Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin absurdia kyllä edes keskustella tällaisista, kun minun (arvo)maailmassani ihmiset eivät ole mitään testailija-katselija-perseilijöitä enkä itse ikinä haluaisi olla joku huonon miehen ”kesyttäjä”.
Tuomio se olisi sellaisen kanssa joutua olemaan, ei mikään ”palkka” jostain tai osoitus mistään paremmuudesta.Olen aina ällönnyt ihmissuhteiden kilpailuttamista ja kilpailua.
Mä en ole se tyyppi, joka alkaa ”taistelemaan” jostain surkimuksesta joka ei osaa olla yksin ja siksi säätää vähän yhden jos toisenkin kanssa, koska ei ole löytänyt vielä sellaista jota TODELLA RAKASTAISI.
Sillä Rakastava Ihminen ei toimi niin.
Piste.Tämä. Mulle ehdoton tunteiden lopettaja on toinen nainen. Joskus flirtti riittää avaamaan silmät. En jaa enkä kilpaile. Jos on tilanne että kumpikin varattuja, senkin voi hoitaa järkevästi.
Valitettavasti (olen joutunut oppimaan kantapään kautta) tunteilleen ei mitään voi mutta voi valita miten toimii.
Olen varattu. Ihastuin toiseen. Kirjoitan täällä joskus. Vähän kuin päiväkirja. Kaivattuni on varattu. Mun mies puhuu mulle ilkeästi ja on mulle ilkeä, meillä ei ole läheisyyttä. Lasten takia koitan saada asiat toimimaan ja unohtaa toisen. Eikä mulla ole häneen mitään mahdollisuutta. Tähän toiseen mieheen. Enkä halua särkeä häneltä mitään. Hän vaan jäi mun sydämeen.
Mun nykyinen mies on myös flirttaillut toisen naisen kanssa joitain kertoja mun nenän edessä. Yllätyin positiivisesti siinä suhteessa että hän osaa vielä olla sellainen, että hänestä löytyy sekin puoli. Mä en ole nähnyt sitä aikoihin. Joskus surin sitäkin menetystä mutta mä en enää tule ehkä sitä näkemään. Kyllä se elämä kantaa. Rakkautta en ehkä tule enää saamaan, se on mun pahin pelko ja ehkä se toteutuu kun sitä eniten pelkään. Mutta elämä kantaa.
Kuinka paljon vietätte aikaa kahdestaan?
Käyttekö jossain lomilla/mökillä/ajelulla tms. kuinka usein tai jopa koskaan?
Entä jotkut parisuhdeleirit tai muuten vaan aikuisten (teema)leirit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos sulla on jotain hyviä vinkkejä kuinka päästä näistä tunteista eroon, niin otetaan toki vastaan ilolla.:)
En keksi muuta kun että a) tartutaan härkää sarvista ja katsotaan kuinka käy, sen kanssa voi sit elää, tietää eikä tarvi sekoilla mielessään, tai b) kärvistellään loppuelämä ja mietitään miten ja koska tää loppuu.
En mä tiedä. Tää kommentti naiselta joka on kaivannut yhtä miestä ihan liian kauan.
Olen tarttunut härkää sarvista tai ehkä pikemminkin tökkinyt kepillä jäätä muutamaankin otteeseen, mutta ne on päätyneet aina jotenkin epämääräisesti.
Hän on ihan mukava hetken, pistää sitten liinat kiinni ja minä flippaan.
En tiedä eikö hän vain viitsi/uskalla sanoa ettei kiinnosta vai haluaako vain nautiskella hetken huomiosta vai mikä homma, en osaa sanoa.
Kaikki kyllä meni lähes täydellisesti perseelleen heti alkuunsa ja hän veti silloinkin nopeasti liinat kiinni, hehkutteli somessa muita naisia jne.En tiedä, aika järjettömältä p*skalta kyllä kuulostaa näin kun kirjoittaa näitä.:D
Ehkä se halusi silloin vaan hetken fyysistä huvia ja myöhemmin satunnaista somehuomiota ilman mitään tunnelatausta hänen puoleltaan?
Se nyt on ainakin selvää, ettei hän minuun rakastunut eikä kokenut sellaisia tunteita kuin minä.Mut joo, mä oon rakastumisjumittajapersoona viimeisen päälle, rakastun äärimmäisen harvoin ja sitten uskollisesti kaipailen vuosia ja jossain vaiheessa helpottaa.
Kyllä tän pitäisi jo voiton puolella olla, jos ajallisesti lasketaan.Voisiko kyse olla siitä(kin) että kaivattusi ei uskalla edetä, tai ei uskalla hypätä kokonaan mukaan? Jos sillä on joku muukin tai muitakin?
Se on ihan selvä että sillä niitä naisia riittää, luultavasti katselee josko löytäisi aina jonkun paremman ja paremman tms.
Eli meidän tunteet eivät todellakaan kohdanneet.Uskaltamisnäkökulmaa en ihan ymmärrä, sillä en ole koskaan vaatinut muuta kuin peruskunnioittavaa käytöstä ja ihmisarvoista kohtelua.
Vika on etsijässä. Ei se löydä koska jokainen hetken tutustunut nainen tajuaa mikä auervaara tyyppi silloin on.
Rima on korkeammalla kun oma pää...silloin yksin jää.
Totta turiset, mutta totta puhuen en kyllä tiedä olisiko hän mikään Auervaara kuitenkaan.
Vaikea jotenkin kuvitella, että toimisi systemaattisesti - Auervaaraa ennemmin epäilisin autistisia piirteitä tai jotain neurologisia poikkeavuuksia.
Huom: voisin epäillä, en varsinaisesti epäile tai oleta
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut huonolla tuulella? Oletko tyytymätön elämääsi?
Keneltä kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut, onko se näkynyt päälle päin? Ei elämä nyt kovin hyvää ole, mutta onneksi sekään ei kestä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että tuhlasin koko kesän vääriin tyyppeihin, enkä "huomannut" sinua kuin vasta liian myöhään. Kiitos kuitenkin eilisestä ja toivon, että vielä tapaamme.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut, onko se näkynyt päälle päin? Ei elämä nyt kovin hyvää ole, mutta onneksi sekään ei kestä ikuisesti.
Kuulostat masentuneelta.. :(
Mitä me sovimmekaan ajasta siellä keskustan Stockmannin pääovella kellon alla?
Ja sitten en tiedä millaisia ne naissuhteet ovat, että kokeeko hän esim. naiset paremmaksi keskusteluseuraksi tai jotain muuta mitä hakee naisista, onhan siinä muitakin vaihtoehtoja kuin ”pakko päästä p*nemaan”.
Esim. veljeni on mieluummin naisten kuin miesten kanssa, eikä seksi liity asiaan.
Mutta se yksi nainen on kyllä joku rakkaussuhdejuttu, siitä ei ole epäilystä.
Se jonka kanssa hän vietti mieluummin aikaansa
Taas on jankuttaja-lypsäjä tullut asiansa äärelle, jankuttaan ja lypsään. Vi tun tyhmä nauta. Huomionhakuinen nauta, kun muualta ei ilmeisesti huomiota heru.
Vierailija kirjoitti:
Kaks tuntia sitten.
Olen kyllä aika rikki just nyt ja rasittava, valvonut monta vuorokautta eikä päässä pyöri kuin eestaas nuo tietyt asiat ja jotkut naiset vaikka niitä miettimällä hankin vaan pahaa oloa.
No, jos jotain hyvää niin ei silti vihaisuutta ketään kohtaan ja kaikkein vähiten kaivattuani kohtaan.
Surullinen olo vaan ja aika yksinäinenkin, tällaisten asioiden kanssa sitä on kyllä tosi yksin.
Ja tällaisina hetkinä.
Päässä vaan pyörii ja kaipuu on kova, vaikka samalla itkettää sen turhuus
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä aika rikki just nyt ja rasittava, valvonut monta vuorokautta eikä päässä pyöri kuin eestaas nuo tietyt asiat ja jotkut naiset vaikka niitä miettimällä hankin vaan pahaa oloa.
No, jos jotain hyvää niin ei silti vihaisuutta ketään kohtaan ja kaikkein vähiten kaivattuani kohtaan.
Surullinen olo vaan ja aika yksinäinenkin, tällaisten asioiden kanssa sitä on kyllä tosi yksin.
Ja tällaisina hetkinä.Päässä vaan pyörii ja kaipuu on kova, vaikka samalla itkettää sen turhuus
Miksi turhuus?
Hyvää yötä ja kauniita unia, Anu.
Rakastan sinua.
Là-bas on l'appelle l'été indien
Mais c'était tout simplement le nôtre
Vierailija kirjoitti:
Ja tällaisina hetkinä.Päässä vaan pyörii ja kaipuu on kova, vaikka samalla itkettää sen turhuus
Onko sulla siis monta eri naista samaan aikaan kierroksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin absurdia kyllä edes keskustella tällaisista, kun minun (arvo)maailmassani ihmiset eivät ole mitään testailija-katselija-perseilijöitä enkä itse ikinä haluaisi olla joku huonon miehen ”kesyttäjä”.
Tuomio se olisi sellaisen kanssa joutua olemaan, ei mikään ”palkka” jostain tai osoitus mistään paremmuudesta.Olen aina ällönnyt ihmissuhteiden kilpailuttamista ja kilpailua.
Mä en ole se tyyppi, joka alkaa ”taistelemaan” jostain surkimuksesta joka ei osaa olla yksin ja siksi säätää vähän yhden jos toisenkin kanssa, koska ei ole löytänyt vielä sellaista jota TODELLA RAKASTAISI.
Sillä Rakastava Ihminen ei toimi niin.
Piste.Tämä. Mulle ehdoton tunteiden lopettaja on toinen nainen. Joskus flirtti riittää avaamaan silmät. En jaa enkä kilpaile. Jos on tilanne että kumpikin varattuja, senkin voi hoitaa järkevästi.
Valitettavasti (olen joutunut oppimaan kantapään kautta) tunteilleen ei mitään voi mutta voi valita miten toimii.
Olen varattu. Ihastuin toiseen. Kirjoitan täällä joskus. Vähän kuin päiväkirja. Kaivattuni on varattu. Mun mies puhuu mulle ilkeästi ja on mulle ilkeä, meillä ei ole läheisyyttä. Lasten takia koitan saada asiat toimimaan ja unohtaa toisen. Eikä mulla ole häneen mitään mahdollisuutta. Tähän toiseen mieheen. Enkä halua särkeä häneltä mitään. Hän vaan jäi mun sydämeen.
Mun nykyinen mies on myös flirttaillut toisen naisen kanssa joitain kertoja mun nenän edessä. Yllätyin positiivisesti siinä suhteessa että hän osaa vielä olla sellainen, että hänestä löytyy sekin puoli. Mä en ole nähnyt sitä aikoihin. Joskus surin sitäkin menetystä mutta mä en enää tule ehkä sitä näkemään. Kyllä se elämä kantaa. Rakkautta en ehkä tule enää saamaan, se on mun pahin pelko ja ehkä se toteutuu kun sitä eniten pelkään. Mutta elämä kantaa.
Kuinka paljon vietätte aikaa kahdestaan?
Käyttekö jossain lomilla/mökillä/ajelulla tms. kuinka usein tai jopa koskaan?
Entä jotkut parisuhdeleirit tai muuten vaan aikuisten (teema)leirit?
On yritetty, miestä ei kiinnosta. Siks kai tähän väliin on päässyt Hän mun mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut vasta huomenna, mutta mihin aikaan?
Koen mies joskus olevani sinulle eräänlainen isosisko-hahmo. Oletko koskaan ajatellut itse samoin?
Vika on etsijässä. Ei se löydä koska jokainen hetken tutustunut nainen tajuaa mikä auervaara tyyppi silloin on.
Rima on korkeammalla kun oma pää...silloin yksin jää.