Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8341/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Mä haluaisin tavata sut niin paljon mutta pelkään että jos et olekaan hän... en kestäisi sitä mutta en kestä sitäkään ettemme tapaisi. Mulla on sua liian kova ikävä. Ehkä mä kuitenkin rohkaistun ja laitan sulle viestiä. Mutta jos viestiä ei kuulu niin olen sittenkin liian arkajalka. Sitten pitää vain odottaa jotain muuta tilaisuutta.

Laita viestiä, vain näin voit tietää

Etkö voi tulla vastaan edes vähän antamalla jonkun tunnisteen?

Vierailija
8342/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitsenköhän sinulle yhtään mitään mies? Kaikesta koetusta huolimatta olen tuskin edes ystäväsi.

Ehkä ajattelet minua sitten joskus, kun aikaa on jo kulunut, että oli kerran eräs nainen samassa työpaikassa. Muistat ehkä silloin vielä nimeni, mutta kasvoni ovat jo menettämässä yksityiskohtiaan muistoissasi. Ääneni sävyä et enää tavoita. Mietit, että olin ehkä vaalea, vaiko sittenkin tumma? Jaoimme ehkä joskus jonkun hetken, hyvänkin, kun vaan muistaisit missä.

Kunnes taas jatkat puuhasteluitasi ja jään muiden hajamielisten ohikiitävien ajatusten kanssa jonnekin muistojen hautausmaan perukoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8343/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle kahen kuntarajan ja 30km päästä. Tänään tein siirron, joka toivottavasti siirtää työpaikkani samaan pitäjään, jossa asut ja olet työssä. Siis, jos on onnea matkassa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Ikävä sinua, voisinpa viestiä siulle vielä sillä tavalla, joka päättyi pari viikkoa sitten. Hyvää yötä rakas.

Vierailija
8344/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan itseäni, siis sitä minua, joka olin ennen kuin menin rikki.

Vierailija
8345/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkitsenköhän sinulle yhtään mitään mies? Kaikesta koetusta huolimatta olen tuskin edes ystäväsi.

Ehkä ajattelet minua sitten joskus, kun aikaa on jo kulunut, että oli kerran eräs nainen samassa työpaikassa. Muistat ehkä silloin vielä nimeni, mutta kasvoni ovat jo menettämässä yksityiskohtiaan muistoissasi. Ääneni sävyä et enää tavoita. Mietit, että olin ehkä vaalea, vaiko sittenkin tumma? Jaoimme ehkä joskus jonkun hetken, hyvänkin, kun vaan muistaisit missä.

Kunnes taas jatkat puuhasteluitasi ja jään muiden hajamielisten ohikiitävien ajatusten kanssa jonnekin muistojen hautausmaan perukoille.

Merkitset minulle paljon enemmän kuin arvaatkaan. Olen pahoillani, etten voi kertoa sitä sinulle, mutta ymmärrät varmaan syyn. Tiedän kuitenkin, etten tule koskaan unohtamaan sinua, koska en ole elämäni aikana tuntenut tällä tavalla ketään muuta kohtaan. Sinun kanssasi on vain niin hyvä olla.

Vierailija
8346/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt sinua tänään töissä. Tulet varmaan vasta ensi viikolla, mutta minä en ole siellä enää silloin. Ei pitänyt kyllä olla tänäänkään, mutta olin silti. En luovu toivosta.

Hyvää viimeistä lomaviikkoa sinulle. Haluaisin kysyä sinulta, miten kesäsi on mennyt ja mitä olet tehnyt. Tekisi mieli halata sinua, kun taas nähdään, mutta enhän minä voi. Lähetän tässä virtuaalisia halauksia monta kappaletta.

Onko ymmärrettävä niin että nämä sukupuolettomat viestit on aina naiselta naiselle. Näin ainakin itse miellän, enkä kiinnitä niihin siksi sen suurempaa huomiota mutta ihmettelen kyllä miksi on vaikeaa laittaa ne sukupuolet viestiin mukaan.

Mitä väliä sukupuolilla. Mitä sillä tiedolla kukaan ulkopuolinen tekee. Ehkä joku haluaa kirjoittaa ilman tunnisteita. Toisekseen joku ilmiantaa täällä naiselta naiselle olevia viestejä ja niitä poistetaan ja heitä on useaan otteeseen käsketty häipyä muille palstoille täältä teidän heteroiden kaipausketjusta. 

Oikeastiko joku on käskenyt mennä muualle kaipaamaan? 😳 Mitä se muille kuuluu, kuka ketäkin miettii. Julkinen palsta tämä on, anna mennä kaivaten vaan.

T: hetero (ikään kuin se nyt jotenkin jotakin ylevämpää lajia olisi, mutta siis)

Vierailija
8347/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin itseni, kun yritin kasvattaa parhaani mukaan lapsiani. Hukkasin aivan huomaamatta hymyni. Olen ollut vuosia rikki. Nyt minulla ei ole edes rakkautta. Missä minä olen... nyt kun tarvitsen minua? Mieheltä.

Vierailija
8348/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkitset minulle paljon enemmän kuin arvaatkaan. Olen pahoillani, etten voi kertoa sitä sinulle, mutta ymmärrät varmaan syyn. Tiedän kuitenkin, etten tule koskaan unohtamaan sinua, koska en ole elämäni aikana tuntenut tällä tavalla ketään muuta kohtaan. Sinun kanssasi on vain niin hyvä olla.

Samoin, tulet olemaan minulle tärkeä. Muistan vaihdetut katseet ja sanat. Olen tallettanut muistoihini hetken, kun sain nojata vasten kylkeäsi. Siinä hetkessä minulta ei puuttunut mitään.

Vierailija
8349/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää. Kaikki.

Vierailija
8350/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M. Ei se kuule tälläkään kertaa onnistu se uusi suhde. Alku kuulostaa hyvälle, mutta Mua kaipaat silti.

Näin on ollut joka kerta ja näin se tulee olemaan.

Miss you too mutta hyvää jatkoa.

Vierailija
8351/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun sut, mutta enen saa sua. Vituttaa. Mistä löytäisin mä sunlaisen ihmisen? EN MISTÄÄN! Hajottaa. Laita viestii. Et laita kuitenkaan. Vihaan elämääni!

Vierailija
8352/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että on naiselta naiselle olevat viestit niin inhottuja, että niitä jopa poistetaan. Kirjoitin tänne joskus kauan sitten lähes joka päivä viestejä, joista tykättiin aina yläpeukuista päätellen paljon. En koskaan kertonut että kaikki ne viestit oli naiselta naiselle. Ihan hyvä niin, mut ois varmaan bannattu jos ois tiedetty. En oo edes lesbo.

Vierailija
8353/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluun sut, mutta enen saa sua. Vituttaa. Mistä löytäisin mä sunlaisen ihmisen? EN MISTÄÄN! Hajottaa. Laita viestii. Et laita kuitenkaan. Vihaan elämääni!

Ootko ite koittanut tehdä alotetta?

Vierailija
8354/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt sinua tänään töissä. Tulet varmaan vasta ensi viikolla, mutta minä en ole siellä enää silloin. Ei pitänyt kyllä olla tänäänkään, mutta olin silti. En luovu toivosta.

Hyvää viimeistä lomaviikkoa sinulle. Haluaisin kysyä sinulta, miten kesäsi on mennyt ja mitä olet tehnyt. Tekisi mieli halata sinua, kun taas nähdään, mutta enhän minä voi. Lähetän tässä virtuaalisia halauksia monta kappaletta.

Onko ymmärrettävä niin että nämä sukupuolettomat viestit on aina naiselta naiselle. Näin ainakin itse miellän, enkä kiinnitä niihin siksi sen suurempaa huomiota mutta ihmettelen kyllä miksi on vaikeaa laittaa ne sukupuolet viestiin mukaan.

Mitä väliä sukupuolilla. Mitä sillä tiedolla kukaan ulkopuolinen tekee. Ehkä joku haluaa kirjoittaa ilman tunnisteita. Toisekseen joku ilmiantaa täällä naiselta naiselle olevia viestejä ja niitä poistetaan ja heitä on useaan otteeseen käsketty häipyä muille palstoille täältä teidän heteroiden kaipausketjusta. 

Oikeastiko joku on käskenyt mennä muualle kaipaamaan? 😳 Mitä se muille kuuluu, kuka ketäkin miettii. Julkinen palsta tämä on, anna mennä kaivaten vaan.

T: hetero (ikään kuin se nyt jotenkin jotakin ylevämpää lajia olisi, mutta siis)

Jossain aikaisemmassa ketjussa käskettiin mennä muualle ja aloittaa oma kaipausketju. En tiedä, oliko kyseinen kommentoija tosissaan tai edes kukaan vakiokävijä. Mutta eipä tuollaisista kommenteista jaksa välittää. 

Vierailija
8355/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulkulta mulkummalle mulkukkaanko. Anteeksi oli aika kiva kysymys. En tiädä miten siihen pitäisi vastata. sanon vaan on jotain vertaansa otin itseeni en pilaile tai

Ei siihen tarvitse vastata, mutta ketä hyödyttää kauheasti sellaisia miettiä?

Mihin miettimällä pääsee?

Kiertää helposti alati pienenevää kehää vaan ja lumpsahtaa lopulta mustaan aukkoon.

Vierailija
8356/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä sinua. Ikävä

Iltojen viestimaratoneja, hölmöjä

Juttuja, kiihkeitä juttuja, jumppia, rakastelua kanssasi, rakastelun jälkeistä läheisyyttä. Et ole unelmieni mies, enkä näe tulevaisuutta kanssasi, mutta silti ikävöin sinua, enkä kestä tätä hiljaisuutta. Jollain tasolla kaunis ja rehellinen suhde loppui liian rumasti. Enkä kestä sitä.

Vierailija
8357/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain aikaisemmassa ketjussa käskettiin mennä muualle ja aloittaa oma kaipausketju. En tiedä, oliko kyseinen kommentoija tosissaan tai edes kukaan vakiokävijä. Mutta eipä tuollaisista kommenteista jaksa välittää. 

Jotkut täältä eläytyvät niin vahvasti fantasioihinsa joissa Juuri Hän kirjoittaa tänne lipeviä viestejä ”juuri minulle” eivätkä osaa käsitellä pettymystään kun tulee ilmi, että viestit olivatkin jollekin ihan toiselle (kuten naiselta naiselle) ja purkavat sitä räkyttämällä passskaa.

Älä välitä!

Rakkaus on rakkaus eikä kysy sukupuolta joillain tai tunteet tulee vain samaa sukupuolta kohtaan, ei kuulu muille pätkääkään.

Vierailija
8358/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja levollisia unia, Anu.

Olet rakas.

Katso, kaunis sinä olet, armaani; katso, kaunis olet, silmäsi ovat kyyhkyläiset.

Onkohan tämä minulle? Voisiko se olla?

Vierailija
8359/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ja levollisia unia sinullekin. ❤

Vierailija
8360/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Toivottavasti.

Ketju on lukittu.