Ulosoton salaaminen puolisolta. Kokemuksia?
Seurustelin reilu 4 vuotta miehen kanssa. Suunnitelmissa oli mm yhteisen asunnon ostaminen. Sain vahingossa tietää, että mies oli ulosotossa ja velkaa oli +30 000. Suhde loppui siihen. Ei siis ulosoton vuoksi vaan asian salaamisen ja minun harhaanjohtamisen takia. Esim suunnittelemamme asunnon osto ei olisi toteutunut, koska lainaa hänelle ei olisi myönnetty. No, selvisi myöhemmin, että eipä ollut ainoa asia josta oli valehdellut/ vaiennut. Onko jollekin käynyt näin tai oletko itse salannut velkasi? En ymmärrä...
Mielestäni ihan törkeä petos
Kommentit (4)
Mun ex aikoinaan salasi, mutta eipä se mulle kuulunut kun ei oltu mitään yhteistä ostamassa, enkä todellakaan perusta mitään yhteistiliä kenenkään kanssa. Exääntyi ihan muista kuin rahallisista syistä.
Ei ole käynyt.
Varmaan tuommoista asiaa tulis kysyttyä suoraan jos alkais miettimään yhteisiä raha-asioita ja ilmankin.
Mitä siis et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt.
Varmaan tuommoista asiaa tulis kysyttyä suoraan jos alkais miettimään yhteisiä raha-asioita ja ilmankin.
Mitä siis et ymmärrä?
En ymmärrä sitä, että näin paljon arkeen vaikuttava asia nimitetään elämänkumppanilta. Samaan aikaan hän teki kanssani suunnitelmia, joiden toteutuminen ei olisi ollut mahdollista ulosotosta johtuen. Asuimme yhdessä ja hän piilotteli postejaan ja teki erilaisia järjestelyjä, että en näkisi perintäkirjeitä. Eli salaaminen oli suunnitelmallista ja aktiivista, eikä vaan "unohdin kertoa" - juttu.
En ole salannut tuollaista, eikä puolisokaan salannut velkojaan. Tiesimme toistemme rahatilanteen yhteenmennessämme. Rehellisyys on tuossa parasta.