Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä kerran luen tai kuulen sanan ”ääntiö”, alan kirkua.
Eikä ole terkkuina ainakaan kellekään kaivatulle. Kukaan ei kaipaa ääntiöitä.
ei stna xd
Hyvää yötä rakkaimmalleni. Toivoisin, että olisin nyt luonasi. Painautuisin syliisi ja unohtaisin kaikki maailman murheet. Joskus on tällaisia päiviä, että haluaisi vain olla jonkun hoivattavana ja unohtaa kaiken muun. Olet niin rakas, etteivät sanat riitä kertomaan.
Nukahtaisitko nainen mun syliin jos silittäisin ja rapsuttelisin vähän sun päätäsi?
Tiesitköhän mies oikeasti kuinka ihana mielestäni olet vaikka tiedän heikkoutesikin. Harmi kun en voi kertoa ja näyttää sitä sulle. Hyviä unia ja hyvänyön halauksia!
Hyvää yötä toinen A. Sua mietin usein 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ihan outo, joten vastaa näihin:
Miksi eristät ihmiset tarkoituksella toisistaan? Tykkäätkö olla lomalla? Miksi kostat viattomille? Käytkö täällä? Jäikö tunnemyrskyistä jollekin pahoja traumoja? Voiko samppanjaa juoda kuksasta? Miksi käyttäydyt niin ristiriitaisesti? Saisinko ne kengät? Ootko jotenkin katkera S:lle? Voiko vitutukseen kuolla? Mitä tehtäis? Olenko vajaa?
Voi juoda. Ei voi kuolla. Olet vajaa, siitä johtuu moni, mutta inhimillinen. Siksi käyttäydyn ja samasta syystä kuin moni muu vastaus noihin kysymyksiin. Rakastan olla lomalla. Olet varmaan mutta ei ole syytä kun ei mitään. Ei niitä varmaan ole enää. Ei jäänyt.
Hmm... Tää vois olla keneltä tahansa. Vastaukset on puolittaisia ja vastatunnisteet puuttuu. Heitä joku, niin uskon että on sulta.
En ehdi keksiä mitään ennen valomerkkiä. Laita mulle huomenna uusi puzzle.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä hei: ilkeys ei ole hauskaa. Mun sympatiat on kyllä tämän ääntiöilijän puolella tämän viestin jälkeen. Täällä saa kaivata juuri niin kuin tykkää.
Huomenta rakas. Ikävä sinua.
Mitä tapahtuisi, jos me vahingossa törmäisimme toisiimme paikassa, jossa ei olisi muita ihmisiä? Uskaltaisitko silloin puhua minulle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuisi, jos me vahingossa törmäisimme toisiimme paikassa, jossa ei olisi muita ihmisiä? Uskaltaisitko silloin puhua minulle?
En mä varmaankaan uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin. Olisi helpompi puhua, jos ympärillä ei olisi kauhea hälinä ja paljon ihmisiä. Voisin aloittaa kysymällä kesän kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Itselläni on nykyään se tilanne, että minä ja eräs nainen emme puhu porukassa juuri koskaan suoraan toisillemme vaan ikään kuin suuntaamme sanat jollekin kolmannelle tai neljännelle osapuolelle. Mikä on ihan ok itselleni, sillä pelkään, että sekoilen sanoissani, jos katson puhuessa suoraan Hänen silmiinsä. Meillä on kuitenkin myös katsekontakteja ja hänen kasvoillaan välähtelee aika voimakkaitakin tunnereaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä hei: ilkeys ei ole hauskaa. Mun sympatiat on kyllä tämän ääntiöilijän puolella tämän viestin jälkeen. Täällä saa kaivata juuri niin kuin tykkää.
Samaa mieltä.
Ja ääntiö-termi lienee oleellinen osa vinkkiä? Normaalisti kai puhutaan vokaalista? Onkohan tämä joku kielitieteilijöiden sisäpiirijuttu?
Jompi kumpi on varmasti kielitieteilijä. Eikös meidän ääntiömies ja kaivattunsa olleet opiskelleet yliopistossa. Kaikki eivät ehkä tiedä, mitä ääntiö tarkoittaa.
Ääntiömies, vaadimme lisää vihjeitä!
Vierailija kirjoitti:
Jompi kumpi on varmasti kielitieteilijä. Eikös meidän ääntiömies ja kaivattunsa olleet opiskelleet yliopistossa. Kaikki eivät ehkä tiedä, mitä ääntiö tarkoittaa.
Ääntiömies, vaadimme lisää vihjeitä!
Ei vaadita. Hullu on hullu vaikka voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti uskaltaisin. Tunteista olisi hyvä puhua kasvotusten. Käsittelemättömät tunteet ovat raskas taakka kantaa.
En malta odottaa, että näen sinut taas, vaikka pelkäänkin sitä hetkeä. Tipun taas siihen verkkoon, josta rimpuilen koko ajan irti, ja mitä vähemmän sinua näen, sitä enemmän olen irti... huoh.
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa, että näen sinut taas, vaikka pelkäänkin sitä hetkeä. Tipun taas siihen verkkoon, josta rimpuilen koko ajan irti, ja mitä vähemmän sinua näen, sitä enemmän olen irti... huoh.
Mulla se taas on toistepäin. Mitä enemmän näen sitä normaalimpi olen.
Kaipaan sua vieläkin...
R