Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Ihan sama.
Loppujen lopuksi.
Mitä väliä tällä enää on.
Nuku hyvin rakkaani. Rakastan ja kaipaan sinua niin paljon. Ja meillä on yhteys välillämme. Tunnen sen. Voisitko olla minulle jotain enemmän kuin kaunein haaveeni? Olet niin ihanan rakas. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Rakastan ja kaipaan sinua niin paljon. Ja meillä on yhteys välillämme. Tunnen sen. Voisitko olla minulle jotain enemmän kuin kaunein haaveeni? Olet niin ihanan rakas. Hyvää yötä.
Tämä viesti ei kerro yhtään mitään. Siinä ei sanota onko se mieheltä naiselle. Viestissä ei ole tarttumapintaa. Viesti ärsyttää juuri siksi.
Ei voi vastata. Kenelle mä vastaisin? Päivi 60 v: lle?
Höpönlöpöä.
Ja se vituttaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos rakastat niin kerro edes rakastatko miestä vai naista ja minkälaista sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti ei kerro yhtään mitään. Siinä ei sanota onko se mieheltä naiselle. Viestissä ei ole tarttumapintaa. Viesti ärsyttää juuri siksi.
Ei voi vastata. Kenelle mä vastaisin? Päivi 60 v: lle?
Höpönlöpöä.
Ja se vituttaa mua.
Ööh, miksi sen pitäisi kertoa jotakin tai saada sinut vastaamaan yhtään mitään??? Anonyymi kaipausketju.
T: eri
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua mies?
Rakastan sinua nainen.
Muutenkin kaikki kunnioitus kuoli ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.
Loppujen lopuksi.
Todellisella rakkaudella on aina merkityksensä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun täyttäjä on töissä vauvalla. Alkoholisoitunut, uskoon pärähtänyt, salaliittoteorioiden fani. Narsisti, joka mokasi uransa ( taidot ei riittänyt ), mutta korostaa että hyvin uskollinen, eli ei.
Vertaa trollialitukset:
Narsismi
Läskit & tatuoidut naiset
Persufanitus
Huumeet
Julkkisviha
Hopeakettu-fantasia
Sinkkumies
Sana->kehitti blogin itselleen
BlogivihaJne. Palstan ylläpito, jos tämä on täällä kihomato huomenna, yllätyn.
En usko uskoontuloon. Minusta nuo olivat myös provoja nuo uskonnolliset paasaustekstit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.
Loppujen lopuksi.
Todellisella rakkaudella on aina merkityksensä.
Hey! Jos mistään ei koskaan tule todellista, niin ei sillä sitten enää voi olla enää väliä.
Mä jotenkin kuvittelin nähneeni sut, vaikka se oli alusta alkaen harhaa. Sillä määrällä olutta voi nähdä aika paljon muutakin.
Tekemisissä oleminen olisi luultavasti ollut muutenkin niin ankeaa p*skaa ja jotain ”monimutkaista” säätöä, vatulointia ja semmosta suttuista elämän pilaamista, että tuskin menetin: mitään.:D
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun täyttäjä on töissä vauvalla. Alkoholisoitunut, uskoon pärähtänyt, salaliittoteorioiden fani. Narsisti, joka mokasi uransa ( taidot ei riittänyt ), mutta korostaa että hyvin uskollinen, eli ei.
Vertaa trollialitukset:
Narsismi
Läskit & tatuoidut naiset
Persufanitus
Huumeet
Julkkisviha
Hopeakettu-fantasia
Sinkkumies
Sana->kehitti blogin itselleen
BlogivihaJne. Palstan ylläpito, jos tämä on täällä kihomato huomenna, yllätyn.
Parhaiten oppii tuntemaan tätä kun huomaa mistä pillastuu.
Mutta näitä on kaksi. Toinen tehtailee aloituksia sitkeästi jotenkin mekaanisemmin. Tylee mieleen enemmän rahan takia niiden teko. Toinen tekee aloituksia silkasta ilkeydestä yrittäen valita aiheet sen mukaan.
Tuo alkoholisoitunut nörtti suututti sen. Se myös suututtaa tämän jos joku tuntuu oikeasti löytävän ja ihastuvan johonkin kaipaa palstalla.
Häpeäisin vaan itseäni jos löytäisin itseni jostain typerien ihmisten rakastamasta ja itse aikaansaamasta ”monimutkaisesta tilanteesta”, jota jollain muka-diipeillä teorioilla selitellään ja tsempataan naiiveilla aforismeilla jotta pää kestää.:D
Haluaisitko sinä nainen minut ihan oikeassa elämässä? Minä haluaisin sinut.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali vaalealle vihreäsilmäkaunottarelle mieheltä 30km ja kahden kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella, samaten kotikatumme. Säikäytit miNut n. tunti sitten. Ikävä. Ajattelen sinua, rakkaudella.
Hyvää yötä sinulle, rakkaimpani. Kunpa saisin painautua syliisi ja unohtaa hetkeksi kaiken muun.
Nimemme alkavat vokaaleilla.
Kaikki asiat riippuvat ainoastaan ja yksinomaan sinusta, omasta halustasi ja koko elämäntilanteestasi.
En halua vaikuttaa tai vaikeuttaa elämääsi.
Toisista tosiaan oikein huokuu se, millaisia suhareita ne on ja muiden naisten miettimisen aistii kauas.
Eikä siinä mitään, ihan hyviä panoja ne voi kuitenkin olla.
Muuhun niistä ei olekaan, mutta joskus helppo toyboy on kaikki mitä nainen sillä hetkellä tarvitsee.