Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7241/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaja on Lagercrantz.

Vierailija
7242/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska M. Älä  enää laita yhtään viestiä. En vastaa. Oma on vikasi ja menetyksesi jos jää harmittamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7243/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä toinen A ❤

Vierailija
7244/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä runomies! 📚📖

Vierailija
7245/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, rakas. Tänään on ollut mukava kesäpäivä. Olisitpa ollut jakamassa sen kanssani. Oltaisiin käyty rannalla ja katseltu merta illalla. Toivottavasti sinullakin on ollut mukava päivä. Nyt katson Wallanderia. Olisitpa täällä kainalossani.

Vierailija
7246/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nykyisessä suhteessasi on vialla? Vai onko mikään?

Vuosia jatkunut henkinen väkivalta..

Miksi siedät tuollaista?

Vierailija
7247/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin erästä kuvaa ja tuli todella mystinen olo.

Vierailija
7248/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, n8. Nuku hyvin.

Vierailija
7249/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, suukko ja hali elämäni naiselle,kaunottarelle. Nimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia.Entisten kotikaupunkeimme unkarilaisten ystävyyskaupunkein välimatka on 230km. Jos entisen kotikaupunkisi lisää nollaan, saadaan täm.hetkisen kaupunkisi suuntanum. Rakastan siua.

Vierailija
7250/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kiire

Vierailija
7251/16650 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas.

Vierailija
7252/16650 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakas.

Hyvää huomenta. Jos olisit vieressäni, antaisin sinun nukkua vielä. Kattaisin aamupalan terassille ja keksittäisiin kivaa tekemistä päiväksi. Mentäisiin vaikka piknikille rannalle ja illalla voitais käydä kävelyllä jossain. Joka päivä mietin miten ihanaa elämä voisi kanssasi olla. Saankohan ikinä edes mahdollisuutta näyttää mitä se voisi olla?

Vierailija
7253/16650 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Tämä voisi olla mukava elokuva tai kirja, jos tämä olisi totta. Olen yrittänyt tulla täällä tutuksi kanssasi (soveliaisuuden rajoissa) ja antanut sinulle aivan liikaa vihjeitä,  mutta nyt yritän siirtyä aivan tosissani tarkkailijan rooliin. En tiedä, onnistunko. Toivottavasti. Ikävä on joka tapauksessa kova, mutta toisaaltahan me näemme aika pian oikeassa elämässä. Sitä odotellessa katselen päivittäin, josko kertoisit täällä lisää itsestäsi.

Toivottavasti sinulla on mukava päivä. Tapaamisiin.

Vierailija
7254/16650 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakas.

Hyvää huomenta. Jos olisit vieressäni, antaisin sinun nukkua vielä. Kattaisin aamupalan terassille ja keksittäisiin kivaa tekemistä päiväksi. Mentäisiin vaikka piknikille rannalle ja illalla voitais käydä kävelyllä jossain. Joka päivä mietin miten ihanaa elämä voisi kanssasi olla. Saankohan ikinä edes mahdollisuutta näyttää mitä se voisi olla?

Ensinnäkin. Mä en jaksa nukkua mitenkään niinkuin tota noin niin pitkään ja toiseksi mä kyl odottaisin vähän erilaista kuin terassisyömistä, saisit tulla mun viereen ja petihommiin pitkän kaavan mukaan. Enkä mä jaksa kuumalla mihinkään kävelylle raahautua.

Vierailija
7255/16650 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vaikutelma, että muutama viesti oli suunnattu minulle. Tällä valheellisella paikalla en kuitenkaan pidä asiaa varmana. En myöskään ole täysin varma keneltä. Toivon tietenkin jotakin.

Varmista vielä jollakin huippu ovelalla tavalla keneltä, tyylillä johon kukaan ei pääse käsiksi.

(Nainen)

Vierailija
7256/16650 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli vaikutelma, että muutama viesti oli suunnattu minulle. Tällä valheellisella paikalla en kuitenkaan pidä asiaa varmana. En myöskään ole täysin varma keneltä. Toivon tietenkin jotakin.

Varmista vielä jollakin huippu ovelalla tavalla keneltä, tyylillä johon kukaan ei pääse käsiksi.

(Nainen)

Ja tämän jälkeen tulee lässytys viestejä ja mukamas vastauksia joita en noteeraa. Keksi siis jotain josta vain minä tunnistan, ainutlaatuista ja oikeaa.

Vierailija
7257/16650 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistutttanut minua se saamelaisnainen.

Vierailija
7258/16650 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Tämä voisi olla mukava elokuva tai kirja, jos tämä olisi totta. Olen yrittänyt tulla täällä tutuksi kanssasi (soveliaisuuden rajoissa) ja antanut sinulle aivan liikaa vihjeitä,  mutta nyt yritän siirtyä aivan tosissani tarkkailijan rooliin. En tiedä, onnistunko. Toivottavasti. Ikävä on joka tapauksessa kova, mutta toisaaltahan me näemme aika pian oikeassa elämässä. Sitä odotellessa katselen päivittäin, josko kertoisit täällä lisää itsestäsi.

Tämä on tosi iso palsta. Kannattaa oikeasti pitää todellisuudentaju mukana, kun näitä juttuja lueskelee! Ihastuksesi ei välttämättä ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle tai tähän ketjuun. Monen tilanne voi sopia monen kohdalle. Monilla meistä on samoja etukirjaimia ja samanvärisiä silmiä.

Mulla oli joskus nuoruudessa tuttu, joka oli ollut salaa ihastunut minuun. Kuulin tästä vasta vuosia jälkeenpäin, mutta muistan muutamankin oudon tilanteen hänen seurastaan jo niiltä tuntemisen vuosilta - hän nimittäin saattoi heittää joitain juttuja, joita ei koskaan ollut tapahtunut tai sanottu. En silloin tajunnut asioiden tilaa, koska en ihastuksestaan tiennyt mitään (ja se oli yksipuolista, itse seurustelin tuolloin), mutta vuosia myöhemmin tosiaan sain selityksen: hänellä oli menneet omat fantasiat ja tosielämä sekaisin. Siksi horinat.

Koettakaa oikeasti pysyä järjissänne, vaikka miten kaipaisitte. En tiedä, onko tällainen ketju edes hyväksi vai ruokkiiko vain ihmisten hulluutta.

Vierailija
7259/16650 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös siitä, kun ”se” on iso. On ihana kokeilla kädellä isoa housujen läpi, hyväillä, imeä, nuolla, katsella jne. Ei kuitenkaan jätti-iso, joka sattuu.

Vierailija
7260/16650 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi iso palsta. Kannattaa oikeasti pitää todellisuudentaju mukana, kun näitä juttuja lueskelee! Ihastuksesi ei välttämättä ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle tai tähän ketjuun. Monen tilanne voi sopia monen kohdalle. Monilla meistä on samoja etukirjaimia ja samanvärisiä silmiä.

Mulla oli joskus nuoruudessa tuttu, joka oli ollut salaa ihastunut minuun. Kuulin tästä vasta vuosia jälkeenpäin, mutta muistan muutamankin oudon tilanteen hänen seurastaan jo niiltä tuntemisen vuosilta - hän nimittäin saattoi heittää joitain juttuja, joita ei koskaan ollut tapahtunut tai sanottu. En silloin tajunnut asioiden tilaa, koska en ihastuksestaan tiennyt mitään (ja se oli yksipuolista, itse seurustelin tuolloin), mutta vuosia myöhemmin tosiaan sain selityksen: hänellä oli menneet omat fantasiat ja tosielämä sekaisin. Siksi horinat.

Koettakaa oikeasti pysyä järjissänne, vaikka miten kaipaisitte. En tiedä, onko tällainen ketju edes hyväksi vai ruokkiiko vain ihmisten hulluutta.

tuo on totta.

Joistakin viesteistä olen saattanut ajatella jotain tunnistavani. Mutta en usko sen olevan totta. Olen myös jättänyt itse vihjeitä, joista oikea henkilö saattaisi minut tunnistaa. Eräästä viestistä aika varmastikin (tunnisteita oli niin monta), todella halutessaan. Tämä siksi, että kyseisen ihmisen tunnen myös oikeassa elämässä. "Vihreät silmät", ei erottele siinä määrin kuin usein yhdessä laulettu laulu, kahden käytetty lempinimi tms. Ja noistakin huolimatta, tuskin hän näitä lukee. Jos lukisikin, onko viesteissäni mitään, mitä ei katseestani ja pienistä hipaisuista jo huomaisi?

Kirjoitan silti. Täällä voin purkaa edes johonkin kaikki ne sanat, joita kahden ei saa sanoa. Kosketukset vain edelleen jäävät ihoa vaille.

Ketju on lukittu.