Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Tässä tunniste. Sinulla väriltään poikkeuksellisen harmaat silmät.
Pus pus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole samanlainen urheiluhullu kuin nykyinen kumppanini.
Leikitään, että kaivattu on varattu (kun en tosiaan tiedä varmaksi) niin mitä tarkoitat urheiluhullulla? Treenaan 5x viikossa ja yleensä lauantaisin katson Valioliigaa telkkarista. Enpä kovin montaa oman suosikkijoukkueen peliä ole missannut viimeisen 10 vuoden aikana.
Luulisi ainakin, että nykyajan videopelejä pelaaviin poikiin verrattuna joku intohimoinen penkkiurheilu olisi enemmänkin hyvä asia kuin huono. Siis jos kiinnostuksen kohteena on mies.
Siis millä tavalla penkkiurheilu olisi jotenkin parempi vaihtoehto kuin videopelien pelaaminen?
Kai sulla jokin peruste väitteellesi on?
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies, sinua haluaisin pusutella heti aamusta.
Antaa tulla vaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole samanlainen urheiluhullu kuin nykyinen kumppanini.
Leikitään, että kaivattu on varattu (kun en tosiaan tiedä varmaksi) niin mitä tarkoitat urheiluhullulla? Treenaan 5x viikossa ja yleensä lauantaisin katson Valioliigaa telkkarista. Enpä kovin montaa oman suosikkijoukkueen peliä ole missannut viimeisen 10 vuoden aikana.
Luulisi ainakin, että nykyajan videopelejä pelaaviin poikiin verrattuna joku intohimoinen penkkiurheilu olisi enemmänkin hyvä asia kuin huono. Siis jos kiinnostuksen kohteena on mies.
Siis millä tavalla penkkiurheilu olisi jotenkin parempi vaihtoehto kuin videopelien pelaaminen?
Kai sulla jokin peruste väitteellesi on?
Mikä on miehistä ja mikä ei, jokainen saa itse päättää. Yleisesti videopelit yhdistetään lapsiin. Kyllä mäkin aina joskus pelailen pelejä, mutta lähinnä nostalgian vuoksi. Kyllä mä olen joskus lukenut jostain kirjoituksen, jossa vaimo piti miestään seksikkäimmillään kun eläyty intohimoisesti urheilua katsoessa. Kyllä siinä ainakin enemmän testosteronia välittyy kuin jotain joystickiä rämpytellessä, nykyään sitten vielä pelataan netissä ja huudellaan mikrofoniin hulvattomia internet vitsejä: "Leeeroy Jenksin!!!"
Aiheuttaa myötähäpeää aikuiselta ihmiseltä. Mun mielipide vain.
Vierailija kirjoitti:
palsta on jostain syystä pullollaan a-ihmisiä O_o
olisipa minun kaivattuni täällä 😍
Vierailija kirjoitti:
On vaan sellainen tunne, että olisit tunnistanut itsesi mun viesteistä, enkä siksi oikein kehtaa enää kirjoittaa tänne. Luen kyllä ja kommentoinkin, harvemmin viisaita.
En ymmärrä miksi se olisi niin kamalaa jos tunnistaisi. Varsinkin jos tunteita on molemmilla? En jaksa. Ei varmaan minulle tämä. A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaan sellainen tunne, että olisit tunnistanut itsesi mun viesteistä, enkä siksi oikein kehtaa enää kirjoittaa tänne. Luen kyllä ja kommentoinkin, harvemmin viisaita.
En ymmärrä miksi se olisi niin kamalaa jos tunnistaisi. Varsinkin jos tunteita on molemmilla? En jaksa. Ei varmaan minulle tämä. A
Ei ollut, ei. Joskus on suoraa viivaa ja joskus vähän kähärämpää. Elämässä siis, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pus pus
No, moisku sullekin :)
Tekis mieli juosta karkuun. Pelkään että vielä sattuu, mut nyt oot siinä ja saat mun nauramaan ❤
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli juosta karkuun. Pelkään että vielä sattuu, mut nyt oot siinä ja saat mun nauramaan ❤
Juokse vaan, otan sut kiinni. Sitten hidastan tahtiasi, kunnes me molemmat tallustelemme hissukseen yhtämatkaa. Silloin ei ole enää kiire mihinkään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisipa minun kaivattuni täällä 😍
Saattaa olla, mutta oletko varma että kaipaa sua?
Tapaamme huomenna.. Odotan meidän yhteistä, romanttista iltaa kuunpimennystä seuraten meren rannan kallioilla.. Toiset treffit ja sydän täyttyy pikkuhiljaa romanttisista toiveista ja yhdessäolon haaveista..
Luulen että sä kaipaat mua, mä kaipaan sua myös.
Lähtisitkö mies kanssani paritanssikurssille?
Vierailija kirjoitti:
Latinorytmejä?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että sä kaipaat mua, mä kaipaan sua myös.
Enemmän kuin mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi A.
A-nimet taitaa olla aika yleisiä.
Jos järjestäisit meille romanttiset treffit mies, mitä tekisimme?
Vierailija kirjoitti:
En kovin mielelläni. Ei rytmitajua ja huono muisti. Tähänkö se kaatuisi?