Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Samassa ilmakehässä
Seitsemän miljardia sydäntä
Me ei olla täällä sattumalta
Vaik kuinka sattuis muista
Sulla on kauneus sisällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää udella ja selvitellä, oliko noista viesteistä joku mulle. Ehkä oli, ehkä ei. Selvää on oikeastaan vain se, että joskus meidän olis hyvä vielä jutella tästä kaikesta muualla kuin täällä, ajan kanssa rauhassa, kaksin.
Sinäkö se olet, joka yrittää nyhtää melkein joka viestistä lisätunnisteita? Se on tosi ärsyttävää ja kuuluukin lopettaa. Kuka dorka myöntää laittavansa kaipausviestejä vauvan kaipausketjuun?
Mä oon kyllä sellanen dorka, mutta en utele mitään. Kihis on niistä ainakin yksi.
Oikeastiko olet myöntänyt irl kaivatullesi, että kirjoitat hänelle tänne viestejä?
Kyllä olen. Mitä sitten?
Näinhän se on, tässä ketjussa kirjoittelu on ajanhukkaa. Useimmat kaivatut varmaankin haluaisivat vielä puhua, jos siihen ei aiemmin ole ollut rohkeutta tai mahdollisuutta. Täältä ei kuitenkaan apua saa, ainoastaan pään sekaisin. Elämä on valintoja, ja yksi valinta on sekin, päättääkö asiat oikeasti selvittää toisen kanssa, vai jättääkö itsensä kaipausketjun harhojen vangiksi. Ensimmäinen vaihtoehto kirpaisee kerran ja sitten alkaa helpottaa, toinen taas on elämän hukkaamista.
Nuku hyvin rakkaani. Rakkautta ei varmaan pidä yrittää liikaa analysoida. Rakastuin sinuun, koska meidän välillämme oli mielestäni jokin selittämätön toistemme ymmärtäminen ja yhteys, jota en ollut ennen kohdannut. Hukuin katseesi syvyyteen ja sisimpäsi kauneuteen, kemiaan välillämme ja kauneuteesi. Mutta ymmärrän, että se oli minun kokemukseni, ne olivat minun tunteeni. Sinä koit asian omalla tavallasi. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Siis olitko säkin oikeasti ihastunut muhun???? En usko! Oikeesti????
No joo siis se tiistain viesti oli just multa sulle!! Älytöntä!! Onneks kysyit tunnisteita ja laitoin sun puhnumeron tähän, niin tunnistit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää udella ja selvitellä, oliko noista viesteistä joku mulle. Ehkä oli, ehkä ei. Selvää on oikeastaan vain se, että joskus meidän olis hyvä vielä jutella tästä kaikesta muualla kuin täällä, ajan kanssa rauhassa, kaksin.
Sinäkö se olet, joka yrittää nyhtää melkein joka viestistä lisätunnisteita? Se on tosi ärsyttävää ja kuuluukin lopettaa. Kuka dorka myöntää laittavansa kaipausviestejä vauvan kaipausketjuun?
Mä oon kyllä sellanen dorka, mutta en utele mitään. Kihis on niistä ainakin yksi.
Täällä on tosiaan yksi stalkkeri jonka elämäntehtävä on elää muiden kautta. Osa uteluista häneltä. Mutta varmasti on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko olet myöntänyt irl kaivatullesi, että kirjoitat hänelle tänne viestejä?
Kyllä olen. Mitä sitten?
Haha, hyi.
Naiselle mieheltä kirjoitti:
Pari vuotta sitten havahduin tuntemukseen että myös sinä tunsit jotain minua kohtaan, vaikka varoitkin paljastumasta. Sen koommin en ole saanut sinua mielestäni. Tai olithan jo ollut mielessäni vahvasti aimminkin, mutta tunteeni konkretisoituivat vasta silloin. Olosuhteet eivät silloin mahdollistaneet etenemistä ja kiersimme ilmeistä tosiasiaa kun harvakseltaan näimme. Näinä vuosina olen toisaalta odottanut näkeväni sut uudestaan ja samalla taas kohtaamisesi on pelottanut. Pian viimeinenkin yhteys sinuun katkeaa, joilloin on aika itsekin hyväksyä ettei meitä oltu toisillemme tarkoitettu. Jatkan elämää kuten tähänkin asti ja pidän sut sisimmässäni mun salaisena aarteena. Sä olet ollut mun elämän merkittävin ihminen.
Sinun kannattaisi puhua hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, tässä ketjussa kirjoittelu on ajanhukkaa. Useimmat kaivatut varmaankin haluaisivat vielä puhua, jos siihen ei aiemmin ole ollut rohkeutta tai mahdollisuutta. Täältä ei kuitenkaan apua saa, ainoastaan pään sekaisin. Elämä on valintoja, ja yksi valinta on sekin, päättääkö asiat oikeasti selvittää toisen kanssa, vai jättääkö itsensä kaipausketjun harhojen vangiksi. Ensimmäinen vaihtoehto kirpaisee kerran ja sitten alkaa helpottaa, toinen taas on elämän hukkaamista.
Niin ja useampi täältä on kyllä jutellut tai yrittänyt jutella kaivattunsa kanssa, laihoin tuloksin.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Rakkautta ei varmaan pidä yrittää liikaa analysoida. Rakastuin sinuun, koska meidän välillämme oli mielestäni jokin selittämätön toistemme ymmärtäminen ja yhteys, jota en ollut ennen kohdannut. Hukuin katseesi syvyyteen ja sisimpäsi kauneuteen, kemiaan välillämme ja kauneuteesi. Mutta ymmärrän, että se oli minun kokemukseni, ne olivat minun tunteeni. Sinä koit asian omalla tavallasi. Hyvää yötä.
Rakas. Mitä jos minä koin sen juuri noin kuin sinäkin? Mitä jos rakastan sinua niinkuin sinä rakastat minua?
Hyvää yötä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja useampi täältä on kyllä jutellut tai yrittänyt jutella kaivattunsa kanssa, laihoin tuloksin.
Mun viesteihin on joskus vastattu kuvitellen, että muka tiedettäisiin kuka olen. Tuntui siltä kuin joku hieroisi ”salaa” etumustaan suhun ruuhkaisessa metrossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Mitä sitten?
Haha, hyi.
Haha. Älä menetä yöuniasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun viesteihin on joskus vastattu kuvitellen, että muka tiedettäisiin kuka olen. Tuntui siltä kuin joku hieroisi ”salaa” etumustaan suhun ruuhkaisessa metrossa.
Pitäisiköhän sinun kazvattaa paksumpi nahka
Kova ikävä sinua. Kuuntelen täällä yksinäni surumielisiä lauluja kaihoisissa tunnelmissa ja mietin sinua. Nyt soi repeatilla Paula Vesalan Sua vasten aina painautuisin.
Hyvää yötä sinulle rakkaalleni. "Sun luonas aina mä rauhoitun... Sua vasten aina painautuisin, jos vain oisit aina rinnallain..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun kazvattaa paksumpi nahka
Ei. Mä osaan käsitellä myös ei-söpöjä ihqutunteita ja otan elämän vastaan sellaisenaan.
Haluaisin puhua kanssasi mies. Mutta samalla se pelottaa minua. Sitten kaikki olisi oikeasti olemassa ja sanottu ääneen. Kaikki se, josta nyt vaikenemme, mutta jonka kuitenkin tiedämme olevan.
Miten sinä näet tilanteen?
Oon luotu taistelemaan
Elämän palapelin koonnut aina uudestaan
Minä kestän mitä vaan
Teen ihan mitä vaan
Onhan se vaan välillä ollut kiva kuvitella, että se toinenkin ihminen kirjoittaa tänne. Ja tietenkin juuri minulle. Ja vieläpä noin kauniilla sanoilla, vaikka ei oikeasti ole koskaan mitään sellaista yskäissytkään.
😂