Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
681/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuus on meidän.

Vierailija
682/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä teen tulevaisuuden suhteen. Minun on nykyään vaikea olla läheisyydessäsi, onneksi kohtaamisia on nykyään harvakseltaan. On käsittämätöntä että mun sydän hakkaa kahtasataa sun lähellä vieläkin.

Milloin kohtasimmekaan viimeksi sun kanssa?

Noin kaksi viikkoa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päästettiin irti toisistamme jo kauan aikaa sitten, mutta jotain jäi jäljelle. Jotain mitä aikakaan ei pysynyt tuhoamaan. Aina välillä se nostaa päätään ja tää haikeus ottaa vallan. Silti toivon että ei enää tavattais, se ois vaan liian vaikeaa mulle nyt. Ehkä jos kaikki elämässä ois menny putkeen, eikä olis niin paljon vuosia tässä välissä, mutta ei nyt. Silti toivon sulle kaikkea hyvää, toivon että oot onnellinen.

Vierailija
684/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me päästettiin irti toisistamme jo kauan aikaa sitten, mutta jotain jäi jäljelle. Jotain mitä aikakaan ei pysynyt tuhoamaan. Aina välillä se nostaa päätään ja tää haikeus ottaa vallan. Silti toivon että ei enää tavattais, se ois vaan liian vaikeaa mulle nyt. Ehkä jos kaikki elämässä ois menny putkeen, eikä olis niin paljon vuosia tässä välissä, mutta ei nyt. Silti toivon sulle kaikkea hyvää, toivon että oot onnellinen.

En tiedä pitäiskö tästä tykätä vai ei. Itse haluaisin tavata ja uskon että jos avautuisit huolistasi mulle, osaisin sanoa oikeat sanat, jotka auttais sua. Anna joku vinkki, kelle tää oli?

Vierailija
685/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäiskö tästä tykätä vai ei. Itse haluaisin tavata ja uskon että jos avautuisit huolistasi mulle, osaisin sanoa oikeat sanat, jotka auttais sua. Anna joku vinkki, kelle tää oli?

miehelle menneisyydestä

Okei, ei sitten edelliselle kommentoijalle. Kirjoitellaankohan me samalle tyypille, kun olen joskus käyttänyt samaa vastausta... :D

Vierailija
686/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, sain olla tänään pienen hetken yksin, silloin ajattelin sinua. Oikeastaan minulle on tullut tavaksi nämä tällaiset hetket. Hetkeni sinun kanssa on lyhyitä, mutta haluaisin että tietäisit että olen olemassa aina sinua varten, jos minua tarvitset.

Ei ole mitään niin tärkeää kuin että sinä olet onnellinen.

Vierailija
687/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huomaa, miten moni on jäänyt kaipaamaan ihmisiä menneisyydestä. Ja hurjan paljon rakkautta, jota ei saa osoittaa oikeaan kohteeseen. Aika surullista tavallaan... Toisaalta parempi, että rakkautta ja kaipausta kuin vihaa ja katkeruutta.

Vierailija
688/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää udella ja selvitellä, oliko noista viesteistä joku mulle. Ehkä oli, ehkä ei. Selvää on oikeastaan vain se, että joskus meidän olis hyvä vielä jutella tästä kaikesta muualla kuin täällä, ajan kanssa rauhassa, kaksin.

Vierailija
689/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin just meidän vanhoja viestejä. Nyt jälkeenpäin niiden sävystä näkee aika selvästi, missä vaiheessa meidän välillä tapahtui mitäkin. Muistatko vielä sen sähköisen jännitteen, joka meidän välillä oli ja jonka muutkin myöhemmin huomasi?

Vierailija
690/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää udella ja selvitellä, oliko noista viesteistä joku mulle. Ehkä oli, ehkä ei. Selvää on oikeastaan vain se, että joskus meidän olis hyvä vielä jutella tästä kaikesta muualla kuin täällä, ajan kanssa rauhassa, kaksin.

Sinäkö se olet, joka yrittää nyhtää melkein joka viestistä lisätunnisteita? Se on tosi ärsyttävää ja kuuluukin lopettaa. Kuka dorka myöntää laittavansa kaipausviestejä vauvan kaipausketjuun?

Vierailija
691/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle mieheltä kirjoitti:

Pari vuotta sitten havahduin tuntemukseen että myös sinä tunsit jotain minua kohtaan, vaikka varoitkin paljastumasta. Sen koommin en ole saanut sinua mielestäni. Tai olithan jo ollut mielessäni vahvasti aimminkin, mutta tunteeni konkretisoituivat vasta silloin. Olosuhteet eivät silloin mahdollistaneet etenemistä ja kiersimme ilmeistä tosiasiaa kun harvakseltaan näimme. Näinä vuosina olen toisaalta odottanut näkeväni sut uudestaan ja samalla taas kohtaamisesi on pelottanut. Pian viimeinenkin yhteys sinuun katkeaa, joilloin on aika itsekin hyväksyä ettei meitä oltu toisillemme tarkoitettu. Jatkan elämää kuten tähänkin asti ja pidän sut sisimmässäni mun salaisena aarteena. Sä olet ollut mun elämän merkittävin ihminen.

Ihanaa että sun kaltaisia miehiäkin on olemassa, ettei me naiset vaan täällä keskenämme kirjoitella :)

Vierailija
692/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan jutella sun kanssa kahdestaan. Tietty mieluummin mahdollisimman pian.

Vierailija
693/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se olet, joka yrittää nyhtää melkein joka viestistä lisätunnisteita? Se on tosi ärsyttävää ja kuuluukin lopettaa. Kuka dorka myöntää laittavansa kaipausviestejä vauvan kaipausketjuun?

Luuletko että se kyselijä on yksi ja ainoa henkilö? Varmaan moni haluaisi lisäinfoa siitä sattuisiko viesti kuulua juuri hänelle. Itsekin joskus kyselen mutta niin kyselee moni muukin kun en mä niitä kyselyjä kaikkia kirjoita.

Vierailija
694/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen ajateltuna, tunteiden hiivuttua, olisi ollut ihan sama sanoa ääneen se kaikki tai edes jotain siitä, mitä sinusta ajattelin.

Todella ihastuneena sitä vain yrittää suojata itseään eikä asettaa alttiiksi vastapuolen mahdollisesti kiusallisille tai jopa häpeällisille reaktioille, vaikka oikeasti...mitä väliä sillä olisi ollut?

Toisaalta eipä sellaisia luontevia tilaisuuksiakaan ollut kuin hetkisen joskus kauan sitten.

Vierailija
695/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että se kyselijä on yksi ja ainoa henkilö? Varmaan moni haluaisi lisäinfoa siitä sattuisiko viesti kuulua juuri hänelle. Itsekin joskus kyselen mutta niin kyselee moni muukin kun en mä niitä kyselyjä kaikkia kirjoita.

Voi miten seksikästä olisi saada tietää, että joku kirjoittelisi kaipausviestejä vauvan kaipausketjuun :D

Vierailija
696/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kiteytyy oikeastaan koko tämän ketjun sisältö. Kaikki on nyt sanottu. Voin (voimme) poistua. :)

Vierailija
697/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä sellanen dorka, mutta en utele mitään. Kihis on niistä ainakin yksi.

Vierailija
698/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä sellanen dorka, mutta en utele mitään. Kihis on niistä ainakin yksi.

Oikeastiko olet myöntänyt irl kaivatullesi, että kirjoitat hänelle tänne viestejä?

Vierailija
699/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olitko säkin oikeasti ihastunut muhun???? En usko! Oikeesti????

Vierailija
700/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä ketjusta kun täältä löytyy niin paljon sukulaissielujani, kanssakaipailijoita. <3

Ketju on lukittu.