Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
661/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuit sekoittamaan mun elämän ihan täydellisesti, en tiedä oliko se sun tarkoituskin. Miten alan rakentamaan tän jälkeen enää "normaalia" elämää, kun se normaali olis sun kanssasi.

Miten hän sen sekoitti?

Vierailija
662/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin sotkuista ja hämärää. Ojentaisitko käden niin voisin ehkä ottaa siitä kiinni.

💜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin sotkuista ja hämärää. Ojentaisitko käden niin voisin ehkä ottaa siitä kiinni.

💜

Surrur

Vierailija
664/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko kädestäni kiinni etkä enää päästäisi irti?

Vierailija
665/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko kädestäni kiinni etkä enää päästäisi irti?

Ottaisin. Vailla epäilystä

Vierailija
666/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
667/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiii !!!Onnee!!!! Oot löytäny uuden akan ittelles. Sopii ku sialle ottatukka se akkeli ainaki ulkonäöllisesti. Yhtä juopon näkönen.😂😃😄😅😆😆😎

Vierailija
668/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et tainnut koskaan tykätä musta kunnolla. Taisin kuvitella ne merkit kiinnostuksesta, olit vain ystävällinen, kuten muillekin. Tai ehkä sä tiesit musta ja tunteistani, mutta olit imarreltu huomiosta?

Sussa oli ihastuneen energiaa, mutta se taisi johtua siitä toisesta?

En ollut imarreltu pikemminkin alussa ahdistunut huomiosta ja etenkin siitä havainnosta että tunne oli molemminpuolinen ja pitelemätön. En etsinyt enkä halunnut löytää mitään, silti se tapahtui. Yritin kaikkeni vastustaa sitä mutta se ei onnistunut kovin hyvin kuten tiedät.

Asian hyväksymisessä meni pitkään sen jälkeenkin ja se aiheutti sisäisiä ristiriitoja ja myös käytännön ongelmia sekä pahaa mieltä monelle.

Tämä oli kuitenkin kaunis ja ikimuistoinen pala elämää ja lopulta sen sielua repiviä pirstaleita. Selittämätön kohtaaminen, jonka toivoisin vielä jatkuvan muissa muodoissaan jos se vain olisi jotenkin mahdollista.

Mitään ei puoleltani ole muuta tehtävissä kuin anteeksipyyntö niitä ihmisiä kohtaan joita se satutti tai muuten häiritsi. Yritin kuitenkin tehdä oikein eri tavoin ja antaa tilaa päästämällä irti. Se oli äärimäisen raskasta ja repivää kaikkine juonteineen. Toivoisin siksi asioiden palanneen uomilleen, jotta voisin myös löytää itseni takaisin vihdoin. Osin olen jo löytänytkin, mutta mikälie johdatus tännekin veti kirjoittamaan.

Voikaa hyvin

Sori ei säälitä tuollaiset. Sitten vielä jossain nettipalstalla sössöttää, vaikka anteeksipyynnöt sanotaan jossain muualla - jos siis todella haluaa anteeksi pyytää eikä vain sössöttää p*skaa palstoilla.

En kaipaa sääliäsi ja anteeksipyynnöt olisin esittänyt muualla jos se vain olisi ollut mahdollista. Asianosaiset tämän kyllä tietää.

Ja vielä, se mikälie minut tänne johdatti, oli mystinen juttu. Jäin yli viikoksi seuraamaan, ehkä vähän provosoinkin saadakseni selville sen mitä halusin. (kaikkia sinä aikana suljettuja ketjuja en edes ehtinyt nähdä, onneksi) Se, että asioista ei aikanaan ole voinut/saanut keskustella kasvotusten on ilmeisesti purkautunut näille palstoille jo pidempään. Se on surullista. Tämän sanoinkin (yritin sanoa kauniisti mutta ymmärrettävästi) jo joskus aiemmin mutta joku koki tarpeelliseksi poistaa tekstini samantien.

Tässä viestiketjussa on jotain läheltä liippaavaa, joten sekaannun tähän sivusta (vaikka en kyllä aikonut enää kirjoittaa tänne).

Toivon, ettet ole hän ja ettet ole tunnistanut minua. Olen silloin tällöin kirjoittanut, mutta kuitenkin melko epämääräisesti. Siten että se voisi sopia kovin moneen ihmiseen ja tilanteeseen. Kuitenkin toivon, että meille vielä joskus tulisi luontaisesti sellainen tilanne, että saataisiin puhua läpi aivan kaikki. Uskon, että nyt oltaisiin siihen valmiit. Lähinnä kai se vaatisi sen, että sinäkin haluaisit, ja että sitten jotenkin päästäisiin alkuun.

Ehkä yllättyisit, mutta olet mulle tosi merkittävä ihminen enkä koskaan unohda sua. Mutta jos kaikki oli vain yksipuolista, niin en sitten halua setviä mitään. Haluaisin vain jotenkin tietää sen, että saisin tän pakkomielteen pois päästäni. Koska onhan tää ihan hullua...

Vierailija
669/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä teen tulevaisuuden suhteen. Minun on nykyään vaikea olla läheisyydessäsi, onneksi kohtaamisia on nykyään harvakseltaan. On käsittämätöntä että mun sydän hakkaa kahtasataa sun lähellä vieläkin.

Vierailija
670/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuit sekoittamaan mun elämän ihan täydellisesti, en tiedä oliko se sun tarkoituskin. Miten alan rakentamaan tän jälkeen enää "normaalia" elämää, kun se normaali olis sun kanssasi.

Sitten on varmaan sekoitettava elämämme yhteen, vai mitä? Siinä sekoituksessa täydellisyys olisi väistämättä uusi normaali.

Vierailija
671/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä teen tulevaisuuden suhteen. Minun on nykyään vaikea olla läheisyydessäsi, onneksi kohtaamisia on nykyään harvakseltaan. On käsittämätöntä että mun sydän hakkaa kahtasataa sun lähellä vieläkin.

Milloin kohtasimmekaan viimeksi sun kanssa?

Vierailija
672/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastuin sinuun ja menin sekaisin sinusta. Rakastan sinua edelleen ja olen sekaisin sinusta. En vain voinut vastustaa sinua.

Vierailija
673/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastuin sinuun ja menin sekaisin sinusta. Rakastan sinua edelleen ja olen sekaisin sinusta. En vain voinut vastustaa sinua.

Jos olisit kaivattuni sanoisin että päiväksikään en sinua ole unohtanut. Tunteet ei mihinkään kadonneet vaikka ne oli pakko haudata.

Vierailija
674/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Jos uskaltaisin, sanoisin, että tykkään sinusta tosi paljon. Sanoisin, että en ole koskaan aiemmin kohdannut ketään, joka olisi samalla tavalla mennyt ihon alle. Sanoisin, että olen jo rikkonut sun kanssa kaikki rajani ja olemiseni tavat. Sanoisin, että en ole koskaan halunnut kenenkään lähelle yhtä paljon. Olet jotenkin aivan erityinen tapaus minun elämässäni. Ehkä meidän aika tulee vielä, kun tästä suosta selvitään.

Vierailija
675/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin rakastuin sinuun ja rakastan sua edelleen ja joka hetki kaipaan. Mietin usein että mitä ihmettä silloin oikein tapahtui kun kohdattiin.

Vierailija
676/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K

Jos uskaltaisin, sanoisin, että tykkään sinusta tosi paljon. Sanoisin, että en ole koskaan aiemmin kohdannut ketään, joka olisi samalla tavalla mennyt ihon alle. Sanoisin, että olen jo rikkonut sun kanssa kaikki rajani ja olemiseni tavat. Sanoisin, että en ole koskaan halunnut kenenkään lähelle yhtä paljon. Olet jotenkin aivan erityinen tapaus minun elämässäni. Ehkä meidän aika tulee vielä, kun tästä suosta selvitään.

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
677/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten havahduin tuntemukseen että myös sinä tunsit jotain minua kohtaan, vaikka varoitkin paljastumasta. Sen koommin en ole saanut sinua mielestäni. Tai olithan jo ollut mielessäni vahvasti aimminkin, mutta tunteeni konkretisoituivat vasta silloin. Olosuhteet eivät silloin mahdollistaneet etenemistä ja kiersimme ilmeistä tosiasiaa kun harvakseltaan näimme. Näinä vuosina olen toisaalta odottanut näkeväni sut uudestaan ja samalla taas kohtaamisesi on pelottanut. Pian viimeinenkin yhteys sinuun katkeaa, joilloin on aika itsekin hyväksyä ettei meitä oltu toisillemme tarkoitettu. Jatkan elämää kuten tähänkin asti ja pidän sut sisimmässäni mun salaisena aarteena. Sä olet ollut mun elämän merkittävin ihminen.

Vierailija
678/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K

Miehelle vai naiselle?

Miehelle.

Vierailija
679/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

❤MK❤

MF?

Vierailija
680/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K

Miehelle vai naiselle?

Miehelle.

Semmoisia ne K:t on... Miks te suossa ootte? Tulkaa pois sieltä.

Ketju on lukittu.