Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa tietäisit kuinka monet pakit olet saanut aikaan vain olemalla olemassa. Sulle on varattu mun ainoa joo, Tolkien.
No voisitko sitten antaa mulle mahdollisuuden sanoa joo?
Yks toinen Tolkien, hänellä oli jo.
Niin oli mullakin, mutta mua pelotti sanoa joo ja en sitten sanonut. Ja sitten kaikki meni, hän katosi.
Voi sua :) Kerro jotain hänestä joka katosi.
Sellainen tummasilmäinen miespuolinen henkilö. Yksi niistä harvoista ihmisistä, joista koskaan olen pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa tietäisit kuinka monet pakit olet saanut aikaan vain olemalla olemassa. Sulle on varattu mun ainoa joo, Tolkien.
No voisitko sitten antaa mulle mahdollisuuden sanoa joo?
Yks toinen Tolkien, hänellä oli jo.
Niin oli mullakin, mutta mua pelotti sanoa joo ja en sitten sanonut. Ja sitten kaikki meni, hän katosi.
Voi sua :) Kerro jotain hänestä joka katosi.
Sellainen tummasilmäinen miespuolinen henkilö. Yksi niistä harvoista ihmisistä, joista koskaan olen pitänyt.
Olen pahoillani, mun Tolkien on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri, kaipaan sua. Tavataakohan me enää koskaan? t: J
No toivottavasti tapaatte, minua hän ei huoli :)
Tuskin muakaan. Mulla oli jo "mahdollisuuteni". t: J
Missä sinä ja hän olette tavanneet ekan kerran?
Koulussa.
Miehelle kirjoitti:
Rakas, tule jo halaamaan mua.
Jos niin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mua alettiin kiusata sun takiasi, siksi vetäydyin takaisin kuoreeni ja jäädytin tunteeni sua kohtaan.
Syyllistät häntä? Ja haluat vielä sääliä? Sinua kohdellaan juuri siten kun sallit.
Et vaikuta yhtään itsevarmalta.
Mä en oikein tiedä, minkä väriset silmät sulla on. Ne ei ole siniset, ei ruskeat, mutta ehkä vihertävät? Sellaiset meripihkanväriset? Ainakin ne on tosi lempeät, ystävälliset ja vilpittömät - kaikki sun ajatukset ja fiilikset näkyy sun silmistä.
Saispa niihin pian taas jäädä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alettiin kiusata sun takiasi, siksi vetäydyin takaisin kuoreeni ja jäädytin tunteeni sua kohtaan.
Syyllistät häntä? Ja haluat vielä sääliä? Sinua kohdellaan juuri siten kun sallit.
Niin ja psykologiaa opiskelemattaki tietää et tollane vaa laittaa haluumaan enemmä. :D
Veikkaan et kyseessä on joku max 20v tinder tytsy :)
Jos tosissaan välittää ja haluaa, ei anna minkään kiusaamisen vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sivusta sanoa, että haista home! Syyllistät kiusattua.
Ikävä tuikkivia silmiäsi, Modesty.
Hyvää yötä ja lystikkäitä unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta yhtään itsevarmalta.Pakko sivusta sanoa, että haista home! Syyllistät kiusattua.
Sivusta pakko sanoa, että se on silti totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot inhottava pillunvonkaaja
Ja sä inhottava pihtari.
anteeks mitä??? Ollaan harrastettu seksii tai vastaavaa hipelöintii lähes joka kerta kun oot ollut mun luona.
Hyvää yötä, rakas. On aika mennä nukkumaan. Olen taas ikävöinyt sinua koko päivän. Sinulla on kauniit kädet ja mietin, miltä tuntuisi pitää kättäsi kädessäni tai miltä kosketuksesi tuntuisi. Varmasti ihanalta. Halauksia sinulle.
Sunnuntaina nähdään. Apua. Minä hymyilen varmaan koko loppuelämäni. Kohta nähdään ihana mies!
Toivoisin, että A kaipaisi minua. Oletko täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nähdään sattumalta joskus 10-20 vuoden päästä.
Ai sillon, kun kaikki mahdollisuudet on jo menny? Mä toivon, että tiemme kohtaisi tulevana syksynä.
Joo silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta yhtään itsevarmalta.Pakko sivusta sanoa, että haista home! Syyllistät kiusattua.
Sivusta pakko sanoa, että se on silti totta.
Ai oliko esim. juutalaisilla mahdollisuus vaikuttaa kohtaloonsa?
Vierailija kirjoitti:
Täälä A kaipaa erästä ihanaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälä A kaipaa erästä ihanaa miestä.
Mä oon nainen ja kaipaan A-miestä
Missä sinä ja hän olette tavanneet ekan kerran?