Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut vaikea päivä. Olen miettinyt sua ja itkenyt. Tää irti päästäminen on vaikeaa ja se satuttaa. Olen kuunnellut tänään Kaija Koon biisiä Jos sua ei ois ollut. Erityisesti seuraavaa kohtaa:
Ei sua minusta voi erottaa, jäät osaksi mieleni maisemaa. Kiitos, kun olit totta hetken. Nyt mun täytyy tästä jatkaa. Vierelläni teet loppuretken, vaikka se olis kuvitelmaa.
Nyt meidän tiet etkanevat lopullisesti. Hyvää loppu jatkoa sulle. Sulla tulee aina olemaan paikka sydämessäni. Aina tuut kulkemaan mukanani muistoissani. Erityisesti niissä meidän yhteisissä hyvissä hetkissä.❤
Surullista... vai helpottavaa sittenkin? Rakkaus kun on aika ihmeellinen..... Miksi teidän tiet etkanevat (=erkanevat?) lopullisesti?
Epävakaa naikkonen kaatuilee mukulakivillä mieskohteen perässä juostessa, selittelee ongelmiaan muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut vaikea päivä. Olen miettinyt sua ja itkenyt. Tää irti päästäminen on vaikeaa ja se satuttaa. Olen kuunnellut tänään Kaija Koon biisiä Jos sua ei ois ollut. Erityisesti seuraavaa kohtaa:
Ei sua minusta voi erottaa, jäät osaksi mieleni maisemaa. Kiitos, kun olit totta hetken. Nyt mun täytyy tästä jatkaa. Vierelläni teet loppuretken, vaikka se olis kuvitelmaa.
Nyt meidän tiet etkanevat lopullisesti. Hyvää loppu jatkoa sulle. Sulla tulee aina olemaan paikka sydämessäni. Aina tuut kulkemaan mukanani muistoissani. Erityisesti niissä meidän yhteisissä hyvissä hetkissä.❤
Surullista... vai helpottavaa sittenkin? Rakkaus kun on aika ihmeellinen..... Miksi teidän tiet etkanevat (=erkanevat?) lopullisesti?
Se on vähän pitempi tarina. Lyhyesti sanottuna tällä hetkellä meidän tunteet ja toiveet eivät kohtaa. Ei tästä tule mitään, kun toisella on paljon enemmän pelissä kuin toisella. Olen satuttanut jo itseäni niin monta kertaa. Parempi, kun emme ole missään tekemisissä enää. Sortuisin taas menemään hänen luokseen, kun hän sitä pyytäisi. En enää jaksa tätä soutaa huopaa leikkiä. Välillä olen hänelle ilmaa ja välillä taas hän on täysillä mukana.
Hänellä taitaa olla nyt joku toinen kiikarissa. Jos siitä ei tule mitään, niin taas hän ilmestyy takaisin. Nyt se on loppu. Enää en halua häntä takaisin. Nuo kaikki teot kertoo siitä, että en ole hänelle tarpeeksi rakas ja tärkeä. En aio olla mikään heittosäkki ja varalla taustalla. Vaikka viimeksi hän taas puheissaan jätti takaportin, että jos kuitenkin vielä jossakin vaiheessa oltais yhdessä. Ei kiitos enää. Meillä oli hetkemme ja ne meni jo.
Pistesijoille? kirjoitti:
Epävakaa naikkonen kaatuilee mukulakivillä mieskohteen perässä juostessa, selittelee ongelmiaan muille.
Sillä tavalla! Ahdistaako kun ei juokse!
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ei käy kuin reilut 50 ihmistä. Olin kuvitellut tämän olevan paljon suositumpi.
...ja suurin osa viesteistä yhden tyypin höpinää, jos palstalle tulee ylläpidosta kritiikkiä, alkaa ulina ahdistelevasta naikkosesta, mikä yhteensattuma.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se hetki tarinasta kun erehdyimme tulemaan Lukitarin luolaan.
Lukittaren. Ja ne tulee tänne luvatta ra ja n yli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän pitempi tarina. Lyhyesti sanottuna tällä hetkellä meidän tunteet ja toiveet eivät kohtaa. Ei tästä tule mitään, kun toisella on paljon enemmän pelissä kuin toisella. Olen satuttanut jo itseäni niin monta kertaa. Parempi, kun emme ole missään tekemisissä enää. Sortuisin taas menemään hänen luokseen, kun hän sitä pyytäisi. En enää jaksa tätä soutaa huopaa leikkiä. Välillä olen hänelle ilmaa ja välillä taas hän on täysillä mukana.
Hänellä taitaa olla nyt joku toinen kiikarissa. Jos siitä ei tule mitään, niin taas hän ilmestyy takaisin. Nyt se on loppu. Enää en halua häntä takaisin. Nuo kaikki teot kertoo siitä, että en ole hänelle tarpeeksi rakas ja tärkeä. En aio olla mikään heittosäkki ja varalla taustalla. Vaikka viimeksi hän taas puheissaan jätti takaportin, että jos kuitenkin vielä jossakin vaiheessa oltais yhdessä. Ei kiitos enää. Meillä oli hetkemme ja ne meni jo.
Oikea päätös.
Hän ei selvästikään koe sinua elämänsä naiseksi ja koska itse olet noin rakastunut, rikot vain itsesi olemalla missään tekemisissä hänen kanssaan.
Kaikki yhteydet vaan poikki ja sitten kun olet hänestä yli, voit kohdata ihmisen jonka kanssa olette samalla sivulla ja rakkaus voi kukoistaa.
Voimaa vapautumisprosessiin
Jonain päivänä hänestä on tullut vain etäinen muisto, jota et välitä mietiskellä.
Sadepisarat putoilevat katolle, kun rakastelemme,
kastelemme toisemme kostein suudelmin,
malttamattomin mielin.
hetket rakkautemme kielen,
joita odotan kuin kuuta nousevaa.
Tunnen tuoksusi,
joka saa minut hengittämään sinua syvään sisälleni,
lähelle sydäntäni,
joka ei saa tarpeekseen rakkautesi tuoksusta,
joka saa minut katoamaan rakkautesi puutarhaan.
Pääsy kielletty tyyppi on kohta av julkkis! Vau!
Kun näin sut tänään vilaukselta bemarissas mut valtas joku tajuton lataus. Hengitystä salpas kun mietin miltä sängestä karhea poskes tuntuis huulilla.
Rakas, pääsisinpä sun kainaloosi, sun lämpöösi lämmittelemään. Tarvitsen sinua.
Taidat mies olla sen tyyppinen ihminen, että tykkäät vastaanottaa hyvää ja paistatella positiivisessa huomiossa, muttet vastavuoroisesti toimi samoin. Osuinko oikeaan? Parisuhteessa sellainen voi johtaa aika pahaan epätasapainoon.
Rakas. Miten haluaisit minun viettelevän sinut?
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olisit sinä, vaikka et siis tietenkään ole, vaikka siis tietenkin olet sinä, mutta et Se Sinä, niin sanoisin, että vallan riittäisi, että asettelisit itsesi näkö-, kuulo- ja hajuetäisyydelle (ja tässä kohtaa häntä ärsyttäisi tuo haju-sana, mutta kun tuoksuetäisyys kuulostaa hassulta).
Vierailija kirjoitti:
Et voi tehdä sitä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Sanon samaa mitä joku edellisistäkin, että et voi tehdä sitä väärin. Olen myös aika vaatimaton siinä suhteessa eli vähempikin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rakastavaisia kannattaa alapeukuttaa. Kateelliset pelkurit.
Pelkurit?? Kateelliset??
***kuolee nauruun***
Kadehditte ja alapeukutatte tunnisteita, kateellisia koska tunnistatte, etteivät ole teille, ja että on ihmisiä jotka rakastavat - niin, toisiaan.
Kaija K on yliarvostettu laulaja, huutolaulaa osaa niin niin moni muukin lahjaton.