Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin milloin ihastuminen menee ohi?
Yli kaksi vuotta kulunut ja yhä vain tulee lähes päivittäin aaltojen lailla vartalon läpäiseviä värähdyksiä.
En ole päässyt edes ruokkimaan tunteitani mitenkään, silti tilanne on tämä.Uusi ihastus auttaa, joten...
Sitä odotellessa!
Stalkkeri, se kihis on työtön, eläkkeellä taikka moderointifirman joku työntekijä.
Aktiivisesti ei voi täällä kirjoitella jos opiskelee taikka on kiireinen elämä. Tämä vakituinen stalkkeri täytyy olla henkilö jolla mahdollisuus jatkuvaan seuraamiseen ja tekstin tuottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tässä palstassa vaikuttava stalkkeri on joku rakkaudessa pettynyt yksilö. Epätoivoisesti näkee romansseja ja juttuja joita sitten yrittää tuhota. Siis mielessä ei ole muuta.
Joko elää liitossa kulissielämää grillaten omakotitalonsa pihalla ilkeyttä mieli täynnä taikka on eläkkeellä oleva nainen/mies joka ei muuta tee kuin touhuaa täällä.Jaha, miksi omakotitaloasuja eikä kerrostalon?
Miksi kulissiliitto tai eläkeläinen?Kyllä toi häirikkö saattaa olla alle 3-kymppinen, sinkku joka opiskelee tai käy töissä. En osaa päättää onko se trolli vai vaan yksinkertaisesti joku joka kuvittelee tietävänsä mitä se joku hänen uhrinsa on. Hän on selvästi varattu, mutta joku päättää että se on kulissia. Tuo on sairasta.
Minä tarkoitan ihan tiettyä stalkkeria. Hän on todella aktiivinen täällä. Elämänsä sisältö on stalkkaaminen. En ole varma onko moderointifirman tyyppi vaiko alkoholisti nörtti joka käyttää aikansa näin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua mies?
Rakastan sinua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua mies?
Rakastan sinua niin paljon.
Minäkin sinua. Koko sydämestäni.
Vierailija kirjoitti:
Niin milloin ihastuminen menee ohi?
Yli kaksi vuotta kulunut ja yhä vain tulee lähes päivittäin aaltojen lailla vartalon läpäiseviä värähdyksiä.
En ole päässyt edes ruokkimaan tunteitani mitenkään, silti tilanne on tämä.
Itsekin “mielenkiinnolla” odotan, että koska tämä loppuu. Välillä on jo hetkiä, jolloin kaikki tuntuu vain unelta, mutta usein tulee vieläkin kaiken täyttävä vellova ikävä. Olen pitänyt itseäni suht järki-ihmisenä, mutta ihan tonttuhan minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Aktiivisesti ei voi täällä kirjoitella jos opiskelee taikka on kiireinen elämä. Tämä vakituinen stalkkeri täytyy olla henkilö jolla mahdollisuus jatkuvaan seuraamiseen ja tekstin tuottamiseen.
Aika hitaasti sillä taitaakin opinnot edetä. On ollut jo vuosia ihan lähellä valmistumista, kun on selittänyt täällä vuosia että enää vain muutama koulujuttu jäljellä.
Luuletko, että voitaisiin nähdä lomalla? Tulee liian kova ikävä muuten.
Osuin oikeaan. Kumpi, alkoholisti nörtti veikkaan...
onko niin että ne jotka kirjoittaa tähän ketjuun eivät oikeassa elämässä kuitenkaan halua tutustua kaivattuunsa tai kertoa tunteistaan face to face?
Vierailija kirjoitti:
onko niin että ne jotka kirjoittaa tähän ketjuun eivät oikeassa elämässä kuitenkaan halua tutustua kaivattuunsa tai kertoa tunteistaan face to face?
Täällä on ollut useita sellaisia, jotka on kertoneet face to face tunteistaan, mutta toinen ei ole tuntenut samoin. Kai tämä on niille hyvä paikka käsitellä tunteensa pois. Ei tarvi ainakaan oikean elämän tuttuja rasittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tunne olisi molemminpuolinen. Mutta ei ole, joten vaikenen. Tiedän kokemuksesta millaista on olla yksipuolisen ihastuksen kohteena enkä halua tehdä sitä kenellekään, viimeisenä hänelle.
Ainahan se sattuu kun hakataan..
Marco tule jo kotiin, teen maksalaatikkoa
Olet ihana. Toivottavasti ollaan ainakin ystäviä aina.
Uusi ihastus auttaa, joten...