Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
5581/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sä unohdit palauttaa mun sydämen. Mä tarviin sitä kun sä lähdet. Vai heititkö sen roskikseen?

Vierailija
5582/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voitkin olla niin rakas ja aina mielessä? Kertoisitko minulle sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5583/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sä unohdit palauttaa mun sydämen. Mä tarviin sitä kun sä lähdet. Vai heititkö sen roskikseen?

Oisiko sinulla lisää kliseitä? Tämä oli jo aika pohjalta, mutta jos vähän kaivaisit vielä?

Vierailija
5584/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisiko sinulla lisää kliseitä? Tämä oli jo aika pohjalta, mutta jos vähän kaivaisit vielä?

Itseasiassa tämä oli kyllä aika kirjaimellista kamaa :D

Vierailija
5585/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelit sydänkirurgin kanssa?

Vierailija
5586/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ankeuttaja täällä kulkee mollaamassa ihmisten kirjoituksia? Pitäsköhän sun selvitellä noita ongelmia asianomaisten kanssa eikä kiusata muita tällä palstalla johon sulla ei selkeästi ole mitään järkevää sanottavaa.

Vierailija
5587/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelit sydänkirurgin kanssa?

Vai roskakuskin?

Vierailija
5588/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ankeuttaja täällä kulkee mollaamassa ihmisten kirjoituksia? Pitäsköhän sun selvitellä noita ongelmia asianomaisten kanssa eikä kiusata muita tällä palstalla johon sulla ei selkeästi ole mitään järkevää sanottavaa.

Se on joku luonnevikainen dorka, josta kukaan ei ole kiinnostunut. Purkaa siksi vitutustaan täällä.

Vierailija
5589/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä kesästä, mutta ajatukseni siirtyivät jo syksyyn. Emme syksyllä ehkä enää näe siellä, missä aina näemme. En kestä ajatustakaan. Haaveilen, miten ihanaa olisi nauttia kanssasi syksyn kuulaista ilmoista ja luonnon väriloistosta. Syksyssä on jotain romanttista. Rakastan syksyä. Sinun kanssasi se olisi vielä parempaa. On niin ikävä.

Vierailija
5590/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö vielä joskus ihollesi?

Levoton o l o

Vierailija
5591/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen käyttää sanaa vammainen haukkumasanana...

Huoh. Voi teitä aspergereja jotka otatte kaiken kirjaimellisesti.

Olen aspergerin vastakohta.

Mulla on asperger ja oon käyttänyt vammanen sanaa myös henkilöistä, joilla ei ole vammaa eli en ota aina kirjaimellisesti.

Vierailija
5592/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä kesästä, mutta ajatukseni siirtyivät jo syksyyn. Emme syksyllä ehkä enää näe siellä, missä aina näemme. En kestä ajatustakaan. Haaveilen, miten ihanaa olisi nauttia kanssasi syksyn kuulaista ilmoista ja luonnon väriloistosta. Syksyssä on jotain romanttista. Rakastan syksyä. Sinun kanssasi se olisi vielä parempaa. On niin ikävä.

Kaunista. Toivottavasti saat rakkautta osaksesi.

Vierailija
5593/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua nainen, tiedät sen itsekin.

Vierailija
5594/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella oletatte, että kaivattunne pyörii nimenomaan täällä eikä esimerkiksi suomi24:lla? Vai ikävöittekö te varmuuden vuoksi monessa eri paikkaa? Itse ajauduin vain ja ainoastaan tänne, koska sekä minulla että hänellä on lapsi(a).

Vierailija
5595/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella oletatte, että kaivattunne pyörii nimenomaan täällä eikä esimerkiksi suomi24:lla? Vai ikävöittekö te varmuuden vuoksi monessa eri paikkaa? Itse ajauduin vain ja ainoastaan tänne, koska sekä minulla että hänellä on lapsi(a).

Tää vauvapalsta on käsittääkseni nuorempien suosiossa riippumatta siitä onko lapsia vai ei, kun taas suomi24 vanhempien.

Itse eksyin tähän ketjuun alunperin Googlen kautta, kun googlettelin rakkausjuttuja ja ikävää.

Toki olin joskus sitä ennenkin vauvapalstalla käynyt.

Vierailija
5596/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut ennen kuullut, että Suomi24:lläkin on kaipauspalsta. Käyn täällä vauvapalstalla muutenkin. Uskoisin, että tämä on ikäisteni suosiossa, vaikka ei ole lapsia.

Vierailija
5597/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut ennen kuullut, että Suomi24:lläkin on kaipauspalsta. Käyn täällä vauvapalstalla muutenkin. Uskoisin, että tämä on ikäisteni suosiossa, vaikka ei ole lapsia.

Älä edes ajattele sitä. Jos olet nähnyt leijonakuninkaan niin tämä on se hetki jolloin Mufasa kertoo Simballe varjoisasta paikasta... Suomi24 on täynnä hulluja.

Vierailija
5598/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T😍💞

Vierailija
5599/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä edes ajattele sitä. Jos olet nähnyt leijonakuninkaan niin tämä on se hetki jolloin Mufasa kertoo Simballe varjoisasta paikasta... Suomi24 on täynnä hulluja.

Mistäs tiiät? :) (sivusta)

Vierailija
5600/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiiät? :) (sivusta)

Siksi koska eksyin sinne itsekin keväällä. Onneksi tajusin meiningin aika nopeasti. Kyllä siellä silloin tällöin vieläkin tulee käytyä vanhasta tavasta, mutta en kyllä tunnistele ketään enkä jakele tunnisteita. Suurimman osan aiheista ja viesteistä jätän lukematta ihan surutta.

Ketju on lukittu.