Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
901/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisista tosiaan oikein huokuu se, millaisia suhareita ne on ja muiden naisten miettimisen aistii kauas.

Eikä siinä mitään, ihan hyviä panoja ne voi kuitenkin olla.

Muuhun niistä ei olekaan, mutta joskus helppo toyboy on kaikki mitä nainen sillä hetkellä tarvitsee.

Vierailija
902/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Loppujen lopuksi.

Mitä väliä tällä enää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Rakastan ja kaipaan sinua niin paljon. Ja meillä on yhteys välillämme. Tunnen sen. Voisitko olla minulle jotain enemmän kuin kaunein haaveeni? Olet niin ihanan rakas. Hyvää yötä.

Vierailija
904/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🗣📈

Nousua 1% ↗️

🌜❤️

Vierailija
905/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Rakastan ja kaipaan sinua niin paljon. Ja meillä on yhteys välillämme. Tunnen sen. Voisitko olla minulle jotain enemmän kuin kaunein haaveeni? Olet niin ihanan rakas. Hyvää yötä.

Tämä viesti ei kerro yhtään mitään. Siinä ei sanota onko se mieheltä naiselle. Viestissä ei ole tarttumapintaa. Viesti ärsyttää juuri siksi.

Ei voi vastata. Kenelle mä vastaisin? Päivi 60 v: lle?

Höpönlöpöä.

Ja se vituttaa mua.

Vierailija
906/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos rakastat niin kerro edes rakastatko miestä vai naista ja minkälaista sellaista?

Vierailija
907/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti ei kerro yhtään mitään. Siinä ei sanota onko se mieheltä naiselle. Viestissä ei ole tarttumapintaa. Viesti ärsyttää juuri siksi.

Ei voi vastata. Kenelle mä vastaisin? Päivi 60 v: lle?

Höpönlöpöä.

Ja se vituttaa mua.

Ööh, miksi sen pitäisi kertoa jotakin tai saada sinut vastaamaan yhtään mitään??? Anonyymi kaipausketju.

T: eri

Vierailija
908/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko minua mies?

Rakastan sinua nainen.

Vierailija
909/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin kaikki kunnioitus kuoli ajat sitten.

Vierailija
910/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama.

Loppujen lopuksi.

Todellisella rakkaudella on aina merkityksensä.

Vierailija
911/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun täyttäjä on töissä vauvalla. Alkoholisoitunut, uskoon pärähtänyt, salaliittoteorioiden fani. Narsisti, joka mokasi uransa ( taidot ei riittänyt ), mutta korostaa että hyvin uskollinen, eli ei.

Vertaa trollialitukset:

Narsismi

Läskit & tatuoidut naiset

Persufanitus

Huumeet

Julkkisviha

Hopeakettu-fantasia

Sinkkumies

Sana->kehitti blogin itselleen

Blogiviha

Jne. Palstan ylläpito, jos tämä on täällä kihomato huomenna, yllätyn.

En usko uskoontuloon. Minusta nuo olivat myös provoja nuo uskonnolliset paasaustekstit.

Vierailija
912/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama.

Loppujen lopuksi.

Todellisella rakkaudella on aina merkityksensä.

Hey! Jos mistään ei koskaan tule todellista, niin ei sillä sitten enää voi olla enää väliä.

Vierailija
913/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin kuvittelin nähneeni sut, vaikka se oli alusta alkaen harhaa. Sillä määrällä olutta voi nähdä aika paljon muutakin.

Vierailija
914/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemisissä oleminen olisi luultavasti ollut muutenkin niin ankeaa p*skaa ja jotain ”monimutkaista” säätöä, vatulointia ja semmosta suttuista elämän pilaamista, että tuskin menetin: mitään.:D

Vierailija
915/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun täyttäjä on töissä vauvalla. Alkoholisoitunut, uskoon pärähtänyt, salaliittoteorioiden fani. Narsisti, joka mokasi uransa ( taidot ei riittänyt ), mutta korostaa että hyvin uskollinen, eli ei.

Vertaa trollialitukset:

Narsismi

Läskit & tatuoidut naiset

Persufanitus

Huumeet

Julkkisviha

Hopeakettu-fantasia

Sinkkumies

Sana->kehitti blogin itselleen

Blogiviha

Jne. Palstan ylläpito, jos tämä on täällä kihomato huomenna, yllätyn.

Parhaiten oppii tuntemaan tätä kun huomaa mistä pillastuu.

Mutta näitä on kaksi. Toinen tehtailee aloituksia sitkeästi jotenkin mekaanisemmin. Tylee mieleen enemmän rahan takia niiden teko. Toinen tekee aloituksia silkasta ilkeydestä yrittäen valita aiheet sen mukaan.

Tuo alkoholisoitunut nörtti suututti sen. Se myös suututtaa tämän jos joku tuntuu oikeasti löytävän ja ihastuvan johonkin kaipaa palstalla.

Vierailija
916/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin vaan itseäni jos löytäisin itseni jostain typerien ihmisten rakastamasta ja itse aikaansaamasta ”monimutkaisesta tilanteesta”, jota jollain muka-diipeillä teorioilla selitellään ja tsempataan naiiveilla aforismeilla jotta pää kestää.:D

Vierailija
917/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko sinä nainen minut ihan oikeassa elämässä? Minä haluaisin sinut.

Vierailija
918/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali vaalealle vihreäsilmäkaunottarelle mieheltä 30km ja kahden kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella, samaten kotikatumme. Säikäytit miNut n. tunti sitten. Ikävä. Ajattelen sinua, rakkaudella.

Vierailija
919/16650 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle, rakkaimpani. Kunpa saisin painautua syliisi ja unohtaa hetkeksi kaiken muun.

Nimemme alkavat vokaaleilla.

Vierailija
920/16650 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiat riippuvat ainoastaan ja yksinomaan sinusta, omasta halustasi ja koko elämäntilanteestasi.

En halua vaikuttaa tai vaikeuttaa elämääsi.

Ketju on lukittu.