Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Huomasitkohan sä kun sä kävelit mua vastaan? Sen jälkeen olen nähnyt susta pari kertaa unta. Toisessa unessa sä kerroit että huomasit minut, mutta sulla oli työtehtävät mielessä ja oli jouduttava niihin.
Miten sä et oo samanlainen raivopää kuin toi? 😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso kynnys mennä sanomaan varatulle naiselle, että hän on ehkä unelmieni nainen. Taidan tyhjentää nyt tämän kossupullon ja istahtaa katsomaan fudista.
Ujuta keskusteluun, heitä läpällä ensin.
Mä en suosittele läppää, jotkut ei tykkää. (Toki jos toi tykkää, niin mikäs siinä.) Mut voi käydä niinkuin Pekka ja Susi sadussa.... Mä kysyisin millaisia suunnitelmia hänellä on tulevaisuuden suhteen suhderintamalla ja olisiko kiinnostunut oleen lähemmin.
Voi olla noinkin, mutta itse ajattelin ehkä niin, että tuollaisessa läpässä on aina se totuuden siemen, eli ikään kuin kokeilisi kepillä jäätä heittämällä kevennetyn version totuudesta. Toki riippuisi sitten vastaanottajastakin, miten asian ottaisi/hoksaisi.
V*tun k*sipää itsekäs luikku.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu sun ongelmaan: tee kuten haluat kenen kanssa haluat. Ihan niin kuin tähänkin asti olet tehnyt.
Mistä kehittelit ongelman? 😇Ei ole ongelmaa, ja nyt sinäkin viimein tajusit että teen niin kuin haluan, en kuten sä toivot tai odotat.
Hyvää yötä sinulle, jolle en varmaan koskaan saa sanoa sitä ääneen. Ikävöin sinua joka hetki. Kaipaan hymyäsi ja ihanaa ääntäsi. En ole koskaan ennen kokenut tällaista, että tuntisin näin suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta sellaisen kanssa, jota en edes tunne. Tuntuu kuin meissä olisi jotain niin samaa. Olisin halunnut jakaa paljon kanssasi. Ikävä on kova. Kauniita unia sinulle. Nuku hyvin.
Laitetaan tunniste tällä kertaa niin päin, että tämä viesti on A:lta.
Nuku hyvin A.
Toivottavasti tutustut häneen jonain päivänä, etkä pety.
Kiinnostuisko joku mustakin?
t: kollin kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoit minuun...
anteeksi nainen se hetki, kun tuotin sinulle pettymyksen.
En tiedä, ymmärrätkö, mutta olen jonkin sortin asperger.
Aivojeni vanki.
Ymmärrän paremmin kuin uskotkaan. Mäkin taidan olla jonkinlainen asperger ja siksi käytökseni saattaa vaikuttaa hieman oudolta.
Kuka kaipaa ketäkin?
A kaipaa J-miestä, joku kaipaa P:tä ja joku T:tä.
Muut ei vissiin kerro oikein mitään kaipauksensa kohteesta?
Vierailija kirjoitti:
Otatko suklaata?
Ei kiitos, oon syönyt sitä tunteisiini jo riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kaipaa ketäkin?
A kaipaa J-miestä, joku kaipaa P:tä ja joku T:tä.
Muut ei vissiin kerro oikein mitään kaipauksensa kohteesta?
No onhan täällä sivukaupalla kaivattu E:täkin. Itse oon tässä jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain edes kerran vielä jutella sun kanssa. Kesken jääneet asiat on kuin raskas taakka, joka ei anna mun siirtyä elämässä eteenpäin. Haluaisin, että sanoisit mulle päin naamaa ettei meistä koskaan mitään tule. Jos ole sitä mieltä siis. Se helpottaisi. Minusta tuntuu, että olet sydämeni kadoksissa oleva puolikas. Se osa, joka vain sinun sydämestäsi sopii täydellisesti minuun. Haluaisin tietää, voisiko meistä tulla ehjä yhdessä. Sitä minä toivon.
Niin mäkin. Asiat ovat jääneet hiertämään ja huomaan aina välillä ajattelevani että entä jos kuitenkin me oltais toimittu. Entä jos me oltais kuuluttu yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä sinä kaipaat, A?
Tiedätkö, millainen hän on sisimmiltään? Vai onko hän yhä arvoitus?
J, ollut jo aika kauan.
Kuinka kauan on aika kauan?
Tulee uusi tyhjä sivu. Sinä olet päättänyt täyttää sen eri ihmisellä kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jii.
Ihana Pee. Pus!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle, jolle en varmaan koskaan saa sanoa sitä ääneen. Ikävöin sinua joka hetki. Kaipaan hymyäsi ja ihanaa ääntäsi. En ole koskaan ennen kokenut tällaista, että tuntisin näin suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta sellaisen kanssa, jota en edes tunne. Tuntuu kuin meissä olisi jotain niin samaa. Olisin halunnut jakaa paljon kanssasi. Ikävä on kova. Kauniita unia sinulle. Nuku hyvin.
Laitetaan tunniste tällä kertaa niin päin, että tämä viesti on A:lta.
Harmi etten ole J. Hyvää yötä!
Miksiköhän mä näen vieläkin susta unta?