Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
6321/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot inhottava pillunvonkaaja

Ja sä inhottava pihtari.

anteeks mitä??? Ollaan harrastettu seksii tai vastaavaa hipelöintii lähes joka kerta kun oot ollut mun luona.

No se on useimmiten ollut yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
6322/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan pakko jankuttaa tässä ketjussa ihan kaikesta?! Teillä lähtee aina lapasesta kaikki jutut. Nyt täällä puhutaan jo juutalaisten kohtalosta. Aiheesta on tärkeää keskustella, mutta ei se liity tähän ketjuun millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6323/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että A kaipaisi minua. Oletko täällä?

Täällä yksi kaipaava A. Oletko nainen vai mies ja kaipaatko naista vai miestä?

Vierailija
6324/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alettiin kiusata sun takiasi, siksi vetäydyin takaisin kuoreeni ja jäädytin tunteeni sua kohtaan.

Syyllistät häntä? Ja haluat vielä sääliä? Sinua kohdellaan juuri siten kun sallit.

Et vaikuta yhtään itsevarmalta.

Pakko sivusta sanoa, että haista home! Syyllistät kiusattua.

Sivusta pakko sanoa, että se on silti totta.

Ai oliko esim. juutalaisilla mahdollisuus vaikuttaa kohtaloonsa?

Kiusaaminen = kansanmurhat, niinpä niin

Vierailija
6325/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan pakko jankuttaa tässä ketjussa ihan kaikesta?! Teillä lähtee aina lapasesta kaikki jutut. Nyt täällä puhutaan jo juutalaisten kohtalosta. Aiheesta on tärkeää keskustella, mutta ei se liity tähän ketjuun millään tavalla.

Ja sä et ymmärtänyt miksi juutalaisten kohtalo nostettiin tässä ketjussa esiin. Aiheesta ei siis ole tarkoituskaan alkaa keskustelemaan. Kannattaa lukea ne viesit ennen kuin kommentoi.

Vierailija
6326/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alettiin kiusata sun takiasi, siksi vetäydyin takaisin kuoreeni ja jäädytin tunteeni sua kohtaan.

Syyllistät häntä? Ja haluat vielä sääliä? Sinua kohdellaan juuri siten kun sallit.

"Sinua kohdellaan juuri siten kun sallit."

Vierailija
6327/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti. Sain orgasmin pelkästään kun haaveilin susta kanssani. Jokohan tämä on merkki että mun pitää saada tämä juttu etenemään?

Vierailija
6328/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä on varmasti paljon ujoja ihmisiä, aikuisiakin (päätellen sitä että kirjoitatte tunteistanne täällä), niin ajattelinpa kertoa teille erään asian, jonka sisäistämiseen meni itsellä ihastuneena vuosia. Nimittäin jos teidän ihastus hymyilee innokkaasti teille nähdessään ja käyttäytyy teidän seurassa erikoisesti, niin se ei välttämättä suinkaan tarkoita sitä että se on ihastunut myös teihin, vaan että sitä huvittaa te ja teidän ujous/ihastuminen yms. Itse ihastuneena on nimittäin sokea ja kuvittelee helposti että se toinenkin on ihastunut ja näkee tilanteet yltiöpositiivisin silmin. Vasta kun ihastuminen on kadonnut, niin järki palaa päähän ja kykenee näkemään asian ilman niitä vaaleanpunaisia laseja realistisesti, siten miten se toinen on nähnyt koko ajan.

Vierailija
6329/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tullut pari kertaa putkeen niin kylmää kyytiä ihastukselta, että kai se on luovutettava. Eihän parista kerrasta muodostu vielä kuviota, mutta kun näkemisten välissä on noin viikko niin ei voi enää syyttää huonosta päivästäkään. En vaan ymmärrä miten voi heitellä noin suuresti käyttäytyminen, että nykyään kun näkee niin kääntää tarkoituksella päätään pois päin, vaikka hyvin näin että oli huomannut. Piti vielä antaa tänään numero (olin etukäteen tehnyt kortin) ja ostaa nimipäiväkukat mutta näytti niin vittuuntuneelta niin jätin suosiolla antamatta :D

No, eilen sain joltain nuorelta naiselta numeron. En kyllä meinaa ottaa yhteyttä kun on elämäni uuvuttavin ihastuminen "takana", mutta ainakaan ulkomuodosta se ei jäänyt kiinni. Täytyy miettiä parin viikon päästä jos ottaisi yhteyttä ihan sen takiakin, että antamalla numeronsa pelasti itsetuntoni. Muuten voisin olla aika hajalla.

Viesti nyt ei ole terveisiä kenellekään, kunhan yritän pukea tätä omaa fiilistä sanoiksi. Surullinen olen totta kai, mutta turhaa jäädä roikkumaan jonkun perään jolla on ihan selvästi jotain sinua vastaan. Ei pitäisi olla mitään vastaan, joten luulen että on huomannut että olen ihastunut ja siksi ottanut kylmän asenteen. Eiköhän tästä joskus selviä... :) Harmittaa, ettei ollut rohkeutta lähestyä aikaisemmin kun tuntui että olisi molemminpuolisia tunteita, ja sitten kun olin vihdoinkin valmis niin oli jo liian myöhäistä. Déjà-vu. On tapahtunut kerran aikaisemmin ihan sama ja samalla tavalla, vaikka ei ihan näin vahva ihastuminen ollutkaan että pitää jonnekin nettiin kirjoittaa. Naisille puhuminen on suht helppoa, mutta ne (2kpl elämäni aikana) jotka ovat saaneet pulssin nousemaan kattoon ovat vaikuttaneet myös todella ihastuneilta ja silloin alan jostain syystä pelkäämään.

Rupesitko leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa, menitkö samassa tilassa flirttailemaan toiselle naiselle, tanssimaan hitaita jonkun kaa, loukkasitko sanoillasi tai teoillasi, teitkö jotain typerää tai sellaista mitä olisi pitänyt tehdä tai olla tekemättä, mistä tuo kylmä kyyti voisi johtua?

En tietääkseni. Kerran nähnyt naispuolisen kaverin kanssa asioilla, mutta ei meillä ole mitään eli ei ainakaan käsistä olla pidelty. Baarissa en ole montaa kertaa kesän aikana käynyt, mutta kyllä mä siellä varmaan jotain olen tanssittanut. Tuskin on ollut paikalla. En mä ole pystynyt jostain syystä ajattelemaan toisia naisia kesän aikana vaikka aika suoria ehdotuksiakin olen saanut. Eli sellainen kesä.

Voihan se toki olla, että on myös itse niin ihastunut että esittää kylmää. Mutta suoraan sanottuna itse joudun nyt ottamaan tuon sellaisena että on huomannut ihastumiseni ja se ahdistaa häntä. Yritän vältellä jatkossa, koska on viimeisiä ihmisiä joille haluan mitään negatiivisia olotiloja.

Jospa toi sun ihastuksesi on ajatellut että sä olet kiinnostunut siitä naispuolisesta kaveristasi, jonka kanssa olit asioilla ja sitä nyt sitte haluut ja jahtaat, ajattelee että siinä oli sitten se stoori.

Miten hyvin tai huonosti sä olet ilmaisut sille sun ihastuksellesi että se on sun ihastuksesi ja että sä oot siihen ihastunut?

Ensimmäiseen en nyt ala vastata mitään. Toiseen, että varmaan vähän huonosti olen näyttänyt ihastukseni, koska olen aika ystävällinen kaikille muillekin. Nythän sen olisin halunnut osoittaa. Mutta ei tästä enempää. Liikaa vastaillut jo kysymyksiin. Aikaisemmalle motiivin huutelijalle virtuaalinen keskisormi.

HYI miten ala-arvoista jotain vituaalikeskisormia rueta näyttämään. Harjoittele käyttäytymään!

Harjoittele käyttäytymistä / Opettele käyttäytymään.

Ja opettele, kiltti, suomen kielen rektiot.

Vierailija
6330/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaa tänne vaikkapa 'Anna', reilut 40 000 naista saattaa huutaa hep. o_O

Vierailija
6331/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että A kaipaisi minua. Oletko täällä?

Täällä yksi kaipaava A. Oletko nainen vai mies ja kaipaatko naista vai miestä?

Nainen kaipaa miestä

Vierailija
6332/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin fucked up logiikka? Toisaalta tuo on aivan stereotypinen keskustelupalstalogiikka, oletetaan ja vedotaan heti johonkin ääripäähän joka ei oikeastaan edes liity aiheeseen.

Etkö itse ymmärrä, että kyse oli ihmissuhteista eikä mistään kansanmurhista, sodista, raiskauksista, pahoinpitelyistä, murhista ym.?

Arkiset tilanteet vs. poikkeustila kuten sota....

Vierailija
6333/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Sinua kaipaan, lailla tuulen huokaavan, silmäs sun mielessäni nään. Muistojeni valtaan jään. Voi kun sua suudella mä saisin, kaikkeni antaisin, sua koko sydämestäni mä rakastaisin. Hyvää yötä, rakas.

Vierailija
6334/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla olen huomannut, että minun on parempi olla, kun ei nähdä. Tuntuu nimittäin kidutukselta olla seurassasi tietäen, ettei voida koskaan viettää elämää yhdessä enkä voi kertoa, miten tärkeä olet minulle.

Tyydyn tähän keskinkertaiseen elämääni, johon et pian enää kuulu. En minä sinua kuitenkaan ikinä unohda vaan tulen aina ajattelemaan sinua lämmöllä, etenkin näin iltaisin.

Vierailija
6335/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti. Sain orgasmin pelkästään kun haaveilin susta kanssani. Jokohan tämä on merkki että mun pitää saada tämä juttu etenemään?

No kyllä oikeasti, tuo on jos mikä selvä merkki. Nyt otat häneen pian yhteyttä ja sovit treffit. Vielä on kesää jäljellä, kuumia öitä jne.

Vierailija
6336/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin fucked up logiikka? Toisaalta tuo on aivan stereotypinen keskustelupalstalogiikka, oletetaan ja vedotaan heti johonkin ääripäähän joka ei oikeastaan edes liity aiheeseen.

Etkö itse ymmärrä, että kyse oli ihmissuhteista eikä mistään kansanmurhista, sodista, raiskauksista, pahoinpitelyistä, murhista ym.?

Voi kulta pieni. Se kiusattu alakouluikäinen lapsi tai työpaikalla kiusattu muista poikkeava yksilö ei voi pysäyttää kiusaajiaan, ei mitenkään. joten tuo "sinua kohdellaan juuri siten kun sallit" on täyttä paskaa. Tajuat sen itsekin, koska hiillyit niin paljon esiin nostamastani ääripäästä.

Vierailija
6337/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselleni, ihanalle, mieheltä pohjoisesta puoli pilvisestä kaupungista, 24 astetta, eteläisempään kaupunkiin, selkeää, 22 astetta. Eilen en saattanut viestiä teknisen ongelman vuoksi. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on yhtä monta kirjainta ja tavua. Olemme kumpikin esikoisia ja olen syntynyt nimipäivänäni. Hyvää yötä.

Vierailija
6338/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta pieni. Se kiusattu alakouluikäinen lapsi tai työpaikalla kiusattu muista poikkeava yksilö ei voi pysäyttää kiusaajiaan, ei mitenkään. joten tuo "sinua kohdellaan juuri siten kun sallit" on täyttä paskaa. Tajuat sen itsekin, koska hiillyit niin paljon esiin nostamastani ääripäästä.

Ei vaan en voi käsittää, miten kenenkään aivot saa vedettyä juutalaiskortin tällaiseen keskusteluun.:D

Keskustelu päättyy osaltani tähän, älä vain sinä kasvata lapsestasi uhria!

Surkein lahja minkä vanhempi voi lapselleen antaa; passiivinen, uhriutuva ja väärällä tavalla herkkä luonne.

Vierailija
6339/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin älykkäitä ihmisiä.

Vierailija
6340/16650 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeni särkyy aina kun tajuan etten voi jakaa elämääni kanssasi. Hyvää yötä rakas, ikävä sinun luoksesi. Saisinpa jakaa tämän yön kanssasi.

Ketju on lukittu.