Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
5601/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
5602/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sä unohdit palauttaa mun sydämen. Mä tarviin sitä kun sä lähdet. Vai heititkö sen roskikseen?

En heittänyt hyvää pois ❤ Noutamalla itse saat takaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5603/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella oletatte, että kaivattunne pyörii nimenomaan täällä eikä esimerkiksi suomi24:lla? Vai ikävöittekö te varmuuden vuoksi monessa eri paikkaa? Itse ajauduin vain ja ainoastaan tänne, koska sekä minulla että hänellä on lapsi(a).

En ollut ennen kuullut, että Suomi24:lläkin on kaipauspalsta. Käyn täällä vauvapalstalla muutenkin. Uskoisin, että tämä on ikäisteni suosiossa, vaikka ei ole lapsia.

Älä edes ajattele sitä. Jos olet nähnyt leijonakuninkaan niin tämä on se hetki jolloin Mufasa kertoo Simballe varjoisasta paikasta... Suomi24 on täynnä hulluja.

Mistäs tiiät? :) (sivusta)

Siksi koska eksyin sinne itsekin keväällä. Onneksi tajusin meiningin aika nopeasti. Kyllä siellä silloin tällöin vieläkin tulee käytyä vanhasta tavasta, mutta en kyllä tunnistele ketään enkä jakele tunnisteita. Suurimman osan aiheista ja viesteistä jätän lukematta ihan surutta.

Sama ja näinpä.

Vierailija
5604/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistitko viime jouluna, että olisit kesähelteiden koittaessa täällä? Mitä oikein tapahtui?

Vierailija
5605/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Vierailija
5606/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee Ääntiömiehestä mieleen, että hänellä on silmälasit ja hän on aika pitkä. Hiukset on tummanvaaleat. Ääntiömies harrastaa luonnossa liikkumista ja käyttää ruutupaitaa. Hän on melko rauhallinen luonne.

Ääntiönainen on aika lyhyt ja vaaleahiuksinen. Hiukset ovat pitkät ja hänellä on punainen käsilaukku. Hän harrastaa keskiaikaa.

Kumpikin harrastaa kirjallisuutta ja kokee olevansa erilainen kuin muut. Luonteeltaan he ovat rauhallisia ja mietteliäitä.

Olen rauhallinen, liikun luonnossakin, mutten käytä ruutupaitaa. Ja silmälaseja en ole käyttänyt neljään vuoteen. Suht hyvin mielletty.

Vierailija
5607/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaus sinuun on pelkkää hulluutta. Täysin järjenvastaista! Sylissäsi olisin kotona vasta, siksi en saa sua mielestäni.

Vierailija
5608/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään siitä, että ajattelet mun olevan joku Auervaara. Toivoin aina, että ihastuisin ihmiseen jolla ei ole ennakkoluuloja.

Vierailija
5609/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäksi venyvät valoisat yöt unetonna.

Vierailija
5610/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä kesästä, mutta ajatukseni siirtyivät jo syksyyn. Emme syksyllä ehkä enää näe siellä, missä aina näemme. En kestä ajatustakaan. Haaveilen, miten ihanaa olisi nauttia kanssasi syksyn kuulaista ilmoista ja luonnon väriloistosta. Syksyssä on jotain romanttista. Rakastan syksyä. Sinun kanssasi se olisi vielä parempaa. On niin ikävä.

Tämä sopisi.

Tunnistamiseksi tai poissulkemiseksi:

Oletko nainen ja vai mies?

Kuinka pitkään olette tunteneet?

Miksi ei enää tapaamisia syksyllä?

Bonus, jos uskallat, mikä se tapaamispaikka on?

Vierailija
5611/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vielä kerran rakastella kanssasi mies. Sen jälkeen olisin valmis luopumaan sinusta.

Vierailija
5612/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä kesästä, mutta ajatukseni siirtyivät jo syksyyn. Emme syksyllä ehkä enää näe siellä, missä aina näemme. En kestä ajatustakaan. Haaveilen, miten ihanaa olisi nauttia kanssasi syksyn kuulaista ilmoista ja luonnon väriloistosta. Syksyssä on jotain romanttista. Rakastan syksyä. Sinun kanssasi se olisi vielä parempaa. On niin ikävä.

Tämä sopisi.

Olen nainen, olemme tunteneet noin vuoden ja näemme töissä, jonne minä en luultavasti enää mene syksyllä. 

Vierailija
5613/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella oletatte, että kaivattunne pyörii nimenomaan täällä eikä esimerkiksi suomi24:lla? Vai ikävöittekö te varmuuden vuoksi monessa eri paikkaa? Itse ajauduin vain ja ainoastaan tänne, koska sekä minulla että hänellä on lapsi(a).

En ollut ennen kuullut, että Suomi24:lläkin on kaipauspalsta. Käyn täällä vauvapalstalla muutenkin. Uskoisin, että tämä on ikäisteni suosiossa, vaikka ei ole lapsia.

Älä edes ajattele sitä. Jos olet nähnyt leijonakuninkaan niin tämä on se hetki jolloin Mufasa kertoo Simballe varjoisasta paikasta... Suomi24 on täynnä hulluja.

Mikäs se leijonakuninkaan biisi olikaan, sehän olis kyllä tännekin hyvä tunnusmelodia? Ehkä tää palsta on sit enemmän joku Tuhkimo tai Prinsessa Ruusunen, etsintää ja odotusta...

Vierailija
5614/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kesäpäivää sinulle ihanalle. Mitähän mukavaa keksisimme yhdessä tänään? Uiminen ainakin virkistäisi. Haluaisin johonkin vähän rauhallisemmalle rannalle, jossa saisimme olla kahdestaan.

Meidän kummankin nimi alkaa vokaalilla, mutta ei samalla. Kotikaupunkimme puolestaan alkaa kirjaimella, joka esiintyy vain minun nimessäni kaikki nimet mukaan luettuna.

Rakkaani, kaivattuni, sinäkö siinä? 😍 Kaikki vihjeet täsmäävät. Kerro lisää!

Olisitpa se sinä. ❤ Milloin olet viimeksi nähnyt kaivattusi?

Noin 2-3 viikkoa sitten, mutta hän ei huomannut minua.

Entä milloin näit niin, että hän huomasi?

Siitä on aika kauan.. Mitähän sanoisin.. Ehkä 2 kuukautta kun katseet kohtasivat.

Voi surkeus. :( Minä näin hänet noin kuukausi sitten tai vähän yli kuukausi.

Niin, en ole ihan varma kauanko siitä on.. Puhuitko silloin hänen kanssaan?

En puhunut. Tervehdimme kyllä.

Missä näit hänet silloin 2-3 viikkoa sitten?

Ajoin autolla ohi

Minkälainen tilanne se oli?

Kaupan pihassa

Vierailija
5615/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakuna matata <3

Vierailija
5616/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitköhän mies oikeasti kuinka ihana mielestäni olet vaikka tiedän heikkoutesikin. Harmi kun en voi kertoa ja näyttää sitä sulle. Hyviä unia ja hyvänyön halauksia!

Kerro ja näytä! Ja kiitos kun kirjoitat heikkouksistain etkä "vioista".

Vierailija
5617/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sopisi.

Olen nainen, olemme tunteneet noin vuoden ja näemme töissä, jonne minä en luultavasti enää mene syksyllä. 

Vain eka kohta oikein. Harmi, sillä kuulostit mukavalta. Tsemppiä!

Vierailija
5618/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viimein saada tietää käytkö sinä täällä. Kerro nämä asiat:

-Kuinka kauan on viime tapaamisestamme?

-Millä kulkuvälineellä tavallisesti liikun?

-Mitä sanoisit minulle, jos tapaisit minut huomenna?

Vierailija
5619/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani, miksi äänesi on niin kovin seksikäs?

Vierailija
5620/16650 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin viimein saada tietää käytkö sinä täällä. Kerro nämä asiat:

-Kuinka kauan on viime tapaamisestamme?

-Millä kulkuvälineellä tavallisesti liikun?

-Mitä sanoisit minulle, jos tapaisit minut huomenna?

Tänään. Autolla. Moikka :)

Ketju on lukittu.