Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9341/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikävöinyt sinua viime aikoina erityisen paljon.

Vierailija
9342/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kihis enää täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9343/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että meistä ei koskaan voisi tulla mitään enempää, mutta haluaisin kuitenkin rakastella kanssasi, suudella ja olla lähelläsi. Onnistuisiko tällainen? 

Voitaisiinko keskustella kahdestaan tuolla Chatcrypt.com. Jos tämä oli sinulta, niin sinä tiedät nuo antamani päivämäärätunnisteet. Ajatukseni oli, että sopisimme siellä tapaamisesta. Voisimme puhua myös tästä siellä. Voit lukea Wikipediasta paikan turvallisuudesta, jos haluat.

En oikeasti tiedä noita päivämääriä :-(

Jos kerrot tuon ensimmäisen kohtaamisen päivämäärän?

Vierailija
9344/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä nainen kolmekymppinen pääkaupunkiseudulta. Tummat hiukset, kuulas iho ja suuret silmät. Kauneutesi ihastuttaa minua joka viikko kun tapaamme.

Vierailija
9345/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että meistä ei koskaan voisi tulla mitään enempää, mutta haluaisin kuitenkin rakastella kanssasi, suudella ja olla lähelläsi. Onnistuisiko tällainen? 

Voitaisiinko keskustella kahdestaan tuolla Chatcrypt.com. Jos tämä oli sinulta, niin sinä tiedät nuo antamani päivämäärätunnisteet. Ajatukseni oli, että sopisimme siellä tapaamisesta. Voisimme puhua myös tästä siellä. Voit lukea Wikipediasta paikan turvallisuudesta, jos haluat.

Voisitko laittaa viestiä ihan irl? En todellakaan anna sinulle pakkeja vaan suostun mihin tahansa mitä ehdotat.

Vierailija
9346/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit hän, niin voisit tarkistaa sen helposti kalenteristasi. Se oli ensimmäinen päivä, jolloin meidän oli ylipäätään mahdollista kohdata toisemme siellä missä kohtasimme. Hänellä löytyy asiasta varmasti joku dokumenttikin.

Vierailija
9347/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hetkeä olet jäänyt kaipaamaan kaivattusi kanssa? Onko mitään tiettyä hetkeä?

Se kun katseemme kohtasivat siinä käytävässä.

Voi rakkaani, muistan sen ikuisesti

Vierailija
9348/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Tule myöhemmin chattailemaan.

Kerro vähän tosta sun rakkaasta? Onko mies vai nainen? Ootte vaan 2 kertaa nähneet? Missä te näitte ton 2 kertaa?

Ihan sivusta kommentoitava, että teetköhän nyt noita moderaattorin hommia ihan oikein? Tarkoituksena on varmaan valvoa keskustelua ANONYYMILLA foorumilla, eikä liittyä mukaan keskusteluun tutkimalla keskustelijoiden viestihistoriaa I.P osoitteen perusteella? Toivottavasti joku laittaa tästä palautetta työnantajalle.

Sanoman hallitukselle vinkattu, selitteli että EN se minä ollut. Eiköhän se perille mene, kun useampi infoaa.

En tilaa tämän asian takia Sanoman lehtiä. Epäilen, että pääsee joihinkin tietokantoihin käsiksi missä tiedot tilaajista.

Epäilen, että itse sain tämän seuralaisen Ilta-Sanomiin kommentoituani. Silloin olin vielä hyväuskoinen.

Peruin muutaman lehden juuri tämän tajua ja sanoin sinne asiakaspalveluun, että syy on, että en luota, että ne tietokannat ovat turvassa ja jotkut ihmiset siellä luotettavia. Hyviä lehti olivat, että mitään muuta syytä ei ollut, että en jatkanut tilausta. Mutta lienemme yhdentekeviä ihmisiä.

Itse uskon tulleeni viime yönä marsilaisten kaappaamaksi vauvapalstan kautta. Onneksi ne katalat örkit ehtivät sädettää minut tänne takaisin juuri seitsemäksi ennen kuin heräsin.

Tää oli hyvä. =) Aloitin keskustelun tästä moderaattorista ja keskustelu muuttui joksikin salaliittoteoriaksi. Ymmärtääkö ihmiset mitä moderaattori voi tehdä ja näkee? Ei se voi oikeastaan muuta tehdä kuin poistella viestejä palstalta ja lukita aiheita. Ei moderaattori mihinkään suurempiin tietokantoihin pääse, mutta foorumilla tosiaan näkee klikkauksella viestihistorian.

Eikö kukaan muu kiinnittänyt tässä joku päivä huomiota kun täällä joku kirjoitti jotain niin tämä moderaattori tuli kommentoimaan "omituinen tyyppi, etusivulla pohtii miksi naiset käyttää mielialalääkkeitä, pitäis varmaan itsensäkin popsia" tjsp.

Sitten kehtaa ehdotella mulle lääkkeitä (kun tulin sivusta kommentoimaan tätä meininkiä), jolla ei ole yhtään mt-diagnoosia eikä buranaa vahvempaa lääkekaapissa. Ettei nyt vaan olisi niin, että joku avohoitopotilas on päässyt Sanomalle töihin ehkä vähän liian vaativiin hommiin?

Onko moderointi ulkoistettu jollekin firmalle.

En halua syyttää ketään, mutta tosiasia on, että useammat henkilöt ovat huomanneet tämän, että juuri tämän palstan kautta on hakkeroitu.

Koska useammalla on kokemus omien asiallisten, mutta jollekin henkilölle epämieluisten kommenttien salama nopea poisto niin tulee mieleen, että ei voi olla kukaan muu.

En tiedä Sanoman systeemiä enkä missään nimessä syyttää syyttömiä, mutta joku taho täällä tekee rikoksia jotka sallitaan.

Henkilö on itsevarma eikä pelkää kiinnijäämistä, se myös herättää ajatuksia...

Niin tekee työssään rikoksen, tyyppi ei ole lehden toimittajan alainen ( kysyin), ei näe käyttäjää vieras ( kysyin), mutta EI saa varmasti tehdä poliittista propagandaa duunissa, osallistua ylipäätään keskusteluihin ( kysyin). Henkilö on itsevarma juuri siksi, ettei sitä valvota. Valtaa kun antaa lapsen tasolle jääneelle juopolle, joka fanittaa hallista & Jeesusta, on naiseton, köyhä, läski ja täynnä omaa erinomaisuuttaan ja luulee illuminaattia todeksi, koska netti1!!1! lopputulos tämä.

Tiedän tyypin, tunnistin, tuttu menneestä ( huh ), koska tällä saa irviä julkkiksia ja vihjailla, katsotaan palstapersua syyskuulla, vika yritys päästä stagelle... sitten saa kirjoittaa IHAN MITÄ VAAN NIMELLÄ!

Enpä usko tuota Jeesus fanitusta. Kaikki hengellinen poistuu nopeasti, poistaja joko kiihko ateisti taikka muu. Vain provo jutut jäävät. Vai pitääkö tässä päätellä, että on henkilö x joka vihaa uskovia ja mieltää, että kaikki jotka ajattelevat toisin kun hän niin ovat sensuurin alla. ja henkilö y joka hakkeroi ja on sairas?

Eiköhän se ole ihan yp, joka täällä kirjoittaa peruskoulupohjalta edellisen kaltaista epäselvää muka-muka koulutetun kieltä. ”Taikka” ja ”X jaY” ja muut toki toki, mieltävät.

Aika kombo: persu ja Jeesus! Vrt Laura Huhtasaaren av pressanvaalin aikainen kampanjointi. Tyyppi on VAPAUTUNUT synnistä ja ihan ekana heittää niitä kiviä, oli Saara tai Siltsu.

Umpikahjo, ei sen kummempaa.

Täällä on kummastakin ääripäästä kyllä sitten edustus.

Vierailija
9349/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kihis enää täällä?

Se on reissussa ja etsii juuri punakkana baaria.

Vierailija
9350/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisit kadulla vastaan niin, mitä menneistä muistaisit mies?

Mä muistan edelleen, miltä tuoksuit, maistuit ja tunnuit. Muistan kaikki yhteiset hetkemme. Miten voisinkaan ikinä niitä unohtaa, koska merkkasit minulle niin paljon? Merkkaat edelleenkin, koska en ole pystynyt sua unohtamaan. Kaipaan sua ja yhteisiä hetkiämme vieläkin päivittäin. Sä et taida miettiä mua?

Vierailija
9351/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit hän, niin voisit tarkistaa sen helposti kalenteristasi. Se oli ensimmäinen päivä, jolloin meidän oli ylipäätään mahdollista kohdata toisemme siellä missä kohtasimme. Hänellä löytyy asiasta varmasti joku dokumenttikin.

Vaikka tuo eka päivämäärä olisikin tiedossa jne, niin tuota toista päivämäärää en todellakaan muista ja jos lisään tuohon ekaan 5, ei voi olla mahdollista. Eli en ole sun kaivattusi.

Vierailija
9352/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt kaipaan ystävääni jolla ei tunnu olevan juuri koskaan aikaa minulle, mutta on kuitenkin omistushaluinen ja mustasukkailee, jos vietän aikaa muiden kanssa.

Voiko ystävät kasvaa erilleen?

Tätä menoa etääntyminen on varmaa.

Vierailija
9353/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hetkeä olet jäänyt kaipaamaan kaivattusi kanssa? Onko mitään tiettyä hetkeä?

Se kun katseemme kohtasivat siinä käytävässä.

Voi rakkaani, muistan sen ikuisesti <3

Koska kohtasivat?

Vierailija
9354/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko laittaa viestiä ihan irl? En todellakaan anna sinulle pakkeja vaan suostun mihin tahansa mitä ehdotat.

Jotta tiedän, että olet hän, niin kerro minulle, millainen viimeinen minulle lähettämäsi viesti oli. Minä muistan sen.

Vierailija
9355/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohessa päivän fiilikset : 😭😩👎🏼

Vierailija
9356/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän fiilikset: 🐷

Vierailija
9357/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me taidetaan loppujen lopuksi olla niin erilaisia ettei edes kaveruudesta tulis mitään. Minä en oo mm. koskaan tykännyt juoda, käydä baareissa, en harrastanut irtosuhteita. Ei meillä ole varmaan mitään yhteistä lopulta. Sä oot elänyt ihan erilaisen nuoruuden. Mistä me edes puhuttais. Oon vähän kuin oisin aina ollut väärällä planeetalla.

Eivät nuo ole oikeita syitä. Anna meille edes mahdollisuus.

Mä voisin kyllä antaa mahdollisuuden, mutta en usko että hän haluaa antaa. Ei hän oo oikeastaan osoittanut mitään mielenkiintoa enää aikoihin.

Vierailija
9358/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohessa päivän fiilikset : 😭😩👎🏼

Voi harmi ☹️

Vierailija
9359/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän fiilikset: 🐷

Ootko syöny vai liikaa? Ite olin eilen 🐷😅

Vierailija
9360/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ”vahingossa” tsekkaa mun instastoryn?

Olisin maailman onnellisin!

Ketju on lukittu.