyneenä. Lapsen täytyisi olla söpö, kun sinä olet niin kaunis. Asiaa pitäisi miettiä, jos olisimme yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut, miltä meidän lapsemme mahtaisi näyttää. Meidän piirteemme yhdistyneenä. Lapsen täytyisi olla söpö, kun sinä olet niin kaunis. Asiaa pitäisi miettiä, jos olisimme yhdessä.
Sillä olisi isänsä äly ja ihana luonne.
Vakiokävijät löytää mutta uudet ei.
Vierailija kirjoitti:
No tämäkin riittää :-)
Vierailija kirjoitti:
Uusia ei kaivatakaan.
Mieleeni tuli nainen juuri kirkas muistikuva meistä istumassa laivan kannella penkillä. Aurinko, meri, tuuli hiuksissasi. Keskustelimme ja tunsin sisälläni onnen tunteen, koska sain olla kanssasi. Pystytkö muistamaan hetkeä?
Kunhan
🔴⚪️🔴⚪️🔴🔴🔴⚪️🔴⚪️🔴🔴⚪️⚪️🔴
🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️⚪️⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴
🔴🔴🔴⚪️🔴🔴🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴
🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️⚪️⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴⚪️🔴
🔴⚪️🔴⚪️🔴🔴🔴⚪️🔴⚪️🔴🔴⚪️⚪️🔴
käy niin se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mieleeni tuli nainen juuri kirkas muistikuva meistä istumassa laivan kannella penkillä. Aurinko, meri, tuuli hiuksissasi. Keskustelimme ja tunsin sisälläni onnen tunteen, koska sain olla kanssasi. Pystytkö muistamaan hetkeä?
Missä tää tapahtuma oli? Millä suunnalla? Tää saattais soittaa kelloja.
En haluaisi enää elää ilman sinua mies. Asuisitpa minun kanssani täällä saman katon alla, mutta tiedän kyllä, että tilanne on lähes mahdoton.
Tulen rakastamaan sinua varmasti koko loppuelämäni. On aika ennen sinua ja aika sinun jälkeesi.
Niin se nainen, sillä oli tosi sievät kasvot ja luonnostaan sellaiset kellertävänoranssinpunaiset, pitkät, paksut ja taipuisat hiukset, oranssit sukkahousut, lyhyt kukkahame ja hyvä perse, sellainen pienilippainen sailor-henkinen lakki, pienet sievät maiharit ja nahkatakki.
Se oli about 165 senttinen, mutta pitkäjalkainen.
Käveli söpösti vähän pompahdellen ja huokui iloisuutta.
Sinun olisi pitänyt nähdä se!
Sinä ymmärrät minua. <3