2kk lomautus töistä. Haluaisin lähteä Kaakkois-Aasiaan matkustamaan, mutta minulla on perhe.
Onko mahdoton ajatus? Raha ei tule olemaan ongelma. Mietin miten tuon asian esille vaimolleni. Lapset 8v ja 11v, vanhempi siis pärjää jo ihan hyvin itsenäisesti ja vaimo on taitava pyörittämään arkea. Teimme lapset nuorena ja minulta jäi matkustelu kokematta. Joo kanarian saarilla ollaan käyty, mutta onhan se vähän eri kuin lähteä ilman suunnitelmaa repun kanssa. Tiedän että kuulostaa provolta, mutta kaipaisin Naisen näkökulmaa miten asia kannattaa esittää vaimolle? Itse ajattelen että jos hänellä olisi joku unelma minkä haluaisi toteuttaa ja mahdollisuus siihen tulisi, niin olisin valmis joustamaan.
M35
Kommentit (10)
Aika paha suunnitelma, parasta keskustella asiasta vaimon kanssa ennenkuin teet mitään suunnitelmia. Rohkeasti vain puhumaan.
Ei muuta kun vaimolle myös mahdollisuus sitten myös lähteä kahdeksi kuukaudeksi minne haluaa. T. Vaimo
Esitä, että vaimo saa lähteä kahden vuoden keaälomalla matkoille ja sinä hoidat lapsia molemmat kesät yksin.
Sinne vaan pottukoiran seuraksi Thaimaan kaduille. Tokihan ymmärtäväinen vaimo suostuu ja hoitaa kodin ja lapset sillä välin.
Miten lasten koulut? Eikai voi olla kaksi kuukautta pois?
Jos vaimo voi lähteä ensi kesänä kuukaudeksi jonnekin ja seuraavana kesänä myös. Sulta varmaan onnistuu pyöritys myös. Niin ja sukupuolitautitesti kun tuut takaisin, ettet tartuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten lasten koulut? Eikai voi olla kaksi kuukautta pois?
Ap haaveilee lähtevänsä ilman perhettä reissuun.
Anna mennä, mutta älä ihmettele jos reissulta palattuasi kotisi ovien lukot on vaihdettu, kun nainen tajuaa ettei tarvitse sinua mihinkään. "Taitava pyörittämään arkea" kuulostaa vähän siltä, että et juurikaan muuten osallistu?
Mä olisin vaan helpottunut jos mies ehdottaisi tuollaista. Elämä on niin paljon parempaa kun ei ole ukko sotkemassa ja jäkättämässä ja syömässä kaappeja tyhjäksi. Riskinä tietysti on että ottaisinko enää takaisin kotiin asumaan kun kahdessa kuukaudessa tottuu uuteen elämään.
Menet työkkärin kurssille pattayalle 2 kuukaudeksi,ei sen kummempia selittelyjä tarvi.