Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
721/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, hyvää yötä. Ajattelen sinua <3

Vierailija
722/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitko mulle jotain hauskaa yöksi, että saisin nauraa. Toivottavasti tunnet mut kun olen paikalla. "Sama aika ja paikka". Pliis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulisin sun olleen ihastunut muhun takaisin, saisin pyörtymisen ja pään kolauttamisen seurauksena todennäköisesti aivoverenvuodon. Mutta sellaisesta ei taida olla pelkoa.

Vierailija
724/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko elämäni naiselle, ihanalle vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km ja kahden kuntarajan takaa. Etunimemme ja kotikatumme alkavat samoilla kirjaimilla. Entisten kotikaupunkiemme - jotka sijaitsevat n.120 km päässä toisistaan - viimeiset kirjaimet ovat samaat. Ikävä. Onneksi sain viestiyhteyden palautetuksi.

Vierailija
725/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on hieno tunteiden loppusijoituspaikka; on tosi terapeuttista kipata kaikki sanomatta jäävä edes jonnekin, ettei tarvitse pitää kaikkea ikuisesti sisällä. Itse olen jopa päässyt yli epätoivoisesta ihastuksesta ketjusta ammentamani vertaistuen avulla.

Tällä kertaa en ole epätoivoinen, enkä tarvitse tunteille kaatopaikkaa. Odotan. Kun kohtaamme taas, aion toimia.

Vierailija
726/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lähiaikoina katsonut seurassani surrealistisen lyhytelokuvan, jossa pääosissa olivat "pöytä" ja erilaiset kengät sekä näyttänyt tanssimuuvsseja, jotka yllättävyydessäään saivat minut lähes euforiseen tilaan, jolloin en tiennyt miten päin olisin (minkä varmasti havaitsit), olen sinulle kattavan meriselityksen velkaa. Saat sen joko kirjallisena (laita sähköpostia ei-työpostistasi, sillä tuskin sitä sinne haluat) tai suullisena, jos huomaat sitä pyytää, kun piakkoin näemme. Täytyy myöntää, etten ole sisällöstä itsekään vielä tietoinen, tämä vaatii prosessointia.

Vierailija
727/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön halaus ja suukko Ystävälleni! <3

Vierailija
728/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, tässä ketjussa kirjoittelu on ajanhukkaa. Useimmat kaivatut varmaankin haluaisivat vielä puhua, jos siihen ei aiemmin ole ollut rohkeutta tai mahdollisuutta. Täältä ei kuitenkaan apua saa, ainoastaan pään sekaisin. Elämä on valintoja, ja yksi valinta on sekin, päättääkö asiat oikeasti selvittää toisen kanssa, vai jättääkö itsensä kaipausketjun harhojen vangiksi. Ensimmäinen vaihtoehto kirpaisee kerran ja sitten alkaa helpottaa, toinen taas on elämän hukkaamista. 

Niin ja useampi täältä on kyllä jutellut tai yrittänyt jutella kaivattunsa kanssa, laihoin tuloksin.

Mun viesteihin on joskus vastattu kuvitellen, että muka tiedettäisiin kuka olen. Tuntui siltä kuin joku hieroisi ”salaa” etumustaan suhun ruuhkaisessa metrossa.

Ai, mulle taas tuli tosi kiva olo että vastattiiin, tulin hyvälle tuulelle pitkäksi aikaa, vaikka realistisesti tiedänkin ettei se voinut olla hän joka vastasi. 

Vierailija
729/16650 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heini päivätoiminnasta, ihanaa nähdä sinua ensi viikolla.Hersyvä naurusi on ihanaa kuultavaa.Mitkä ovat tunteesi minua kohtaan?

Vierailija
730/16650 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksathan sä vielä odottaa

Kun pikku tipusemme

kuoriutuu munastaan

Pala kerrallaan ja kokonaan

Vierailija
731/16650 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika kuusta taas kun vetovoimas on käsittämätön ja pakahdun ajatuksesta. Kuvittelen sun olevan mun elämäni rakkaus, ja jotain universumia suurempaa tunnetta meidän välillä.

No tän kolmen vuoden aikana olen oppinut sen helpottavan muutamassa päivässä. Luonto vaan koittaa vihjata, että meidän jälkikasvusta tulis upeita yksilöitä.

Vedän siis sisääni feromonies huumaavaa tuoksua tänne mäen päälle ja itseäni viihdyttäen yritän selviytyä tämänkin yli. Olet komein ja hauskin ja ehdottomasti miehekkäin tapaus, harmikseni toisen. Hymyillään silti taas kun tavataan =)

xoxoxo xxx

Vierailija
732/16650 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kaunis, lahjakas ja ihana. Minä olen onnellinen jokaisesta hetkestä kanssasi, vaikka emme olekaan yhdessä.

Vierailija
733/16650 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, kaipaan sua. Oot niin ihana, että elämä tuntuu aina paremmalta kun näen sut. Rakastan katsoa sun sinisen eri sävyissä tuikkivia silmiäsi. Näkisinpä sut tänäänkin, vaikka tiedän sen olevan mahdotonta. Rentoa lomaa sulle, ikävä tulee ❤

Vierailija
734/16650 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin puhua kanssasi mies. Mutta samalla se pelottaa minua. Sitten kaikki olisi oikeasti olemassa ja sanottu ääneen. Kaikki se, josta nyt vaikenemme, mutta jonka kuitenkin tiedämme olevan.

Miten sinä näet tilanteen?

Jos tämä on minulle, niin olen jo pitkään halunnut puhua kanssasi. On niin paljon tunteita, jotka haluaisin kertoa sinulle kahdestaan. Haluaisin myös tietää, mitä sinä tunnet minua kohtaan. Ne viestit, jotka lähetin sinulle muualla kuin täällä, olivat kovin muodollisia ja sinä vastasit niihin niin, että keskustelu ei silloin jatkunut. Ehkä vastasit, niin kuin vastasit, koska asioiden selvittäminen pelotti sinua. Viestien tavoitteena oli, että olisimme puhuneet asioista kahden kesken. Haluan siis todella puhua kanssasi. Jos lähetät minulle minkä vaan tervehdys-viestin, niin tiedän, että sinäkin haluat puhua kanssani ja että tämä viesti oli sinulta.

Vierailija
735/16650 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään ja jutellaan, sopii hyvin. 😊

Vierailija
736/16650 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää udella ja selvitellä, oliko noista viesteistä joku mulle. Ehkä oli, ehkä ei. Selvää on oikeastaan vain se, että joskus meidän olis hyvä vielä jutella tästä kaikesta muualla kuin täällä, ajan kanssa rauhassa, kaksin.

Miten tämän voisi toteuttaa? Onko sulla ideoita?

Vierailija
737/16650 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää udella ja selvitellä, oliko noista viesteistä joku mulle. Ehkä oli, ehkä ei. Selvää on oikeastaan vain se, että joskus meidän olis hyvä vielä jutella tästä kaikesta muualla kuin täällä, ajan kanssa rauhassa, kaksin.

Voidaan aluksi vaihtaa sp:t? 😏 

Vierailija
738/16650 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä mieltä olet? 😊

Vierailija
739/16650 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sotkeudu toisten viesteihin!

Vierailija
740/16650 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2018 soitti ja käski sun palata takaisin 90-luvulta.

Ketju on lukittu.