Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Rakas. Olet niin rakas minulle. Tämä ikävä raastaa sydäntä. Haluaisin vain painautua syliisi. On ihan kamala olo. Miljoona halausta ja suudelmaa sinulle. Hyvää yötä ja kauniita unia.
Rakas. Rakastan ja kaipaan sinua niin paljon. Olet mielessäni aamusta asti, mitä teenkin. Hyvää yötä. Olisitpa vieressäni. Suutelisimme niin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Muistutat mies hiukan isääni. En lähde arvuuttelemaan ihastuinko sinuun alunperin alitajuisesti siksi. Jotkut naiset etsivät tiedostamattaan saman tyyppistä miestä kuin isänsä, toiset taas vastakohtaa.
Muistutankohan minä äitiäsi..?
Hiustenväriä lukuunottamatta, kyllä. Olen pohtinut samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutat mies hiukan isääni. En lähde arvuuttelemaan ihastuinko sinuun alunperin alitajuisesti siksi. Jotkut naiset etsivät tiedostamattaan saman tyyppistä miestä kuin isänsä, toiset taas vastakohtaa.
Onko samaa siis ulkonäössä vai luonteessa?
Rakastan sinua. Ihan hullun paljon rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun sanot, muistutat kyllä hyvin paljon äitiäni.
Tää on jotenkin herttaista ja jotenkin vähän auts. (sivusta)
Niin, erittäin epäseksikästä. Veikkaan, että joku asperger joka ei ehkä ymmärrä täysin miten toinen ottaa tuollaiset sanat.
Mitä pahaa noissa sanoissa sitten on? Muistuttaminen on eri asia kuin täysin identtisenä oleminen. Voi esim. muistuttaa luonteenpiirteiltä, ei ulkonäöltä. Ja kyllä, olen as-nainen.
Nyt puhutaankin sanoista. Eiköhän "muistutat hyvin paljon äitiäni" ole naisien turnoff listalla aika korkealla. Äiti nyt vaan on miehelle epäseksikkäin olento, vaikka jonkun Freudin teorian mukaan pojan ensimmäiset seksuaaliset ajatukset liittyisivät äitiin.
Mutta hyvä, että nyt keskustellaan anonyymisti netissä niin jotkut saa harjoitusta.
Ei se mun mielestä totaalinen turn-off ole, koska tiedän, että moni haluaa äitiään muistuttavan puolison. Ja mielenkiinnolla tapaisin sitten tämän äidin, jotta näkisin, muistutanko oikeasti häntä.
Nainen, äitini kuoli jo kauan sitten. Mutta kuten sanoin, saatat muistuttaa häntä hyvinkin. Hiuksesi tosin ovat vaaleat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko samaa siis ulkonäössä vai luonteessa?
Olen nähnyt valokuvia äidistäni, ja muistaakseni äitini oli rauhallinen, valoisa ja analyyttinen immeinen, hieman kuten olen (omasta mielestäni) itsekin.
Hyvää yötä ja kauniita unia, Modesty.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali vaalealle vihersilmäkaunottarelle, elämäni naiselle. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Entisten kotikaupunkiemme tanskalaisten ystävyyskaupunkien välimatka on linnuntietä 89km. Hyvää yötä og sov godt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole huomannut juuri mitään yhtäläisyyksiä miesmaussani ja isässäni, mutta molemmissa isoisissä ja lastenhoitajassa sen sijaan paljonkin.
Mutta olinkin lapsuudessani saman verran tai jopa enemmän isoisien ja lastenhoitajamme kanssa, kuin isäni.Hiljattain tehtiin tutkimus, jonka mukaan miehiä viehättävät siskonsa piirteitä omaavat naiset kun taas naisilla päinvastoin.
Miehille näytettiin kuvia naisista ja sen jälkeen kuvia naisista, joiden piirteisiin oli laitettu 50% heidän siskonsa piirteitä - ja sama tehtiin naisille veljen piirteiden kanssa.
Miehet kokivat siskonsa piirteitä omaavat selvästi viehättävämpinä, kun taas naiset kokivat veljensä piirteitä omaavat naiset epäviehättävinä.En kyllä ymmärrä, mitä ällöttävää tai turn-offaavaa siinä on, jos jonkun ihastus muistuttaa hänen äitiään/isäänsä.
Vähän sairas mieli, jos assosioi tuon heti johonkin seksuaalisiin asioihin perheenjäsenensä kanssa.Ihmismieli on vaan sellainen, että pelkkä epäilys omasta "sairaudestaan" vaikuttaa paljon. Seinfeldin jossain jaksossa yksi deittaili parasta kaveriaan muistuttavaa naista. Eihän siinä lopulta hyvin käynyt kun alkoi epäilemään, että alitajuisesti haluaisi panna parasta kaveriaan.
Vähän menee aiheen ohitse, mutta aika paljon siis joku yksittäinen sivukommenttikin voi vaikuttaa.
Niin, ilmeisesti jotkut ihmiset näkevät tuollaisissa yhdennäköisyyksissä jotain sairasta.
Veljeni alkoi seurustelemaan ja utelin tietysti puhelimessa, että no, millainen se nainen on.
Vastaus kuului: ”no aika sellanen ku sä, viihdyt sen kanssa varmasti” ja mulle tuo lause (”aika sellainen ku sä”) oli vaan positiivinen asia, ei mikään hyi ällö-juttu enkä ajatellut sitä yhtään seksuaalisena.
Tästä keskustelusta tuli eka kertaa ikinä edes mieleen, että jaa, näköjään tuonKIN asian voi seksualisoida.Lisään muuten vielä, että en itse tarkoittanut (vain) ulkonäköpiirteitä kun kirjoitin, ettei miesmakuni ja isäni ole juurikaan samanlaisia, kun taas isoisissä ja lastenhoitajassa paljonkin.
Heissäkin silti suurinosa samankaltaisuudesta miesmakuni kanssa on luonne- ja olemusasioita, ei ulkoisia piirteitä.
Vaikka on niitäkin jonkin verran.Hyvää pohdintaa. Itse olen ehkä vähän neuroottinen ihmistyyppi ja sorrun ylianalysoimaan asioita. Siinä on hyviä ja huonoja puolia. No, ainakaan ihan helposti en loukkaa ketään sanallisesti haluamattani kun ulostulo on niin tarkkaan mietittyä. :D
Et loukkaisi minua jos olisit spontaani ja tekisit jotain vähemmän harkittua. Kunhan vain olisit itsesi, viimeaikoina olet vähän sitä tainnutkin olla!
Osuu kyllä. Tekisi mieli alkaa ylianalysoimaan, että voiko joku tunnistaa kirjoitustyylistä kaikki viestit, mutta ehkä ei viitsi lähtee sille tielle.. :D
Jotkut huomaa ihastumisen tai kiinnostuksen muista ihmisistä. Ketä se lopulta kiinnostaa kuka kiinnostuu kenestä?
Täällä viestin lukeminen on neulan hakemista heiniköstä. Ei näistä itseäänkään tunnista ja yhteen viestiin vastaa useampi ihminen.
Jokainen on kuitenkin oman elämänsä herra ja metsä vastaa.. Jos ei ota yhteyttä, mitään ei tapahdu. Silti on ihastunut ja "muut näkee".
Lopulta muut näkee vain mitä niiden antaa nähdä. Eikä ihastuminen ole paha asia.
Kunpa voisin kertoa sinulle miten paljon rakastan sinua, edes sen että rakastan sinua. Tämä on rakkautta.
Hyvää yötä toinen A 💋 Saisinpa taas toivottaa sinulle irl hyvää yötä.
Hyvää huomenta Sinä Mies joka Toit elämääni valon. Rakastan rakastan rakastan sinua! En millään malttaisi odottaa näkemistäsi. Todella toivon, että kahden sijasta on yksi. Sillä minun puoleltani se on mahdollista. Minä uskalsin kylmään veteen sukeltaa.
Kun mä palaan, sä olet muuttanut pois.
Ehkä joku kaunis päivä nähdään vielä. Yli tuhat päivää ihan järjetöntä ihastusta. Aamulla ekana ja illalla vikana.
Ethän unohda mua.
Miehelle vihreissä tennareissa.
Pöllösi kirjoitti:
Hyvää huomenta Sinä Mies joka Toit elämääni valon. Rakastan rakastan rakastan sinua! En millään malttaisi odottaa näkemistäsi. Todella toivon, että kahden sijasta on yksi. Sillä minun puoleltani se on mahdollista. Minä uskalsin kylmään veteen sukeltaa.
Mitä on tapahtunut? Koska?
Lähimaasto on paras vaihtoehto. Ei heti tarvitse lentää pois. Kaunista on. Mitä sitä unohtamaan! Nythän on vasta uusi aamu.
Naiselle
Uusia taitoja oppii, kun uskaltaa luottaa siihen, että vesi kantaa. Ihan pari päivää sitten sukelsin, vaikka pelotti kamalasti. Lukko aukesi.
P-mies, alahan tulla takaisin jo. Hitonmoinen ikävä sua ja sun juttujasi.