Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
ajeltais vaan niin kuin Bonnie ja Clyde...
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi enää elää ilman sinua mies. Asuisitpa minun kanssani täällä saman katon alla, mutta tiedän kyllä, että tilanne on lähes mahdoton.
Tulen rakastamaan sinua varmasti koko loppuelämäni. On aika ennen sinua ja aika sinun jälkeesi.
Hän varattu, sinä varattu vai molemmat? Lapsia liuta, kummalla?
Voi ei, sun nimi ei ilmesty enää ekaks mun instatykkääjissä. Et enää stalkkaa. 😢
Hyvää yötä rakas. Nuku hyvin. On niin kova ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Niin se nainen, sillä oli tosi sievät kasvot ja luonnostaan sellaiset kellertävänoranssinpunaiset, pitkät, paksut ja taipuisat hiukset, oranssit sukkahousut, lyhyt kukkahame ja hyvä perse, sellainen pienilippainen sailor-henkinen lakki, pienet sievät maiharit ja nahkatakki.
Se oli about 165 senttinen, mutta pitkäjalkainen.
Käveli söpösti vähän pompahdellen ja huokui iloisuutta.Sinun olisi pitänyt nähdä se!
Tääkö oli siellä laivan kannella penkillä mistä hetki sitten kerroit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se nainen, sillä oli tosi sievät kasvot ja luonnostaan sellaiset kellertävänoranssinpunaiset, pitkät, paksut ja taipuisat hiukset, oranssit sukkahousut, lyhyt kukkahame ja hyvä perse, sellainen pienilippainen sailor-henkinen lakki, pienet sievät maiharit ja nahkatakki.
Se oli about 165 senttinen, mutta pitkäjalkainen.
Käveli söpösti vähän pompahdellen ja huokui iloisuutta.Sinun olisi pitänyt nähdä se!
Tääkö oli siellä laivan kannella penkillä mistä hetki sitten kerroit?
Ei.
🗣📈
Nousua 5578% ⤴️⤴️⤴️⤴️⤴️
🌜❤️
Jatkuvasti yritän ymmärtää nainen sun olemusta mun elämän tärkeimpänä tapahtumana. Vaikka mulla on ympärillä paljon tärkeitä ja rakkaita ihmisiä, sä oot ainoa joka oot puhutellut minua syvimmässä minuudessani. Siksi oot ainutlaatuinen ja rakas. Siksi mulla on ikuisesti sua ikävä.
Nuku hyvin rakkaani. Tänään mieleeni on tullut niin monia hyviä hetkiä sinun kanssasi. Muistan kaiken niin tarkkaan. Sinä tallennuit minun muistiini niin täysillä ja pysyvästi. Ei kukaan ennen sinua ole tuolla lailla mieltäni vallannut. Rakastan sinua ja kaipaan luoksesi. Kanssasi on niin hyvä olla.
Tykkäätkö mies silmistäni? Tuli vaan mieleen, kun itse tykkään sinun silmistäsi tosi paljon. Ne ovat jotenkin ihanan utuisen väriset.. Tykkään ihan hirveästi katsella sinua silmiin ja harmittaa, kun en tänään voinut.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Tänään mieleeni on tullut niin monia hyviä hetkiä sinun kanssasi. Muistan kaiken niin tarkkaan. Sinä tallennuit minun muistiini niin täysillä ja pysyvästi. Ei kukaan ennen sinua ole tuolla lailla mieltäni vallannut. Rakastan sinua ja kaipaan luoksesi. Kanssasi on niin hyvä olla.
Millaisia nuo hetket ovat olleet?
Vierailija kirjoitti:
Onko naiselle?
Hyvää yötä kaikista rakkaimmalle. Olisin kanssasi maailman onnellisin. Halauksia ja hyvän yön silityksiä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua mies ja haluaisin olla kanssasi ihan koko ajan....
Rakastan sinua nainen ja haluan olla kanssa kaiken aikaa, ja tämä järjestyy vielä.
Lupaatko?
Lupaan, tosin olet kaiketi tiennyt tämän jo jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kanssani lapsen mies? Jos olisimme yhdessä?
Kyllä!
Oot kuin kaukainen tulen loimu, jonka tunnen hohkana ihollani.
Heini päivätoiminnasta,huomenna nähdään.Olisitko kiinnostunut näkemään vapaa-ajalle