Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8321/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Haaveilen taas sinusta. Kuinka ihanaa kaikki oli. Voi kun saisi joskus kokea vielä sen tunteen kanssasi.

Rakas. Voitaisiinko nähdä siellä missä tavattiin? Vaikka ihan pihalla.

Kyllä tämä sopii, mutta sopiiko että sovitaan tarkemmin yksityisesti jotain kautta?

Sopii. Mitä kautta sovittaisiin? Tiedät minun työsähköpostini ja muitakin yhteystietoja. Voitko lähettää vaikka tyhjän tai tervehdysviestin ihan millä tavalla vaan, niin tiedän, että tämä oli sinun vastauksesi? Tai mitä kautta haluaisit sovittavan?

Vierailija
8322/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Haaveilen taas sinusta. Kuinka ihanaa kaikki oli. Voi kun saisi joskus kokea vielä sen tunteen kanssasi.

Rakas. Voitaisiinko nähdä siellä missä tavattiin? Vaikka ihan pihalla.

Kyllä tämä sopii, mutta sopiiko että sovitaan tarkemmin yksityisesti jotain kautta?

Sopii. Mitä kautta sovittaisiin? Tiedät minun työsähköpostini ja muitakin yhteystietoja. Voitko lähettää vaikka tyhjän tai tervehdysviestin ihan millä tavalla vaan, niin tiedän, että tämä oli sinun vastauksesi? Tai mitä kautta haluaisit sovittavan?

Etkö sinä millään viitsisi laittaa mulle tuota viestiä? Jos et, niin laita tähän sen paikkakunnan, missä me tavattaisiin, alkukirjain ja joku muukin tunniste?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää yön kanssasi T

Vierailija
8324/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa, en saa sinua mielestäni. En saa niin en saa. Olet elämäni rakkaus

T: M

Vierailija
8325/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tehdään niin että tavataan siellä paikassa ensi viikolla joku ilta eikä laiteta sen kummempia viestejä? Mä meen siihen paikkaan minkä mä ajattelen olevan oikea.

Vierailija
8326/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt sinua tänään töissä. Tulet varmaan vasta ensi viikolla, mutta minä en ole siellä enää silloin. Ei pitänyt kyllä olla tänäänkään, mutta olin silti. En luovu toivosta.

Hyvää viimeistä lomaviikkoa sinulle. Haluaisin kysyä sinulta, miten kesäsi on mennyt ja mitä olet tehnyt. Tekisi mieli halata sinua, kun taas nähdään, mutta enhän minä voi. Lähetän tässä virtuaalisia halauksia monta kappaletta.

Onko ymmärrettävä niin että nämä sukupuolettomat viestit on aina naiselta naiselle. Näin ainakin itse miellän, enkä kiinnitä niihin siksi sen suurempaa huomiota mutta ihmettelen kyllä miksi on vaikeaa laittaa ne sukupuolet viestiin mukaan.

Mitä väliä sukupuolilla. Mitä sillä tiedolla kukaan ulkopuolinen tekee. Ehkä joku haluaa kirjoittaa ilman tunnisteita. Toisekseen joku ilmiantaa täällä naiselta naiselle olevia viestejä ja niitä poistetaan ja heitä on useaan otteeseen käsketty häipyä muille palstoille täältä teidän heteroiden kaipausketjusta. 

Eli naiselta naiselle oli. Lepakot on niin daijuja.

Vierailija
8327/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt sinua tänään töissä. Tulet varmaan vasta ensi viikolla, mutta minä en ole siellä enää silloin. Ei pitänyt kyllä olla tänäänkään, mutta olin silti. En luovu toivosta.

Hyvää viimeistä lomaviikkoa sinulle. Haluaisin kysyä sinulta, miten kesäsi on mennyt ja mitä olet tehnyt. Tekisi mieli halata sinua, kun taas nähdään, mutta enhän minä voi. Lähetän tässä virtuaalisia halauksia monta kappaletta.

Onko ymmärrettävä niin että nämä sukupuolettomat viestit on aina naiselta naiselle. Näin ainakin itse miellän, enkä kiinnitä niihin siksi sen suurempaa huomiota mutta ihmettelen kyllä miksi on vaikeaa laittaa ne sukupuolet viestiin mukaan.

Mitä väliä sukupuolilla. Mitä sillä tiedolla kukaan ulkopuolinen tekee. Ehkä joku haluaa kirjoittaa ilman tunnisteita. Toisekseen joku ilmiantaa täällä naiselta naiselle olevia viestejä ja niitä poistetaan ja heitä on useaan otteeseen käsketty häipyä muille palstoille täältä teidän heteroiden kaipausketjusta. 

Mene johonkin koloon riehumaan asioista jotka eivät sinulle kuulu, kiitos

T: hetero

Vierailija
8328/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se oli naiselta naiselle. Entä sitten. Ja tuollaisiin kommentteihin en jaksa kiinnittää mitään huomiota. 

Vierailija
8329/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vielä haluaisin tietää, että oletko nyt oikeasti onnellinen? Tekemäsi ratkaisut menevät yli ymmärrykseni varsinkin, kun tilanteesi on nyt viimeistään vähintäänkin haastava. Ehdoin tahdoin teit elämääsi vaikeammaksi. Voitko sanoa rakastavasi häntä? En usko, että viimeksi olisit pystynyt, jos olisin sitä kysynyt. Tuntuu, että tyydyit siihen, mitä oli tarjolla.

Vierailija
8330/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vielä haluaisin tietää, että oletko nyt oikeasti onnellinen? Tekemäsi ratkaisut menevät yli ymmärrykseni varsinkin, kun tilanteesi on nyt viimeistään vähintäänkin haastava. Ehdoin tahdoin teit elämääsi vaikeammaksi. Voitko sanoa rakastavasi häntä? En usko, että viimeksi olisit pystynyt, jos olisin sitä kysynyt. Tuntuu, että tyydyit siihen, mitä oli tarjolla.

Ei sua ainakaan ylemmyydentunteen puutteesta voi moittia 😎😎

Vierailija
8331/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle vai miehelle?

Vierailija
8332/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sua ainakaan ylemmyydentunteen puutteesta voi moittia 😎😎

Ei ylemmyyden tunnetta, ei todellakaan. Hän olisi voinut valita helpommankin loppuelämän, enkä tarkoita minua. Itselläni ihan loppuun ajettu olo. Ei minusta iloa ole enää kenellekään.

Vierailija
8333/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulkulta mulkummalle mulkukkaanko. Anteeksi oli aika kiva kysymys. En tiädä miten siihen pitäisi vastata. sanon vaan on jotain vertaansa otin itseeni en pilaile tai

Vierailija
8334/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Mä haluaisin tavata sut niin paljon mutta pelkään että jos et olekaan hän... en kestäisi sitä mutta en kestä sitäkään ettemme tapaisi. Mulla on sua liian kova ikävä. Ehkä mä kuitenkin rohkaistun ja laitan sulle viestiä. Mutta jos viestiä ei kuulu niin olen sittenkin liian arkajalka. Sitten pitää vain odottaa jotain muuta tilaisuutta.

Vierailija
8335/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kumppani on syynä jonkun huonoon elämään?

Asiat paranee jos vaihtaa? Jos ongelma on kumppani, uuden kumppanin myötä tulee uudet ongelmat. Osalla meistä on muuten vaikeaa elämässä, eikä se syy ole kumppanissa.

Tuntuu kohtuuttoman tyhmältä väittää että joku on parisuhteessa vain koska ei ole muutakaan. Miten sinä edes kehtaat?

Vierailija
8336/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Last calling

Vierailija
8337/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja levollisia unia, Anu.

Olet rakas.

Katso, kaunis sinä olet, armaani; katso, kaunis olet, silmäsi ovat kyyhkyläiset.

Vierailija
8338/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Mä haluaisin tavata sut niin paljon mutta pelkään että jos et olekaan hän... en kestäisi sitä mutta en kestä sitäkään ettemme tapaisi. Mulla on sua liian kova ikävä. Ehkä mä kuitenkin rohkaistun ja laitan sulle viestiä. Mutta jos viestiä ei kuulu niin olen sittenkin liian arkajalka. Sitten pitää vain odottaa jotain muuta tilaisuutta.

Laita viestiä, vain näin voit tietää

Vierailija
8339/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kumppani on syynä jonkun huonoon elämään?

Asiat paranee jos vaihtaa? Jos ongelma on kumppani, uuden kumppanin myötä tulee uudet ongelmat. Osalla meistä on muuten vaikeaa elämässä, eikä se syy ole kumppanissa.

Tuntuu kohtuuttoman tyhmältä väittää että joku on parisuhteessa vain koska ei ole muutakaan. Miten sinä edes kehtaat?

Ei hän kai noin väittänytkään, mutta ihan oikeasti on paljonkin ihmisiä jotka ovat parisuhteessa koska ei ole muutakaan.

Kunhan on joku-periaatteella liikenteessä, sivusta tämä.

Vierailija
8340/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt jo niin etäälle, ettei lopullinen irtaantuminen ole kuin yksi naps vaan.

Ketju on lukittu.