Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
5961/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla loppuu huomenna loma. Haaveilen, miten näkisin sinut töissä, vaikka eihän se ole mahdollista. Surettaa ajatella, jos en näe sinua töissä enää ikinä. Ikävä niitä hetkiä. Tietäisitpä, miten paljon olet merkinnyt minulle ja miten paljon voimaa olen saanut näkemisestäsi. Voisinpa joskus kertoa sen sinulle ääneen. Olet niin rakas.

Oletko nainen? Alkaako nimesi kerakkella vai ääntiöllä?

Olen nainen ja nimeni alkaa ääntiöllä.

Toivottavasti ei kuitenkaan A:lla.

Vierailija
5962/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla 5 pettymystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tullut tänäänkään. Odotin koko ajan, että kuulisin äänesi tai ilmestyisit yhtäkkiä siihen. Hymyilin ajatuksilleni, mutta nyt on taas sellainen haaveiden jälkeinen krapula. Tai ainakin laskuhumala. Ei pitäisi toivoa eikä odottaa, mutta en pysty lopettamaan, jos vain on yhtään aikaa ajatella.

Sori, ajattelin käydä siellä "vain" kuutena päivänä viikossa. Mutta sen yhden ja ainoan takia siellä niin useasti käyn.

Kävisitkin. Tietääkseni et ole käynyt kertaakaan. Et ainakaan silloin, kun minä olen. Taidan ruveta mököttämään.

Turhaan tosta alkaa mököttämään. Edes sukupuoli tule ilmi eikä mitään tunnisteita nimimerkkiä lukuunottamatta. :)

Enhän minä tälle kirjoittajalle mökötäkään, vaan sille kaivatulleni. Vastasin vaan niin kuin hänelle, niin kuin edellinenkin vastasi jollekin omalle kaivatulleen eikä aloittajalle, eli mulle. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5963/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei nähdä ehkä enää koskaan. Ainakin eräs pitää huolen ettei päästä edes katsekontaktiin, niin kuin ei päästy toissailtanakaan.

Vierailija
5964/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihana nähdä eräs taas pitkästä aikaa. Ja kyllä me nähdään, jos minusta riippuu. Haluaisin sanoa hänelle enemmän kuin tilanteessa voin, toivottavasti joskus tulee siihenkin tilaisuus. Jospa jossain vaiheessa voitaisiin nähdä muuallakin kuin siellä. 

Oletko J-mies?

Vierailija
5965/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei nähdä ehkä enää koskaan. Ainakin eräs pitää huolen ettei päästä edes katsekontaktiin, niin kuin ei päästy toissailtanakaan.

Kumppani vai esimies?

Vierailija
5966/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani vai esimies?

Ensimmäinen

Vierailija
5967/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla loppuu huomenna loma. Haaveilen, miten näkisin sinut töissä, vaikka eihän se ole mahdollista. Surettaa ajatella, jos en näe sinua töissä enää ikinä. Ikävä niitä hetkiä. Tietäisitpä, miten paljon olet merkinnyt minulle ja miten paljon voimaa olen saanut näkemisestäsi. Voisinpa joskus kertoa sen sinulle ääneen. Olet niin rakas.

Olisi ihana nähdä eräs taas pitkästä aikaa. Ja kyllä me nähdään, jos minusta riippuu. Haluaisin sanoa hänelle enemmän kuin tilanteessa voin, toivottavasti joskus tulee siihenkin tilaisuus. Jospa jossain vaiheessa voitaisiin nähdä muuallakin kuin siellä. 

Naiselle? Töissä? Baarissa?

Vierailija
5968/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hiljaisuus puhuu puolestaan :D

Vierailija
5969/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Olisipa ollut ihana päivä viettää yhdessä kanssasi. Sinun kauniit silmäsi ja syvä katseesi ovat tallentuneet minuun niin syvälle, että siellä ne ovat pysyneet, kuin olisin ne eilen nähnyt. Voisinpa helliä sinua nyt. Rakastan sinua. Hyvää yötä.

Vierailija
5970/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko J-mies?

J-P?

Vierailija
5971/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos A:n kaipaaja kirjoittaakin juuri näin ja toivookin muuta....

Vierailija
5972/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T kaipaan.

Vierailija
5973/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ketä sä tulet kaipaamaan lopun elämäsi. Hänen kanssaan olisit varmasti onnellinen.

Tilaisuutenne on tullut, siksi vetäydyn tästä nyt pois.

Vierailija
5974/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Olisipa ollut ihana päivä viettää yhdessä kanssasi. Sinun kauniit silmäsi ja syvä katseesi ovat tallentuneet minuun niin syvälle, että siellä ne ovat pysyneet, kuin olisin ne eilen nähnyt. Voisinpa helliä sinua nyt. Rakastan sinua. Hyvää yötä.

Voisitko olla hän, jota kaipaan? Onko viestisi miehelle vai naiselle? Hyvää yötä sinulle myös, rakastan sinua jos olet hän.

Vierailija
5975/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sanot vielä joskus että mä olin sittenkin oikeassa. Älä kysy mistä tiesin.

Vierailija
5976/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä eniten ihmettelen, että sinulta ei löydy munaa ja selkärankaa sanoa asioita suoraan (irl).

Vierailija
5977/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos A:n kaipaaja kirjoittaakin juuri näin ja toivookin muuta....

A ja E taitaa olla selvästi yleisimmät vokaalit nuorehkoilla naisilla?

Vierailija
5978/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko ihanalle nuorehkolle kaunottarelle mieheltä etäisyyksien päästä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Hyvää yötä rakas!

Vierailija
5979/16650 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole A:n kaipaaja. Enempää en kerro.

Tv. alkuperäinen

Vierailija
5980/16650 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään mutu tuntumalla. Oletetaan, ei tiedetä. Mutta silleen jos ei ole rohkeutta...

Ketju on lukittu.