Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Kaipaan sinua mieheni. Olen niin kateellinen niille, jotka matkustavat yhdessä, niille, jotka unelmoivat ja menevät yhdessä unelmia kohti. Niille, jotka rakastavat.
Juha mä olen rakastunut suhun.
Niin hukkaan menee nekin tunteet.
Onkohan sulla miehesi kanssa vaikeaa? Olette ilmeisesti alkaneet olla yhdessä aika nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sulla miehesi kanssa vaikeaa? Olette ilmeisesti alkaneet olla yhdessä aika nuorena?
eäEi oltu enää niin nuoria kun tavattiin. Vaikeaa on, tunnen olevani niin yksin 😢
Vierailija kirjoitti:
Rakas.
Sinäkin.
Olet niin rakas. Ei minulla nyt muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olet niin rakas. Ei minulla nyt muuta.
Niin sinäkin olet rakas. Ikävä ollut taas koko päivän.
Rakas, tule jo halaamaan mua.
Olet idiootti ja niin olen minäkin emmekä näe enää koskaan. Niin lienee parempi koska mitähän siitäkin tulisi jos kaksi idioottia kohtaisi.
Petri, kaipaan sua. Tavataakohan me enää koskaan? t: J
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti ja niin olen minäkin emmekä näe enää koskaan. Niin lienee parempi koska mitähän siitäkin tulisi jos kaksi idioottia kohtaisi.
Helvetin tyhmiä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää ihmistä, joka nimittelee jo ekoilla treffeillä idiootksi. Sellaiseen tyyppiin en ole tottunut, enkä halua myöskään lasteni ikinä alkavan sellaisen ihmisen kanssa parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää ihmistä, joka nimittelee jo ekoilla treffeillä idiootksi. Sellaiseen tyyppiin en ole tottunut, enkä halua myöskään lasteni ikinä alkavan sellaisen ihmisen kanssa parisuhteeseen.
Joo, idiootiksi sopii nimitellä vasta kolmansilla treffeillä. Eiku.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan kohdalleni enää koskaan niin suurta rakkautta kuin sinä olet ollut. Tuskin. En vaan saa sanottua tätä sinulle.
Mikset et uskalla? Mitä sä venaat?
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa tietäisit kuinka monet pakit olet saanut aikaan vain olemalla olemassa. Sulle on varattu mun ainoa joo, Tolkien.
No voisitko sitten antaa mulle mahdollisuuden sanoa joo?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä, kyllä. Kyllä. Good talk.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkään yrittänyt unohtaa sinua, mutta mitä enemmän yritän, sitä enemmän sinua kaipaan. Olen siis ihan onneton tapaus. Toivottavasti sinä olet onnistunut minua paremmin?
Sama. Entä jos sä olit parasta, mitä mulle tulee ikinä tapahtumaan ja sekin on jo historiaa?
Vierailija kirjoitti:
Petri, kaipaan sua. Tavataakohan me enää koskaan? t: J
Ainiin, tää unohtu. 🍀
Naisena voin kertoa että ihastuminen tekee minusta ensialkuun jopa uhkarohkean, mutta on kovin katoavaista tuon sortin rohkeus. Sillä siihen ei tarvita kuin pieni epäilyksen siemen siitä että olen mahdollisesti tunteideni kanssa yksin, kun epävarmuus jo lyö maahan polvilleen niin ettei sieltä ilman kaivatun kättä nousta.