Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
6901/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun katseesi vie jalat altani. En ole koskaan nähnyt kauniimpia silmiä enkä intensiivisempää katsetta.

Vierailija
6902/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, sinua haluaisin pusutella heti aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6903/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun katseesi vie jalat altani. En ole koskaan nähnyt kauniimpia silmiä enkä intensiivisempää katsetta.

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
6904/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllösi kirjoitti:

Hyvää huomenta Sinä Mies joka Toit elämääni valon. Rakastan rakastan rakastan sinua! En millään malttaisi odottaa näkemistäsi. Todella toivon, että kahden sijasta on yksi. Sillä minun puoleltani se on mahdollista. Minä uskalsin kylmään veteen sukeltaa.

Mielenkiinto heräsi mutta nimimerkki ei kyllä soita mitään kelloja. Pitäisikö?

Vierailija
6905/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä kohtasin sut? Siitä asti, kun tavattiin reilu vuosi sitten, olet ollut mielessäni päivittäin. En vaan saa sua mielestäni pois. Onkohan mulla joku pakkomielle suhun vai onko ihastuminen tällaista kaikilla muillakin? En voi keskittyä paljon mihinkään, koska valtaat mieleni. :(

Vierailija
6906/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Miehelle - yhdelle tietylle miehelle, joka ei ole tällä palstalla ;)

Vierailija
6907/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllösi kirjoitti:

Uusia taitoja oppii, kun uskaltaa luottaa siihen, että vesi kantaa. Ihan pari päivää sitten sukelsin, vaikka pelotti kamalasti. Lukko aukesi.

Kuinka moni tietää ja millaisia reaktioita?

Vierailija
6908/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

P:lle? T:lle? K:lle? Kenelle?

Vierailija
6909/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

KTS. edellinen vastaukseni. Siinä kaikki, mitä sinun(kaan) tarvitsee tietää :D

Vierailija
6910/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Ärsyttää lukea kun pitää väkisin yrittää tunnistella noista viesteistä sitä kohdetta. Ja oma nimi alkaa yhdellä noista ehdottamistasi kirjaimista, 2x ärsytys.

Nauti viestistä jos tuntuu että se voisi sopia sinuun?

Vierailija
6911/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä kohtasin sut? Siitä asti, kun tavattiin reilu vuosi sitten, olet ollut mielessäni päivittäin. En vaan saa sua mielestäni pois. Onkohan mulla joku pakkomielle suhun vai onko ihastuminen tällaista kaikilla muillakin? En voi keskittyä paljon mihinkään, koska valtaat mieleni. :(

On just tällaista. Ainakin mulla. Reilu vuosi kärvistelty. En pysty keskittymään mihinkään kunnolla vaikka kaikkeni yritän. En mä tiedä auttaako muu kun koittaa täyttää elämänsä kaikella ja hyväksyä et tää on nyt tätä paskaa.

Mä olen tavallaan tunnustanut miehelle tunteeni, hän oli ensin mukana mut otti sitten hatkat. En ole kuullut pihaustakaan. Täytyy myöntää että olen vähän pettynyt. Itse aloitti tän koko show’n kummiskin. Eikä se tunteiden tunnustaminen tässä tapauksessa auttanut. Nolottaa ihan sairaasti ja tekisi mieli perua koko homma mutta eihän sitä voi. Luojan kiitos en ole nähnyt häntä. Mitä lie teen jos törmään? Lähden pois? Esitän etten näe tai ettei tunnu missään? Joku näistä.

Vierailija
6912/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Ärsyttää lukea kun pitää väkisin yrittää tunnistella noista viesteistä sitä kohdetta. Ja oma nimi alkaa yhdellä noista ehdottamistasi kirjaimista, 2x ärsytys.

Nauti viestistä jos tuntuu että se voisi sopia sinuun?

Ja se on huvittavaa, että vaikka sanoin tuossa yhdessä kommentissa, että kaipaamani henkilö ei ole tällä palstalla eikä siis taatusti lue näitä juttuja, silti koitetaan sovitella joko itseensä tai johonkin ketjussa kirjoittelevaan :D  Mutta kai se on inhimillistä :) Ei, hän ei ole P, ei T eikä K.

Vierailija
6913/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Jahas...kaipaamasi mies ei siis osaa suomea, joten varmuudella ei tällä palstalla oleile. Ihan sivusta vaan kommentoin.

Vierailija
6914/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Jahas...kaipaamasi mies ei siis osaa suomea, joten varmuudella ei tällä palstalla oleile. Ihan sivusta vaan kommentoin.

Mikä mahtava päättelykyky - metsään komiasti meni :D Kyllä hän osaa suomea, on suomalainen, Suomessa syntynyt - hän vaan ei harrasta näillä hoodeilla roikkumista, sen tiedän ihan varmuudella. Ja ihan kuriositeettina, jos hän ei osaisikaan suomea tai olisi suomalainen tai edes Suomessa, niin mitä sitten?

Vierailija
6915/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä joku aika sitten heräsin aina aamuisin epäuskoisena tunteistani ja kaipailu vahvistui päivän aikana. Nykyään tiedän heti aamuisinkin mitä tunnen ja haluan. En muista nähneeni sinusta unta, mutta en muista ylipäänsä nähneeni muutamaan kuukauteen unia. Aivot ilmeisesti vaativat lepoa tai nukun sikeämmin kuin ennen.

Vierailija
6916/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin suppean piirin tieto, pitää vähän sulatella uutta taitoa, mutta tänään lähimmille pieni supatus asiasta. Syvä, tyytyväinen huokaus! Oppi se viimeinkin. :D :D

Vierailija
6917/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että meillä olis ihanaa ja onnellista yhdessä. Haluaisin olla sulle ihana. Oon villi ja energinen, mutta sun syliin voisin viimein rauhoittua. Hengailtais viikonloppuisin kotona koska olis hyvä olla vain niin, taikka lähdettäis vaikka vaeltamaan. Ihan mitä vaan kun saisin sun kanssa olla 💗

Vierailija
6918/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on näkynyt ulos väsynyt, ärtynyt, kimmastuva, epävakaa, stressaantunut, vinkastanut minä. Nyt sinä tapaat onnellisen, nauravaisen, höpsöttelevän, vapautuneen ja rakastuneen. Se olen minä. ❤

Vierailija
6919/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Rakastan ja kaipaan sinua niin paljon. Olet mielessäni aamusta asti, mitä teenkin. Hyvää yötä. Olisitpa vieressäni. Suutelisimme niin pitkään.

Haluaisin suudella hänen kanssaan. Se voisi hetken helpottaa tätä ikävää jota tunnen koko ajan.

Vierailija
6920/16650 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko laittaa facessa viestin? Ihan arkisen.

Ketju on lukittu.