Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa millainen on seksikäs nainen tai mies, onko kaivattusi seksikäs ja miten se näkyy?
Haluuko miehet vaan päästä jalkoväliin sanoessaan nuin? (Ei mene ihan tähän ketjuun, mut menkööt, on tääl erektioistakin ollut kirjoituksia.)
Jos olisi pakko nimetä muutama yksittäinen ominaisuus (vaikka kokonaisuus jne.), niin sellainen ehkä hieman omapäinenkin omantienkulkijuus. Lisäksi joillain on sellainen ääni, että oksat pois.
Nainen vai mies?
Kroatiaa toivon. Kumpaa sinä mies?
Vierailija kirjoitti:
Kroatiaa toivon. Kumpaa sinä mies?
Kroatiaa, vaikka ei haittaa jos Ranska voittaa. Näkisin kerrankin Hugon nostelevan pokaalia, vaikka mielummin tietty seurajoukkueessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa millainen on seksikäs nainen tai mies, onko kaivattusi seksikäs ja miten se näkyy?
Haluuko miehet vaan päästä jalkoväliin sanoessaan nuin? (Ei mene ihan tähän ketjuun, mut menkööt, on tääl erektioistakin ollut kirjoituksia.)
Jos olisi pakko nimetä muutama yksittäinen ominaisuus (vaikka kokonaisuus jne.), niin sellainen ehkä hieman omapäinenkin omantienkulkijuus. Lisäksi joillain on sellainen ääni, että oksat pois.
Nainen vai mies?
Minä nainen, hän mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei seksikkyyteen ole reseptiä, sillä esim. iällä, ulkonäöllä ja biologiaan pohjautuvalla tuoksulla ym. on niin suuri merkitys ettei mikään sinänsä viehättävä luonteenpiirre, ilmeet, eleet yms. tee kenestäkään automaattisesti seksikästä.
Itselläni siis näin.
Ja toki kaivattuni on seksikäskin.
En osaa sanoa mitä se mies mahdollisesti sinusta haluaa, kun en tiedä edes asiayhteyttä jossa seksikkääksi sinua sanoi ja miten sen sanoi jne.
Kaikella muulla on enemmän merkitystä kuin itse sanalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mies tullut tänään kanssani eräälle hiljaiselle rannalle viettämään päivää, jos olisin lähettänyt viestin ja pyytänyt? Työkaverille.
Oikein mielelläni. Harmi vain, että työkaverini ei viestittele vapaa-ajalla.
Minä EN JAKSA enää tätä kissa ja hiiri leikkiä! Lopeta se tavalla tai toisella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mies tullut tänään kanssani eräälle hiljaiselle rannalle viettämään päivää, jos olisin lähettänyt viestin ja pyytänyt? Työkaverille.
Oikein mielelläni. Harmi vain, että työkaverini ei viestittele vapaa-ajalla.
Pelkään, että kumppanisi suuttuisi.
Luulin että tykkäät minusta, mutta taisin erehtyä. Tuota puoltaa se että et oo vieläkään laittanut mulle yhtään viestiä, et alkanut seuraamaan somessa etkä edes katsonut yhtään mun tarinaa, vaikka ne on julkisia.
Tällä viikolla 5 pettymystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tullut tänäänkään. Odotin koko ajan, että kuulisin äänesi tai ilmestyisit yhtäkkiä siihen. Hymyilin ajatuksilleni, mutta nyt on taas sellainen haaveiden jälkeinen krapula. Tai ainakin laskuhumala. Ei pitäisi toivoa eikä odottaa, mutta en pysty lopettamaan, jos vain on yhtään aikaa ajatella.
Sori, ajattelin käydä siellä "vain" kuutena päivänä viikossa. Mutta sen yhden ja ainoan takia siellä niin useasti käyn.
Kävisitkin. Tietääkseni et ole käynyt kertaakaan. Et ainakaan silloin, kun minä olen. Taidan ruveta mököttämään.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla 5 pettymystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tullut tänäänkään. Odotin koko ajan, että kuulisin äänesi tai ilmestyisit yhtäkkiä siihen. Hymyilin ajatuksilleni, mutta nyt on taas sellainen haaveiden jälkeinen krapula. Tai ainakin laskuhumala. Ei pitäisi toivoa eikä odottaa, mutta en pysty lopettamaan, jos vain on yhtään aikaa ajatella.
Sori, ajattelin käydä siellä "vain" kuutena päivänä viikossa. Mutta sen yhden ja ainoan takia siellä niin useasti käyn.
Kävisitkin. Tietääkseni et ole käynyt kertaakaan. Et ainakaan silloin, kun minä olen. Taidan ruveta mököttämään.
Turhaan tosta alkaa mököttämään. Edes sukupuoli tule ilmi eikä mitään tunnisteita nimimerkkiä lukuunottamatta. :)
Huomenna on luvassa tukalaa 30 asteen hellettä tänne Helsingin keskustaan. Täytyypä muistaa avata ikkunat, että asunto vähän jäähtyisi. Työpäivän jälkeen on mukava tulla hyvin tuuletettuun ja raikkaseen kotiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tykkäät minusta, mutta taisin erehtyä. Tuota puoltaa se että et oo vieläkään laittanut mulle yhtään viestiä, et alkanut seuraamaan somessa etkä edes katsonut yhtään mun tarinaa, vaikka ne on julkisia.
Seuraan sua kyllä, mutten tiedä kuinka menetellä. Entä jos blokkaat mut?
Minulla loppuu huomenna loma. Haaveilen, miten näkisin sinut töissä, vaikka eihän se ole mahdollista. Surettaa ajatella, jos en näe sinua töissä enää ikinä. Ikävä niitä hetkiä. Tietäisitpä, miten paljon olet merkinnyt minulle ja miten paljon voimaa olen saanut näkemisestäsi. Voisinpa joskus kertoa sen sinulle ääneen. Olet niin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan sua kyllä, mutten tiedä kuinka menetellä. Entä jos blokkaat mut?
Miksi ihmeessä blokkaisin? Seuraisitpa oikeasti tai katsoisit edes muutaman tarinan, että huomasin että seuraat edes salaa. (Siksi muutaman, kun en läheskään aina muista katsoa kuka tarinoita on katsonut ) Nyt en saa mitään merkkiä siitä kiinnostaisko sua olla tekemisissä.
Kuinkahan moni täällä kirjottaa sulle🤔
Mä en voi olla ainoa kenen pään oot saanu ihan sekasin. Ja lomapartas on kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Minulla loppuu huomenna loma. Haaveilen, miten näkisin sinut töissä, vaikka eihän se ole mahdollista. Surettaa ajatella, jos en näe sinua töissä enää ikinä. Ikävä niitä hetkiä. Tietäisitpä, miten paljon olet merkinnyt minulle ja miten paljon voimaa olen saanut näkemisestäsi. Voisinpa joskus kertoa sen sinulle ääneen. Olet niin rakas.
Oletko nainen? Alkaako nimesi kerakkella vai ääntiöllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen? Alkaako nimesi kerakkella vai ääntiöllä?
Olen nainen ja nimeni alkaa ääntiöllä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana nähdä eräs taas pitkästä aikaa. Ja kyllä me nähdään, jos minusta riippuu. Haluaisin sanoa hänelle enemmän kuin tilanteessa voin, toivottavasti joskus tulee siihenkin tilaisuus. Jospa jossain vaiheessa voitaisiin nähdä muuallakin kuin siellä.
Halauksia rakkaalleni.
Tänään Kroatia voittaa. Olisitpa kanssani jännittämässä peliä.
Hyvää peli-iltaa, jos katsot kisoja!