Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
4181/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huomasin viettäneeni viisi tuntia niin keskittyneesti, etten ajatellut sinua kertaakaan. Katarttinen kokemus. Mutta nyt maksan siitä korkojen kera. Mistä tämä tieto, mistä tämä rakkaus? Antaudun.

Vierailija
4182/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikävöinyt sinua lomasi aikana mies. Ai miksikö? Koska rakastan sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän mä näen vieläkin susta unta?

Koska oon niin qma!

Vierailija
4184/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Vaikka tiedätkin, että rakastan sinua, niin silti olisi hienoa saada sanoa se sinulle silmiisi katsoen, nähdä miten minua sen jälkeen katsoisit, kuulla mitä sinä sanoisit. Johtaisiko se suudelmaan? Kuinka hellä yömme olisi? Miltä tuntuisi leijua silmiisi katsoen? Miltä tuntuisi tehdä sinut onnelliseksi ja kokea yhdessä rakkaus, läheisyys ja intohimo. Tällaisia pieniä, mutta elämää suurempia ajatuksia pohdin kesäillan hämärän laskeutuessa. Hyvää yötä, rakas. Olet kauniina sydämessäni.

Vierailija
4185/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan häntä joka ei sanonut mulle edes hei. Valvon yöt ja kaipaan.

Vierailija
4186/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali naisista ihanimmalle mieheltä taipaleen takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on yhtä monta kirjainta ja tavua. Ikävä.

Vierailija
4187/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain edes kerran vielä jutella sun kanssa. Kesken jääneet asiat on kuin raskas taakka, joka ei anna mun siirtyä elämässä eteenpäin. Haluaisin, että sanoisit mulle päin naamaa ettei meistä koskaan mitään tule. Jos ole sitä mieltä siis. Se helpottaisi. Minusta tuntuu, että olet sydämeni kadoksissa oleva puolikas. Se osa, joka vain sinun sydämestäsi sopii täydellisesti minuun. Haluaisin tietää, voisiko meistä tulla ehjä yhdessä. Sitä minä toivon.

Saatko sä tuohon henkilöön yhteyttä irl?

No, kyllä varmasti jotakin keinoja olisi, mutta vähän sattuman varassa on kohtaamiset. Se on eri asia sitten, uskallanko ottaa asian puheeksi, vai luisuuko mahdollinen keskustelu vain tavallisiin kuulumisiin.

Missä sä näet häntä ja missä olet yhteyksissä häneen? Oletko irl yhteyksissä?

Kotikulmilla ja en muuta kuin sattumalta kohdatessa.

Pysähdy joku kerta juttelemaan? Sitä mä ainakin toivoisin, koska itse en uskalla sua lähestyä.

Vierailija
4188/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Vaikka tiedätkin, että rakastan sinua, niin silti olisi hienoa saada sanoa se sinulle silmiisi katsoen, nähdä miten minua sen jälkeen katsoisit, kuulla mitä sinä sanoisit. Johtaisiko se suudelmaan? Kuinka hellä yömme olisi? Miltä tuntuisi leijua silmiisi katsoen? Miltä tuntuisi tehdä sinut onnelliseksi ja kokea yhdessä rakkaus, läheisyys ja intohimo. Tällaisia pieniä, mutta elämää suurempia ajatuksia pohdin kesäillan hämärän laskeutuessa. Hyvää yötä, rakas. Olet kauniina sydämessäni.

Kaunista!

Vierailija
4189/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus.

Vierailija
4190/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tune että sä haaveilet edelleen hänestä ja teidän liitto kestäisi muutaman vuoden. Se kaatuisi siihen mihin se viimeksi päättyi.

Vierailija
4191/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen tune että sä haaveilet edelleen hänestä ja teidän liitto kestäisi muutaman vuoden. Se kaatuisi siihen mihin se viimeksi päättyi.

tune = tunne

Vierailija
4192/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P, mulla on välillä sua kova ikävä. On ollut jo vuosia. t: J

Vierailija
4193/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te aina kokeilla. Aika aikaansa kutakin.

Vierailija
4194/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että minä en ole enää vaihtoehto, jos menet yhteen sen kanssa. Sen jälkeen minä takuulla katoan, en jää enää katselemaan.

Vierailija
4195/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle, jolle en varmaan koskaan saa sanoa sitä ääneen. Ikävöin sinua joka hetki. Kaipaan hymyäsi ja ihanaa ääntäsi. En ole koskaan ennen kokenut tällaista, että tuntisin näin suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta sellaisen kanssa, jota en edes tunne. Tuntuu kuin meissä olisi jotain niin samaa. Olisin halunnut jakaa paljon kanssasi. Ikävä on kova. Kauniita unia sinulle. Nuku hyvin. 

Laitetaan tunniste tällä kertaa niin päin, että tämä viesti on A:lta.

Harmi etten ole J. Hyvää yötä!

Viestini ei ollut J:lle. Täällä oli näköjään illan aikana mainittu A useammankin kerran, mutta olen ihan eri tapaus. 

Hyvää yötä sinullekin. 

Vierailija
4196/16650 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartu mun käteeni, ihana nainen.

Vierailija
4197/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle, jolle en varmaan koskaan saa sanoa sitä ääneen. Ikävöin sinua joka hetki. Kaipaan hymyäsi ja ihanaa ääntäsi. En ole koskaan ennen kokenut tällaista, että tuntisin näin suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta sellaisen kanssa, jota en edes tunne. Tuntuu kuin meissä olisi jotain niin samaa. Olisin halunnut jakaa paljon kanssasi. Ikävä on kova. Kauniita unia sinulle. Nuku hyvin. 

Viestini ei ollut J:lle. Täällä oli näköjään illan aikana mainittu A useammankin kerran, mutta olen ihan eri tapaus. 

Hyvää yötä sinullekin. 

Kenelle se oli?

Vierailija
4198/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatullani on uskoakseni ollut paljon naisia elämänsä aikana. Olisi ihan parasta olla se nainen joka pistää parhaimmaksi. Saisinpa hänet heikoksi ja hämmästyneeksi. Kertoisin myös miten rakas hän on.

Vierailija
4199/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinullekin. 

Kenelle se oli?

Oliko A mies? Ar-alkuinen?

Vierailija
4200/16650 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinullekin. 

Kenelle se oli?

Vai olisiko ollut K tai T?

Oliko A mies? Ar-alkuinen?

Ketju on lukittu.